پل روگذر چمران دارای ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تا اسفند امسال تکمیل خواهد شد. به گزارش شیراز۱۴۰۰، در این بین اما هنوز برخی از خانههای موجود در مسیر بین پل و میدان قصردشت تملک نشده و عملیات تخریب آغاز نشده است. بنظر میرسد پل چمران نیز پس از تکمیل به سرنوشت تونل سعدی و ایمان دچار خواهد شد و میبایست مدت زمان نامعلومی را منتظر کامل شدن مسیر بماند.
یکی از انتقادات وارد شده به مهندس پاکفطرت شهردار شیراز موارد اینچنین است که در برخی از پروژهها آینده نگری نداشته و صرفا نگاهی به تکمیل بخشی از مسیری داشته که ساخت آن در صورت عدم ساخته شدن باقی مسیر بدون استفاده خواهد بود. اکنون مسیر کوهسار چنین وضعیتی را دارا میباشد و بخشهای پروژه یک به یک و نه همزمان درحال ساخت است که این امر موجب شده مجموعه شهرداری نتواند زمان دقیقی را برای افتتاح این پروژه بزرگ اعلام نماید.
پل جمهوری – جام جم و میدان قصردشت هنوز شروع به ساخت نشده است و بخشی از مسیر بزرگراهی کوهسار از تونل کوهسار تا تونل ایمان نیز باقی مانده است و ساخت و ساز در این قطعه متوقف شده است. حال باید منتظر دید که در چه سالی این مسیر تکمیل خواهد شد. بهتر است مجموعه شهرداری تمامی توان خود را به تکمیل این مسیر اختصاص دهد و از کلنگ زنی پروژههای جدید خودداری کند.
کاش عکسی هم از نمای بلوار چمران از پروژه گذاشته بودید.
امین جان ظاهرا برای تملک ادامه مسیر این پل به سمت میدان قصردشت ۳۰ میلیارد تومان بودجه لازم است!
امین جان قبلا گفتی، بعد از اتمام پل، مسیر عابر پیاده بصورت پل هوایی بزرگی احداث میشه؟؟
رو همین پل مسیر عابر پیاده اختصاص میدن
تنها مشکل اینجاست که بحث تبلیغاتی هست که فلان شهردار یا فلان شورای شهر بگه در زمان ما بر فرض ۴ تا پروژه عمرانی تکمیل شد یا کلنگ خورد . خب وقتی هنوز تملک نکردن چرا پروژه رو کلنگ زنی میکنن الان تونلها باید ۲ سال خاک بخورن تا پلها اماده بشه و پلی که میتونست با زمان بندی درست منجر به افتتاح پروژه بشه و از لحاظ ترافیکی و الایندگی مصرف سوخت و خیلی موارد به نفع همه باشه فقط باید ۲ سال خاک بخوره و فرسوده بشه البته اگر این موارد مهم باشه واسه مسولینی که فقط میخوان کارنامه خودشون رو پر بار کنن و خودشون رو به رده های بالاتر مدیریتی برسونن . بارا از پروژه هایی اسم میبرن که حتی تملکشون انجام نشده یا تحقیقاتشون هم کامل نشده و فقط میخوان روز افتتاح اونم اگر اجرا شد به دوره اجراییشون بچسبونن که واقعا جای تاسف داره
سلام امین جان این پل در هر طرف رفت و برگشت ۳ لاین داره؟آخه به نظر میاد کمتر باشه
بعد واقا با مطلبی که گذاشتی موافقم به عنوان مثال درسته که مسیر امیر کبیر مطهری ترافیک سنگینی داره و ساخت تقاطع ظروری هست ولی ای کاش با اولویت بندی بهتر اول تقاطع جام جم رو کار میکردن
جام جم مشکلش تملک هست که صدا سیما و دانشگاه باید همکاری کنن
مسیر هم بله ۳ لاینه هست، پل کاملا عریضه و از تصاویر هم مشخص هست
شهرداری مگه نمی گفت تملک شده این زمین فوتبال دانشگاه!؟ شیراز همه پروژه ها مشکل تملک دارن!؟ و هیچ پروژه ایی به خاطر این مشکل تملک تا به امروز کامل افتتاح نشده!؟ هیچ پروژه ایی… در عجبم چرا شهردار یک تیم ویژه وتخصصی تملک درست نمی کنه!؟ به نظر من شهرداری شیراز و کل تیم آن در زمینه تملک پروژه ها بسیار غیر کارشناسانه سطحی و موضعی عمل میکنه و فقط فکر امروز را می کند نه فردا…
پل خیلی جالبیه
از تاریخ ساخت پل قصردشت خبری داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
قراره پس از افتتاح پل دوم میانرود شروع کنن