عکس : تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان | عکس : امین آل شمس

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

تقاطع سه سطحی ستارخان

>

نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.

telegram

مطالب مرتبط

14 نظر

  1. soroush

    نور پردازی خوبه ولی سنگ فرش خیلی تو ذوق میزنه کاش فضای سبز بهتری داشت . از گردانندگان سایت هم تشکر میکنم بابت زحمتهایی که میکشن

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ
  2. محمد

    عکسای قشنگی هستن ولی کارایی پل هم باید بررسی بشه.تردد روی پلها یک صدم زیرپل وزیرگذر هست!!!!

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ
    1. رضا پارسی

      دوست عزیز خوب معلومه که ترد توی زرگری خیلی بیشتر هست!!!! این که دیگه بررسی نمیخواد!!!! (به دلیل قرار نداشتن یه محور بزرگراهی در مسیر شمال به جنوب شیراز تردد در تمامی خیابان های شمالی جنوبی بسیار زیاد و همراه با ترافیک هست از جمله مشیرفاطمی، نادر، ملاصدرا، معالی آبادو همین زرگری)
      نکنه شما توقع داشتین اندازه ماشین هایی که از ستارخان میرن به سمت بیمارستان دنا هم اندازه یه محور شریانی باشه؟؟؟ در طرح اولیه هم که قرار نبود مسیری از ستارخان به دنا باشه به همین دلیل بود که در بررسی های ترافیک اون مسیر خیلی ترافیک کمی داشت!!! اما به دلیل آینده نگری شهردار محترم این مسیر اضافه شد!!!

      موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

      پاسخ
      1. محمد

        منظور من از بررسی ،همین طراحی اشتباه پل بود!!معمولا تقاطع ها وظایفشون تقسیم وپخش یکنواخت ترافیک بمنظور تسهیل در عبورو مرور هست ولی بنظرشما ترافیک مطهری-زرگری با قبل ازساخت تقاطع تغییری کرده؟؟!! ترافیکش هر روز هست.مخصوصا وقتی از زیرگذر بیرون میای با خودروهایی که از ستارخان ازیه مسیر باریک روبرو خدادوست میان ،باعث ترافیک میشه!به طرف کوی دنا که دیگه شاید پنج دقیقی یکبار خودرویی عبور نکنة!!
        این جور تقاطع ها در میدان ها وبلوارهای عریض مانند چهار راه ریشمک کاربرد دارند!
        بنظر من یه پل عریض با تردد دوطرفه از مطهری به زرگری وبلعکس کافی بود!همین!فکرنکنم فهمیدنش کار سختی باشه!!!

        موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

      2. شیراز۱۴۰۰

        اگر اینجور که شما میگفتی میساختن الان نظرتون این بود که چرا اینده نگری نداشتن و از ستارخان به دنا مسیری وحود نداره! پس امبولانس کجا بره؟

        متاسفانه عادت داریم به غر زدن….

        موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

      3. محمد

        اتفاقا اگه طراحی پل اینطور که گفتم می بود اصلا زیرگذری وجود نمیداشت(زیرگذر دیگه قدیمی شده) و مشکلات ورودوخروج به کوی دنا برای آمبولانس و..پیش نمی آمد چون از زیرپل براحتی رد میشدن!!!
        البته نمیشه منکرزحمات شد و اینکه تاچندسال پیش همینم نداشتیم..

        موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

      4. شیراز۱۴۰۰

        محمد یک زیرگذر مانند زیرگذر چهارراه باهنر و یک پل روگذر مانند پل دفاع مقدس از لحاظ کارایی و انتقال ترافیک هیچ تفاوتی باهم ندارن و ساخت زیرگذر هم قدیمی نشده و البته هزینه اون هم از ساخت پل بیشتره. اگر هم پل ساخته میشد در مسیر شمال به جنوب زرگری، اون موقع چندین مسیر تداخل پیدا میکرد و باز نیاز به جراغ هطر بود مه اون موفع خود شما باز شاکی بودی!؛)

        موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

  3. رضا

    سلام
    واسه چهار راه زرگری مسیر قصردشتش رو نمی خوان تغییری بدن؟ ترافیک سنگینی داره ظهر ها و عصر ها

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *