گزارش تصویری از پیشرفت تعدادی از پروژه های عمرانی شهرداری / تصاویر از پایگاه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز
در طرح جامع ۵۷ هکتاری بافت تاریخی، هیچگونه تخریبی نباید صورت بگیرد 📸:پیشرفت ناچیز پروژه زیرگذر قصردشت 🎥:بهسازی سنگفرش حافظیه طرح انتقال کارخانه آلاینده پشم شیشه پیشرفت ۶۶ درصدی دارد ساماندهی ورودی شمال غرب شیراز قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۴ بهمن ۱۴۰۳ وعده بهره برداری از زیرگذر گویم تا نوروز 🎥:ادامه پروژه احیای محور زندیه شیراز آخرین وضعیت پروژه بزرگراه دالکی _ کنارتخته کشف پیکر ۲ سرباز استان فارسی در صحراهای پاکستان بازسازی نقش برجسته سرباز پارتی در قیروکارزین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۳ بهمن ۱۴۰۳ 📸:مسکن ملی برکت 📸:بزرگراهی در مرکز شهر سئول که به پیاده راه سبز تبدیل شد تکمیل قطعه ۷ آزادراه در هر شرایطی ضروری است شیراز سال گذشته ۹۶ درصد هوای پاک داشته است تصادف در محور شیراز _سروستان یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت گودبرداری غیر اصولی در همسایگی یک مدرسه ابتدایی در شیراز قیمت طلا ، سکه و ارز در بازار شیراز / ۲ بهمن ۱۴۰۳ 📸:پارک آبی شیراز
گزارش تصویری از پیشرفت تعدادی از پروژه های عمرانی شهرداری / تصاویر از پایگاه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز
یعنی ادم واقعا میمونه بخنده یا تو چشماش اشک شوق حلقه بزنه . امار شهرادی رو ادم میبینه بهت زده میشه پیشرفت پروژه ها خیلی حرفها توش داره یعنی پروژه ای مثل فلکه معلم تو ۱۵ روز فقط .۲۵ درصد یعنی یک چهارم درصد ؟ یعنی ۱ نفر هم اونجا کار میکرد این درصد پیشرفت رو داشت حالا بمونه که یه گروه اونجا هستن پروژه هایی که قرار بود تا الان تحویل داده شده باشه گفتن اخر سال که بازم نمیرسه حتی تا اخر سال . پس نظارت چی شده این وسط فشار شهرداری روی پیمانکار برای تسریع چی شده این وسط شاید شهرداری شیراز فکر میکنه همین که تعدا پروژ] ها زیاد باشه مردم راضی هستن یا همینکه بگه ما رتبه اول تو پروژه عمرانی داریم باید خوشحال باشیم کام شیرینی این افتخارات داره به کام مردم تلخ میشه همه پروژه های امسال افتادن واسه سال بعد ولی هیچ کس جواب گو نیست واقعا ادم میمونه تو کار این مجموعه شهرداری شایدم ما زیاد بزرگ کردیم مجموعه جدید و ریاست جدید شهرداری شیراز رو
فلکه معلم به خاطر وجود تاسیسات گاز اداره گاز با شهرداری برای جابجایی تاسیسات همکاری نمیکنه
دوست عزیز در اینکه سرعت پروژه ها باید زیاد بشه شکی نیست.اتفاقا برای من هم جای سوال هست که چطور در تهران پروژه هایی با وسعت بزرگراه صدر و تونل نیایش و بزرگراه امام علی و در اصفهان طرح احیای میدان امام علی علی رغم اینکه اونها هم با جابجایی تاسیسات دست به گریبان هستند اما سرعت ساختشون بسیار بالاست. در شهرهای دیگه حرف اول و اخر رو شهردار میزنه و صاحب شهر شهرداره.اما در شیراز اینطور نیست یادم هست روزی اقای پاک فطرت مصاحبه کرده بود و گفته بود این شهر ۱۰۰ تا صاحب داره.مثلا در مورد پل معلم این میدان معلم به چهارراه گاز مشهور هست و از لحاظ عبور تاسیسات از زیراین میدان شاید هیچ کس دیگه حاضر به اجرای پل در این میدان نمیشد اما شهردار کار خودش رو انجام داده با طراحی این پل زیبا میخواد مشکل ترافیک رو حل کنه تا تاسیسات جابجا نشه که نمیشه پل ساخت این جابجایی تاسیسات باید با همکاری اداره یا سازمان مربوطه باشه اما همکاری که نمیکنن هیچ در روزنامه خبر نوشته بود که یکی از ادارات برای جابجایی تاسیسات در میدان معلم در خواست ۴ میلیارد تومان از شهرداری کرده.یا در زیرگذر دلگشا چند ماه هست که اسیر جابجایی برق های فشار قوی هستند.ادارات گاز و برق و اب مستقل هستند و زیر مجموعه شهرداری نیستند .
سروش جان برای انتقال یک خط برق پروژه معلم شهرداری ۴ و ۵ میلیارد هزینه کرده و تاسیسات گاز هم هنوز جابجا نشدن، و امکان شمع کوبی بیشتر و ادامه پروژه فعلا وجود نداره و ادارت همکاری نمیکنن
امین جان شنیدم کوچه گلخون تملک نمیشه و پل روگذر چمران بعد از رودخانه تمام میشه درسته؟اطلاع جدید و دقیق در این مورد دارید؟
کوچه گلخون نه جواد جان، کوچه ۹۴، الان ۳ پلاک تملک شده و ۱۴ پلاک باقی مانده هم دارن باهاشون مذاکره می کنن که حیات رو واگذار کنن و بهشون اجازه ساخت طبقات بیشتر بدن،
امین جان پل احسان واقعا تا پایان امسال افتتاح میشه؟
برنامه هست که اینکار انجام بشه و اگر تلاش کنن، شدنی هست
امین جان قراره امسال چه طرحهایی کلنک بخوره مثلا تقاطع کشن یا قصردشت شروع میشه
هنوز مشخص نیست صادق جان
کسی از دوستان خبر نداره انتهای همت جنوبی رو تو کوه را دارند جاده می کشند و صاف می کنند برای چی هست؟
اداره راه داره مسیر دسترسی ایجاد میکنه به بلوار امیرکبیر