با آغاز بتن ریزی فونداسیون پل کابلی شیراز، ساخت پایلون اصلی این پل بزرگ و زیبا در آیندهای نزدیک آغاز شده و شرایط برای اجرای عرشه معلق ۱۰۵ متری پس از ساخته شدن پایلون آماده میشود. گفتنی است پل کابلی شیراز با طول حدود ۱ کیلومتر یکی از بزرگترین پلهای کابلی ایران بوده که به صورت تک ستون ساخته شده و در نیمه دوم سال ۹۴ آماده بهره برداری میشود.
درود بر امین عزیز بخاطر این گزارش زیبا
امین جان ممنون
🙂
به امید افتتاح بدون تاخیر .
امین جان سلام. یعنی ستون اصلی روی این قرار میگیره؟؟ کابل ها کی وارد میشن؟
بله حامدجان
کابلها هم سفارش داده شدن
آقا امین ممنون بابت گذارشتون امیدوارم در روزهای آینده از این پروژه و پروژه های بزرگ در دست اجرای شیراز خبرهای خوبی رو منتشر کنید
http://www7.shiraz.irna.ir/fa/News/80964454/%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82%D8%A7%D9%86_%D9%88_%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%A7%D9%86_%D8%A7%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D8%AB_%D8%B3%D8%AF_%D8%AA%D9%86%DA%AF_%D8%B3%D8%B1%D8%AE___%D8%B2%DB%8C%D8%B1_%DB%8C%DA%A9_%D8%B3%D9%82%D9%81
این همه هزینه در برابر کاربری این پل جوابگو نیست
ترافیکی در مقابل پل پیرنیا تا بیمارستان زینبیه نیست که بخوان همچین سرمایه گذاری عظیمی رو بکنن
شهرداری با تدبیر بهتر میتونست بودجه این پل رو برای تقاقط غیر همسطح پارامونت سینما سعدی شاهزاده قاسم دروازه کازرون و خیلی جاهای دیگه شهر که گره های کور ترافیکی دارن بزاره.
بابک جان هرجایی نمیشه پل ساخت!
به امید افتتاح سریعتر
از پلهای اطرافش چه خبر؟ دو تا پلی که کنارش بود
به خاطر مشکلات ترافیکی باید ساخت پل اصلی به یه مرحله مشخصی برسه تا بعدیهارو شروع کنن
به باک عزیز: بهتره یک بار از مدرس به فلکه ولی عصر وارد بشید ببینید چه شیر تو شیری هست هر کی هر کی و زور برسی رانندگی میکنن این پل خیلی کاربردی خیلی زیاد
من میگم نه تنها این پل مورد نیاز شهر هست بلکه تو شیراز حداقل ۳۰ تا ۳۵ تا پل بزرگ دیگه باید زده بشه تا ترافیک سنگینی که تا آینده نزدیک از تهران بدتر میشه رو بشه مدیریت کرد
اونجاهایی که بابک میگه درسته و اینجا هم مورد نیازه و البته برا ورودی شیراز مخصوصا از سمت دروازه قرآن باید یه فکر اساسی بشه که همیشه ترافیکه ایام عید که دیگه حرفشم نزن
سلام میشه یه گزارش از روند پروژه بین الرحمین هتل خلیج فارس زیرگذر ستارخان و احسان تهیه کنید