تقاطع سه سطحی ستارخان | عکس : امین آل شمس

📸: ساخت یک المان دیگر در ورودی جنوب غربی شیراز!
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۲ بهمن ۱۴۰۳
پارک چنارراهدار، ۱۵ سال پس از کلنگ زنی!
کاوش در تپه پوستچی در اولویت نیست
پویش کاشت ۵ میلیون بذر گیاهان بومی در ارتفاعات شیراز
تامین مالی قطعه ۷ آزادراه شیراز _ اصفهان با تهاتر زمین
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۱ بهمن ۱۴۰۳
📸: مسکن ملی دانش یک
📸: پیشرفت صفر تقاطع سفیر _ رحمت، دو سال پس از کلنگ زنی!
توقف ساخت بیمارستان تامین اجتماعی شیراز به دلیل تامین نشدن منابع مالی
معضل آبیاری مزارع با فاضلاب در حاشیه شیراز
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۰ بهمن ۱۴۰۳
📸: تعطیلی کارگاه تقاطع سفیر _ کمربندی
📸: ساخت ایستگاه شکوفه خط دو مترو شیراز در هاله ای از ابهام
الحاق ۶۰ هزار قطعه زمین به روستاهای فارس برای طرح نهضت ملی مسکن
سانحه رانندگی در جاده کازرون به بوشهر ۵ کشته برجای گذاشت
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/۱۹ بهمن ۱۴۰۳
📸: مراحل پایانی ساخت تقاطع سپهر
ادامه بارفروشی در کمربندی کشن با وجود نصب دوربین کنترل سرعت!
پیروزی فجرسپاسی و ادامه صدر نشینی، در شب توقف رقبا
درود بر امین عزیز.دستت درد نکنه.
درود بر شما
کاش تو پلها برای زیبا سازی عکس مفاخر شیراز فارس و ایرانو به صورت هنری بزنن
امروز داشتند سمت دیگر دیواره زیرگذر رو رنگ امیزی میکردند .
نور پردازی خوبه ولی سنگ فرش خیلی تو ذوق میزنه کاش فضای سبز بهتری داشت . از گردانندگان سایت هم تشکر میکنم بابت زحمتهایی که میکشن
دردود بر شما سروش عزیز
عکسای قشنگی هستن ولی کارایی پل هم باید بررسی بشه.تردد روی پلها یک صدم زیرپل وزیرگذر هست!!!!
دوست عزیز خوب معلومه که ترد توی زرگری خیلی بیشتر هست!!!! این که دیگه بررسی نمیخواد!!!! (به دلیل قرار نداشتن یه محور بزرگراهی در مسیر شمال به جنوب شیراز تردد در تمامی خیابان های شمالی جنوبی بسیار زیاد و همراه با ترافیک هست از جمله مشیرفاطمی، نادر، ملاصدرا، معالی آبادو همین زرگری)
نکنه شما توقع داشتین اندازه ماشین هایی که از ستارخان میرن به سمت بیمارستان دنا هم اندازه یه محور شریانی باشه؟؟؟ در طرح اولیه هم که قرار نبود مسیری از ستارخان به دنا باشه به همین دلیل بود که در بررسی های ترافیک اون مسیر خیلی ترافیک کمی داشت!!! اما به دلیل آینده نگری شهردار محترم این مسیر اضافه شد!!!
منظور من از بررسی ،همین طراحی اشتباه پل بود!!معمولا تقاطع ها وظایفشون تقسیم وپخش یکنواخت ترافیک بمنظور تسهیل در عبورو مرور هست ولی بنظرشما ترافیک مطهری-زرگری با قبل ازساخت تقاطع تغییری کرده؟؟!! ترافیکش هر روز هست.مخصوصا وقتی از زیرگذر بیرون میای با خودروهایی که از ستارخان ازیه مسیر باریک روبرو خدادوست میان ،باعث ترافیک میشه!به طرف کوی دنا که دیگه شاید پنج دقیقی یکبار خودرویی عبور نکنه!!
این جور تقاطع ها در میدان ها وبلوارهای عریض مانند چهار راه ریشمک کاربرد دارند!
بنظر من یه پل عریض با تردد دوطرفه از مطهری به زرگری وبلعکس کافی بود!همین!فکرنکنم فهمیدنش کار سختی باشه!!!
اگر اینجور که شما میگفتی میساختن الان نظرتون این بود که چرا اینده نگری نداشتن و از ستارخان به دنا مسیری وحود نداره! پس امبولانس کجا بره؟
متاسفانه عادت داریم به غر زدن….
اتفاقا اگه طراحی پل اینطور که گفتم می بود اصلا زیرگذری وجود نمیداشت(زیرگذر دیگه قدیمی شده) و مشکلات ورودوخروج به کوی دنا برای آمبولانس و..پیش نمی آمد چون از زیرپل براحتی رد میشدن!!!
البته نمیشه منکرزحمات شد و اینکه تاچندسال پیش همینم نداشتیم..
محمد یک زیرگذر مانند زیرگذر چهارراه باهنر و یک پل روگذر مانند پل دفاع مقدس از لحاظ کارایی و انتقال ترافیک هیچ تفاوتی باهم ندارن و ساخت زیرگذر هم قدیمی نشده و البته هزینه اون هم از ساخت پل بیشتره. اگر هم پل ساخته میشد در مسیر شمال به جنوب زرگری، اون موقع چندین مسیر تداخل پیدا میکرد و باز نیاز به جراغ هطر بود مه اون موفع خود شما باز شاکی بودی!؛)
چه زیبا میشه روی این سنگ فرشها المانهای مشاهیر شیراز رو ایجاد کنن
سلام
واسه چهار راه زرگری مسیر قصردشتش رو نمی خوان تغییری بدن؟ ترافیک سنگینی داره ظهر ها و عصر ها