شهردار شیراز گفت: صبح فردا، یکشنبه، اولین فاز از پروژه تقاطع سه سطحی ستارخان، زیر ترافیک قرار خواهد گرفت. به گزارش شیراز۱۴۰۰، با گذشت ۱۸ ماه از آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع سه سطحی ستارخان و پایان زمان اعلام شده برای تکمیل این طرح، تنها زیرگذر آن آماده افتتاح شد و مهندس علیرضا پاکفطرت ز زمان دقیقی برای تکمیل این پروژه اعلام نکرد.
وی در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع ستارخان، به خبرنگاران گفت: از صبح یکشنبه سوم آذرماه، با اتمام عملیات اجرایی فاز اول این پروژه، ترافیک روی زیر گذر آن عبور داده میشود.
وی با بیان اینکه فازهای بعدی این پروژه شامل تقاطع همسطح و پل، طی ماههای آینده، بمرور تکمیل شده و افتتاح خواهد شد، گفت: زیرگذر این پروژه بطول ۴۹۰ متر و عرض ۱۷ و نیم متر دارای ۴ لاین ترافیکی است.
شهردار شیراز خاطرنشان کرد: هماینک روشنایی مورد لزوم زیرگذر نیز تامین شده و تردد در این مسیر بدون مشکل انجام خواهد شد. مهندس پاکفطرت گفت: طراحی پروژه ستارخان پس از آغاز عملیات اجرایی، بواسطه لزوم ایجاد ارتباط شرق به غرب و خیابان رادفر و ایجاد دسترسی مناسب برای شهروندانی که در این مسیر قصد تردد دارند، تغییراتی داشت.
وی بخشی از سختیهای اجرای این پروژه را مربوط به کار انتقال تاسیسات شهری و همچنین تملکهای لازم دانست و گفت: امیدواریم بزودی شاهد تکمیل فازهای بعدی این پروژه و بهرهبرداری از آن باشیم. شهردار شیراز در عینحال از صبر و همراهی شهروندان شیراز در اجرای تمامی پروژههای عمرانی و نیز این پروژه قدردانی کرد.
من که همین امشب افتتاحش کردم ، خیلی حال داد . جای شمو خالی کاکو 🙂
آره حالشو بردیم
به امید افتتاح کامل با نورپردازی زیبا
این پروژه مشکلش تاسیسات زیرزمینی بوده و الان کاملا همه معارضان طرح برطرف شدن و به احتمال زیاد پل دوشاخه اون هم تا قبل از عید تکمیل مییشه و تا پایان ۹۲ به بهر برداری کامل میرسه
فازهای بعدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسیار خوب امیدوارم زودی تکمیل بشه البته با زیبا سازی مناسب
به امید اجرای پروژه های عظیم عمرانی، ورزشی، تفریحی و گردشگری در شهرمان در کمترین زمان ممکن
امین جان پس کی تقاطع قصرالدشت شروع میشه
احتمالا بعد از افتتاح ستارخان
من که همین امشب رد شدم ولی زیبا سازی آن مانده خط کشی و جداول رنگ آمیزی نشده است
بازم خبری از زیبا سازی نیست پل معالی ابادم خیلی داره مراحل زیبا سازیش کند پیش میره واقعا این یک ضعف بزرگ برای شهرداریه که در زمینه زیبا سازی و نور پردازی ضعف داره
یکی از طرح هایی که خیلی سریع تکمیل و زشت ساخته شد تقاطع چمران، زرگری هست که یک سال نور پردازی نداره و تاریکه یا خوده تقاطع زرگری شهرداری باید فکری کنه
مثل اینکه دیگه شهرداری عادت کرده پروژه ها را نصف و نیمه افتتاح کنه
تونل فضیلت
پل معالی آباد
اینم از ستارخان…یاد گرفتن فقط پروژه ها را فاز بندی کنن و بگن که افتتاح کردیم
آقا اینکه افتتاح نشده… اتفاقا این رو باید به فال نیک بگیریم که پروژه ها افتتاح نمی شن ولی زیر بار ترافیک می رن! قبلا(خیلی هم قبل نه؛ ارجاع به پروژه پل تقاطع دکتر حسابی-آرین-وحدت) پروژه کامل رو لنگ قیچی یه مسئول نگه می داشتن! پروژه ای که افتتاح بشه دیگه ردیف بودجه نمی گیره! و اینکه پروژه ها زیر بار تارافیکی می رن یعنی اینکه کمی از بازی های رسانه ای کاسته شده! دوستان به فال نیک بگیرید…
پس حرمون رو باید تصحیح کنیم وبگیم پس کی اینا افتتاح میشن؟:-(
تا زمانی که بریدگی داخل زرگری ( روبرویی بستنی پدیده ) نبندن ترافیک زرگری کاهش پیدا نمیکنه
امروز از سمت فلکه مطهری که به سمت زرگری میرفتم از قبل زیر گذر تاااااااااااا دقیقا سر بریدگیه ترافیک بود
و همچنین امین جان قرار نیست خونه های روبروی مجتمع سینا یه خورده عقب نشینی کنن ؟؟؟؟
آخه محل تلاقی ماشینهایی که از کنار گذر بغل بیمارستان میان با ماشینایی که از زیر گذر میان خطرناکه در آینده
فکر نکنم حمیدجان
اصلا خیلی خنده داره که عقب نشینی ندادن و ماشینا مستقیم از کنار بیمارستان میان تو لاین اول زیرگذر..
و یه خبر از سایت بهار نیوز در مورد افتتاح بزرگراه طبقاتی در تهران
http://www.baharnews.ir/vdcdo90x.yt0xz6a22y.html
امیدوارم در شیراز هم در آینده داشته باشیم حالا نمیگم بزرگراه حداقل ملاصدرا رو دو طبقه کنن
حمید جان بهتر بدونی تمام این طرهها از بودجهای ملی است همان بودجهایی که حتی یک ریالش هم به شیراز نمیرسه طرههای شیراز رو همش دارن از جیب مردم میسازن
نه آقو هاشم ایجورا هم نیست. به غیر از متروها هیچ طرح مربوط به شهرداریها بودجه ملی نداره. منجمله همین بزرگراه دو طبقه صدر تهران.
چرا داره دوست عزیز شما اگه اصفهان تشریف برده باشید یکی ازبزرگترین وکاملترین رینگهای شهریشون رو که از ترمینال صفه در جنوب شهر تا ترمینال کاوه درشمال شهرامتداد داره رو به اسم کمر بندی از بودجهای وزارت راه ساختند واین نه از بودجهای شهرداری بلکه از بودجهای ملی ساخته شده بودجههای که در شیراز خبری ازش نیست
ترافیک در زیر گذر تقاطع ستار خان تا زمانی که یه فکری به حال فلکه مطهری نشه همچنان ادامه داره.به نظر من یه زیر گذر از ابتدای فلکه مطهری به سمت مطهری جنوبی وبه پل به سمت بلوار پاسداران شمال ،لازمه .همچنین بستن بریدگی داخل زرگری ( روبرویی بستنی پدیده ) که دوستمون حمید بهش اشاره کرده .در غیر اینصورت با ترافیکی که همیشه دور میدون مطهری داریم هیچوقت ترافیک زرگری تا میدون مطهری حل نمیشه.
سلام ب همگی
این پروژه همه ی زیباییش تو رو گذرشه.تا رو گذر درست نشه زشت به نظر میاد.
از نظر دسترسی به راه ها باید بگم همه راه ها رو پوشش میده ن مثل پل مالی آباد ک فقط چنتا راه داره
هاشم جان
پروژه های کمربندی رو وزارت راه اجرا میکنه و همین کمربندی شیراز رو وزارت راه ساخته است .
با سلام. همونطور که تعدادی از دوستان هم اشاره کردند، نیاز شدیدی هست که بریدگی خیابان زرگری بسته بشه تا ترافیک زیرگذر ستارخان بسمت ۴راه زرگری کمی روانتر بشه. اما مشکل خیلی مهمی که تو ساعات پیک خیلی نمود پیدا میکنه و یکی از دوستان هم اشاره داشتند، عرض کم معبر خیابان زرگری در ابتدای اتمام زیرگذر هستش که این میزان عملا در اختیار خودروهای خروجی از زیرگذر هست. خودروهای خروجی از کنارگذر که از سمت بیمارستان خدادوست به خیابان زرگری وارد می شوند، با کم عرض شدن ناگهانی معبر روبرو شده و با خودروهای خروجی از زیرگذر که راه خودشون رو طی می کنند، دچار تداخل شده و باعث ایجاد کندی حرکت و تسری ترافیک نیمه سنگین حتی گاهی تا ابتدای زیرگذر از سمت میدان مطهری می شود. بعضی از رانندگان تاکسی نیز در همین نقطه کور ترافیکی اقدام به توقف و سوار کردن مسافر می کنند. به هر حال مشکل اساسی تر از اینهاست و به ناچار باید بخشی از پیاده رو تا مسافتی معین به خیابان الحاق شده تا شاید مشکل کمی مرتفع شود.