تقاطع سه سطحی ستارخان | عکس : امین آل شمس

📸: بهسازی پیاده رو بلوار شاهد
🎥: پروژه کنارگذر مولوی
صدور حکم اعدام برای عوامل پشتیبان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)
شیراز پس از ۷ سال میزبان نمایشگاه بزرگ کتاب میشود
واژگونی خودروی سواری با سه مصدوم
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
📸: فلکه صنایع هم به خاطره ها پیوست
جانباختن پسر جوان در رودخانه فهلیان ممسنی
قطار شیراز – تهران به اصفهان باز می گردد
۲ کشته در تصادف جاده لار به جهرم
🎥: اجرای آسفالت روگذر قائم – رحمت
ساخت شهربازی بزرگ شیراز آغاز شده است
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
📸: تونل نوری شیراز
آغاز مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک در شهر صدرا
درگیری قاچاقچیان با یگان حفاظت در حریم تخت جمشید
هشدار درباره زوال طبیعت غرب شیراز
سند تالاب پریشان به نام دولت صادر شد
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
پیروز قربانی سرمربی تیم در لیگ برتر خواهد بود
درود بر امین عزیز.دستت درد نکنه.
درود بر شما
کاش تو پلها برای زیبا سازی عکس مفاخر شیراز فارس و ایرانو به صورت هنری بزنن
امروز داشتند سمت دیگر دیواره زیرگذر رو رنگ امیزی میکردند .
نور پردازی خوبه ولی سنگ فرش خیلی تو ذوق میزنه کاش فضای سبز بهتری داشت . از گردانندگان سایت هم تشکر میکنم بابت زحمتهایی که میکشن
دردود بر شما سروش عزیز
عکسای قشنگی هستن ولی کارایی پل هم باید بررسی بشه.تردد روی پلها یک صدم زیرپل وزیرگذر هست!!!!
دوست عزیز خوب معلومه که ترد توی زرگری خیلی بیشتر هست!!!! این که دیگه بررسی نمیخواد!!!! (به دلیل قرار نداشتن یه محور بزرگراهی در مسیر شمال به جنوب شیراز تردد در تمامی خیابان های شمالی جنوبی بسیار زیاد و همراه با ترافیک هست از جمله مشیرفاطمی، نادر، ملاصدرا، معالی آبادو همین زرگری)
نکنه شما توقع داشتین اندازه ماشین هایی که از ستارخان میرن به سمت بیمارستان دنا هم اندازه یه محور شریانی باشه؟؟؟ در طرح اولیه هم که قرار نبود مسیری از ستارخان به دنا باشه به همین دلیل بود که در بررسی های ترافیک اون مسیر خیلی ترافیک کمی داشت!!! اما به دلیل آینده نگری شهردار محترم این مسیر اضافه شد!!!
منظور من از بررسی ،همین طراحی اشتباه پل بود!!معمولا تقاطع ها وظایفشون تقسیم وپخش یکنواخت ترافیک بمنظور تسهیل در عبورو مرور هست ولی بنظرشما ترافیک مطهری-زرگری با قبل ازساخت تقاطع تغییری کرده؟؟!! ترافیکش هر روز هست.مخصوصا وقتی از زیرگذر بیرون میای با خودروهایی که از ستارخان ازیه مسیر باریک روبرو خدادوست میان ،باعث ترافیک میشه!به طرف کوی دنا که دیگه شاید پنج دقیقی یکبار خودرویی عبور نکنه!!
این جور تقاطع ها در میدان ها وبلوارهای عریض مانند چهار راه ریشمک کاربرد دارند!
بنظر من یه پل عریض با تردد دوطرفه از مطهری به زرگری وبلعکس کافی بود!همین!فکرنکنم فهمیدنش کار سختی باشه!!!
اگر اینجور که شما میگفتی میساختن الان نظرتون این بود که چرا اینده نگری نداشتن و از ستارخان به دنا مسیری وحود نداره! پس امبولانس کجا بره؟
متاسفانه عادت داریم به غر زدن….
اتفاقا اگه طراحی پل اینطور که گفتم می بود اصلا زیرگذری وجود نمیداشت(زیرگذر دیگه قدیمی شده) و مشکلات ورودوخروج به کوی دنا برای آمبولانس و..پیش نمی آمد چون از زیرپل براحتی رد میشدن!!!
البته نمیشه منکرزحمات شد و اینکه تاچندسال پیش همینم نداشتیم..
محمد یک زیرگذر مانند زیرگذر چهارراه باهنر و یک پل روگذر مانند پل دفاع مقدس از لحاظ کارایی و انتقال ترافیک هیچ تفاوتی باهم ندارن و ساخت زیرگذر هم قدیمی نشده و البته هزینه اون هم از ساخت پل بیشتره. اگر هم پل ساخته میشد در مسیر شمال به جنوب زرگری، اون موقع چندین مسیر تداخل پیدا میکرد و باز نیاز به جراغ هطر بود مه اون موفع خود شما باز شاکی بودی!؛)
چه زیبا میشه روی این سنگ فرشها المانهای مشاهیر شیراز رو ایجاد کنن
سلام
واسه چهار راه زرگری مسیر قصردشتش رو نمی خوان تغییری بدن؟ ترافیک سنگینی داره ظهر ها و عصر ها