تاریخ : سه شنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۴ Tuesday, 29 April , 2025

آخرین اخبار

🎥: پروژه احیای محور زندیه شمار مصدومان منتقل‌ شده حادثه بندرعباس به شیراز به ۱۲ نفر رسید ۴۰ هزار متقاضی مسکن ملی در صدرا بدون تخصیص زمین باقی ماندند رفع تصرف ۴۰ هکتار از اراضی ملی استان فارس درفروردین ماه ۱۴۰۴ اهدای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد خون توسط مردم نوع دوست فارس در ۴۸ ساعت قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ پروژه غیر اصولی کنارگذر مولوی! 📸: وعده افتتاح خط ۳ مترو شیراز تا سال ۱۴۰۶ 📸: عملیات آتش نشانان شیرازی در حادثه اسکله شهید رجایی بندرعباس فجر سپاسی در خطر از دست دادن میزبانی لیگ برتر پایان کار گروگان‌گیران در شیراز پس از ۴۴ روز تصادف خودروی سواری سمند با کامیون در محور دکتر حسابی اعزام آتش‌نشانان عملیاتی شیراز برای کمک در اطفای حریق حادثه بندرعباس 🎥: ورود نخستین گروه از مصدومان حادثه بندر عباس به شیراز قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ 📸: تپه تلویزیون هم به خاطره ها پیوست! 🎥: پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه حافظ – آفرینش اولین شهرک رفاه سالمندان کشور در شیراز ساخته می‌شود اعتبار بین‌المللی، مجوز قانون‌شکنی نیست فارس ۱۰ درصد از امنیت غذایی کشور را تامین می کند

61

گزارش تصویری: چپ‌گرد ابوذر غفاری

  • کد خبر : 10966
  • 14 تیر 1393 - 19:30

عملیات اجرایی این طرح به‌طور غیررسمی در زمستان ۹۱ و در اردیبهشت ۹۲ به‌طور رسمی آغاز شد.به دلیل عدم همکاری مناسب اداره برق در جابه‌جایی دکل فشارقوی (این عدم همکاری در پروژه دلگشا و همین‌طور سرداران هم وجود دارد) و دیر رسیدن کابل‌های به‌کاررفته در پل،عملیات ساخت تقاطع به درازا کشید.

عکس/صابر کشاورز

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=10966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۳
  1. بسیار هم خوب ….امیدوارم هر چه سریعتر پروژه دلگشا هم به زیبایی اجرا گردد و این مسولین اداره برق هم با شهرداری همکاری لازم را انجام دهند.

    یا علی

    • آقا حتی در این چند عکس هم میتوان هجوم دیوارنوشته های خجالت آور رو دید.چطور شهرداری با توجه به داشتن شماره موبایل نویسنده این تبلیغات ، نمیتواند با آنها برخورد کند؟
      یا نمیخواهد که برخورد کند؟

  2. مگه ما چه گناهی کردیم که به خاطر این مسولین اداره برق پروژه به این مهمی باید به تاخیر بیفتد …..این پروژه تازه باید سرعت اجراش بالا هم باشد و به یکی از زیباترین پروژه های شیراز تبدیل گیرد زیرا هم به سعدی متصل است و هم به باغ دلگشا

    یا علی

  3. پل زیبایی هست . از اول هم قرار بود بزرگراه رحمت باشه و اصلا دوربرگردان وجود نداشته باشه . به هر حال کار شهرداری قابل تقدیره .

  4. خیلی هم خوب امیدوارم این نا همانگی ها در اجرا پروژهای دیگر اصلا پیش نیاید

  5. ان شاء الله یه نورپردازی زیبا هم براش اجرا بشه.

  6. با سلام این پروژه باز هم ناقصه و اونم اینکه ماشینهایی که از سمت ابوذر غفاری میخوان برن به سمت بلوار روبرویی دقیقا نمیدونم اسم بلوار چیه همون که میخوره به دروازه کازرون ،بازم باید برن بریدگی رو دور بزنن و بازم نمیتونیم بگیم اتوبان رحمت.

  7. امیدوارم زیبا سازی و نورپردازی فراموش نشه

  8. با سلام.
    بجای این چپ گرد باید اول تقاطع غیرهمسطح رضوان (که این چپ گرد به تقاطع رضوان متصل میشود ) را ۳ سطحی می ساختند که اینقدر ترافیک زیر این تقاطع زیاد نباشه.( مثل تقاطع ۳ سطحی باهنر-رحمت که یکی از بهترینهاست)
    لطفا گزارشی از ترافیک ایجاد شده در زیر این پل تهیه کنید.
    با تشکر

  9. باسلام وخسته نباشید ممنون بخاطر عکسهای زیبا
    لااقل تواین پروژه اداره برق مقصر نبوده چون من هرروز از کنار این طرح رد میشم الان یک سال هست که اون برق فشار قوی رو جابجا کردن این هم خوب بهانه ای شده برا مسئو لین شهرداری که کم کاری خودشون رو ایجوری مرتفع کنن بازی همیشگی انداختن توپ تو زمین حریف!!!

  10. درسته.. ولی باز هم پروژه ی خوبیه و استفاده از دوربرگردان همسطح موجود هم بد نیست

  11. درود بر شهردار شیراز مهندس علیرضا پاک فطرت افتخار شهرمان

    ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

  12. توجه کردین ک هر عکسی که از پروژه های شیراز تو سایت میذارن تو اون عکس یه دیوارنویسی هم هست؟شیراز شده مثل دفتر نقاشی و هیچ کسی هم به فکر چاره نیست..آقا از فردا بگید هر کی رو در و دیوار چیز بنویسه سه ماه میره حبس بعد ببینم بانم کسی میاد رو دیوار چیزی بنویسه؟

  13. نمیشه که در هر تقاطعی هزینه هنگفت انجام بدن و سه سطحی بسازن. درسته این تقاطع از یه پل و یه چپگرد تشکیل شده اما اگر میخاستن زیرگذر احداث کنن با توجه به عملیات خاک برداری و جابجایی تاسیاتی مثل گاز و فاضلاب و آب، زیاد از نظر ارزشی مقرون به صرفه نبود. هر تقاطعی با توجه به ترافیکش ساخته میشه. بیشتر بار ترافیکی از بلوار ابوذر غفاری به رحمت تخلیه میشه. که سمت راست با راستگرد هم سطح و سمت چپ هم با توجه به تداخل با مسیر رحمت از چپگرد غیر همسطح استفاده خواهد شد. اون بلوار روبرویی که شما میگید یه بلوار فرعی هست و تردد چندانی نداره. اما مثلا بلوار باهنر که به کمرندی شیراز و بلوار پاسداران متصل هست در مسیر برخوردش با بزرگراه رحمت تقاطع سه سحی ساخته شده. چون بلوار باهنر یه مسیر شریانی هست.

    درکل بلوار رحمت به غیر از حذف چهار راه ها و ساخته شدن پل به جای تقاطع هاش. نیاز به چن تا دوربرگردان غیر هم سطحی نعلی شکل داره. اگر در هر سه کیلومتر از این بزرگراه یه دوربرگردان غیر هم سطح ساخته بشه دیگه مشکلات برطرف میشه. از جمله مشکل رفتن از ابوذرغفاری به بلوار روبروش.

  14. ممنون به خاطر گزارش
    امیدوارم با تبدیل شدن بلوار رحمت به اتوبان ( به صورت واقعی نه در حد حرف ) از این بی نظمی و هرج و مرج خارج بشه !!

  15. صابر جان، تشکر بنده را پذیرا باش. میدان کوزه گری نیز به پلی طبقاتی مبدل میشود.

  16. حیف هری میدان هست بکنن پل و تقاطع حفظ بافت سنتی خوبه اما اگر میخان تقاطع بزنن مثل طرح جدید میدان امام حسین تهران باشه

  17. ممکن از تقاطع میدان معلم هم گزارش تهیه کنید؟ متشکرم

  18. پیشرفتش خوبه و پایه های بخش غربی در حال نصب و آماده ی بتن ریزیه

  19. کاش امین جان یه زیر گذر بین بلوار سفیر جنوبی وسفیر شمالی هم میزدند با توجه به ترافیک و جمعیت بالای منطقه سفیر جنوبی و سراج لازمه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.