با گذشت یکسال و هزینه 124 میلیاردی برای ساخت؛

وضعیت بسیار نامناسب ساماندهی محیط پل کابلی شیراز

امین آل شمس؛ سایت خبری – تحلیلی شیراز1400: پل کابلی ولیعصر شیراز اردیبهشت سال گذشته و پس از 5 از سال از آغاز عملیات ساخت با گذر از حاشیه های مختلف، افتتاح شد. افتتاحی که مسوولان وقت خبر از ایجاد یک نماد شهری باشکوهی در شرق کلانشهر که قسمت کم برخوردار آن محسوب می شود، خبر دادند.
وضعیت محیط اطراف پل در هنگام افتتاح نشان از آماده نبودن آن و صرفا بازگشایی و زیربار ترافیک رفتن پل داشت. موضوعی که با توجه به مدت زمان صرف شده برای ساخت پل و هدف پروژه که از آن به عنوان یک المان شهری نام برده می شد، همچنان با گذشت بیش از یک سال از افتتاح مورد بی توجهی کامل قرار گرفته و محیط اطراف پل تبدیل به مخروبه ای آبروبر بجای یک محیط زیبای شهری شده است. علاوه بر این مشکلات، نورپردازی این پل بزرگ و زیبا نیز مانند پل طبقاتی معلم به فراموشی سپرده شود تا در نهایت پروژه ای که می توانست باعث رونق آن منطقه و زیباسازی فضای شهری شود خود به مشکلی بزرگ برای آن بخش تبدیل شود. موضوعی که نیازمند توجه جدی مسوولان امر برای رفع نواقص آن می باشد.

 

وزنه نگهداری کابلها که نام شهدا روی آنها حک شده اما وضعیت مناسبی ندارند

وزنه نگهداری کابلها که نام شهدا روی آنها حک شده اما وضعیت مناسبی ندارند

تبدیل محیط کنار وزنه نگهدارنده کابلها به آشغال دانی

کانکس مخروبه موجود در محیط

وزنه نگهداری کابلها که نام شهدا روی آنها حک شده اما وضعیت مناسبی ندارند

وزنه نگهداری کابلها که نام شهدا روی آنها حک شده اما وضعیت مناسبی ندارند

محیط اطراف لوپ که فضای سبز و محیط سازی مناسبی ندارد

محیط اطراف لوپ که فضای سبز و محیط سازی مناسبی ندارد

محیط اطراف لوپ که فضای سبز و محیط سازی مناسبی ندارد

محیط اطراف لوپ که فضای سبز و محیط سازی مناسبی ندارد

وجود کانکس مخروبه در زیر عرشه

وجود کانکس مخروبه در زیر عرشه

وضعیت زیر پایلون اصلی که به نظر به محل خواب معتادات تبدیل شده است

وضعیت زیر پایلون اصلی که به نظر به محل خواب معتادات تبدیل شده است

جدول ورودی بلوار مدرس که خاکی است

جدول ورودی بلوار مدرس که خاکی است

نورپردازی پل کابلی که فراموش شده است

نورپردازی پل کابلی که فراموش شده است

جدول خاکی ورودی بلوار مدرس

وضعیت کارگاهی محیط اطراف ایستگاه مترو

وضعیت کارگاهی محیط اطراف ایستگاه مترو

وضعیت کارگاهی محیط اطراف ایستگاه مترو

وضعیت کارگاهی محیط اطراف ایستگاه مترو

تبدیل محیط زیرعرشه به محیطی خاکی و پارکینگی بسیار نامنظم و کثیف

تبدیل محیط زیرعرشه به محیطی خاکی و پارکینگی بسیار نامنظم و کثیف

تبدیل محیط زیرعرشه به محیطی خاکی و پارکینگی بسیار نامنظم و کثیف

>

نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.

telegram

مطالب مرتبط

3 نظر

  1. کیوان عباسی

    با سلام .ضمن تشکر از نویسنده مطلب و توجه دقیق ایشان به معضلات ایجاد شده زیر پل .ضمن تایید نظرات نویسنده به اطلاع مسئولین محترم میرساند زیر پل کابلی ابتدای بلوار سلمان روبروی ایستگاه متر, جنب نادر کاظمی تبدیل به پارکینگ مسافرکشهای مرودشت گردیده و متاسفانه در همان محل در شبها محل خواب معتادان و متاسفانه محل پاتوق عده ای اراذل گردیده . پیاده راه کنار ایستگاه مترو هم که با وجود نزدیک یک سال از راه اندازی هنوز خاکی و کارگاهی میباشد که جلوه بسیار زشتی به این قسمت داده است . مسافرانی که از فرودگاه به میدان ولیعصر و از آنجا به سمت سعدیه و حافظیه عبور میکنند بارها و بارها تعجب و افسوس خود را از وضعیت نابسامان این قسمت ابراز کرده اند.

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *