گزارش تصویری: چپ‌گرد ابوذر غفاری

عملیات اجرایی این طرح به‌طور غیررسمی در زمستان ۹۱ و در اردیبهشت ۹۲ به‌طور رسمی آغاز شد.به دلیل عدم همکاری مناسب اداره برق در جابه‌جایی دکل فشارقوی (این عدم همکاری در پروژه دلگشا و همین‌طور سرداران هم وجود دارد) و دیر رسیدن کابل‌های به‌کاررفته در پل،عملیات ساخت تقاطع به درازا کشید.

عکس/صابر کشاورز

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

 چپ‌گرد ابوذر غفاری

چپ‌گرد ابوذر غفاری

>

نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.

telegram

مطالب مرتبط

23 نظر

  1. کاوه

    بسیار هم خوب ….امیدوارم هر چه سریعتر پروژه دلگشا هم به زیبایی اجرا گردد و این مسولین اداره برق هم با شهرداری همکاری لازم را انجام دهند.

    یا علی

    پاسخ
    1. علی شیرازی

      آقا حتی در این چند عکس هم میتوان هجوم دیوارنوشته های خجالت آور رو دید.چطور شهرداری با توجه به داشتن شماره موبایل نویسنده این تبلیغات ، نمیتواند با آنها برخورد کند؟
      یا نمیخواهد که برخورد کند؟

      پاسخ
  2. کاوه

    مگه ما چه گناهی کردیم که به خاطر این مسولین اداره برق پروژه به این مهمی باید به تاخیر بیفتد …..این پروژه تازه باید سرعت اجراش بالا هم باشد و به یکی از زیباترین پروژه های شیراز تبدیل گیرد زیرا هم به سعدی متصل است و هم به باغ دلگشا

    یا علی

    پاسخ
  3. امیرم

    پل زیبایی هست . از اول هم قرار بود بزرگراه رحمت باشه و اصلا دوربرگردان وجود نداشته باشه . به هر حال کار شهرداری قابل تقدیره .

    پاسخ
  4. ardalan

    با سلام این پروژه باز هم ناقصه و اونم اینکه ماشینهایی که از سمت ابوذر غفاری میخوان برن به سمت بلوار روبرویی دقیقا نمیدونم اسم بلوار چیه همون که میخوره به دروازه کازرون ،بازم باید برن بریدگی رو دور بزنن و بازم نمیتونیم بگیم اتوبان رحمت.

    پاسخ
  5. اصغر

    با سلام.
    بجای این چپ گرد باید اول تقاطع غیرهمسطح رضوان (که این چپ گرد به تقاطع رضوان متصل میشود ) را 3 سطحی می ساختند که اینقدر ترافیک زیر این تقاطع زیاد نباشه.( مثل تقاطع 3 سطحی باهنر-رحمت که یکی از بهترینهاست)
    لطفا گزارشی از ترافیک ایجاد شده در زیر این پل تهیه کنید.
    با تشکر

    پاسخ
  6. هاشم

    باسلام وخسته نباشید ممنون بخاطر عکسهای زیبا
    لااقل تواین پروژه اداره برق مقصر نبوده چون من هرروز از کنار این طرح رد میشم الان یک سال هست که اون برق فشار قوی رو جابجا کردن این هم خوب بهانه ای شده برا مسئو لین شهرداری که کم کاری خودشون رو ایجوری مرتفع کنن بازی همیشگی انداختن توپ تو زمین حریف!!!

    پاسخ
  7. مهشید

    درود بر شهردار شیراز مهندس علیرضا پاک فطرت افتخار شهرمان

    ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

    پاسخ
  8. فرشاد

    توجه کردین ک هر عکسی که از پروژه های شیراز تو سایت میذارن تو اون عکس یه دیوارنویسی هم هست؟شیراز شده مثل دفتر نقاشی و هیچ کسی هم به فکر چاره نیست..آقا از فردا بگید هر کی رو در و دیوار چیز بنویسه سه ماه میره حبس بعد ببینم بانم کسی میاد رو دیوار چیزی بنویسه؟

    پاسخ
  9. شيراز زيبا

    نميشه كه در هر تقاطعي هزينه هنگفت انجام بدن و سه سطحي بسازن. درسته اين تقاطع از يه پل و يه چپگرد تشكيل شده اما اگر ميخاستن زيرگذر احداث كنن با توجه به عمليات خاك برداري و جابجايي تاسياتي مثل گاز و فاضلاب و آب، زياد از نظر ارزشي مقرون به صرفه نبود. هر تقاطعي با توجه به ترافيكش ساخته ميشه. بيشتر بار ترافيكي از بلوار ابوذر غفاري به رحمت تخليه ميشه. كه سمت راست با راستگرد هم سطح و سمت چپ هم با توجه به تداخل با مسير رحمت از چپگرد غير همسطح استفاده خواهد شد. اون بلوار روبرويي كه شما ميگيد يه بلوار فرعي هست و تردد چنداني نداره. اما مثلا بلوار باهنر كه به كمرندي شيراز و بلوار پاسداران متصل هست در مسير برخوردش با بزرگراه رحمت تقاطع سه سحي ساخته شده. چون بلوار باهنر يه مسير شرياني هست.

    دركل بلوار رحمت به غير از حذف چهار راه ها و ساخته شدن پل به جاي تقاطع هاش. نياز به چن تا دوربرگردان غير هم سطحي نعلي شكل داره. اگر در هر سه كيلومتر از اين بزرگراه يه دوربرگردان غير هم سطح ساخته بشه ديگه مشكلات برطرف ميشه. از جمله مشكل رفتن از ابوذرغفاري به بلوار روبروش.

    پاسخ
  10. سعید

    ممنون به خاطر گزارش
    امیدوارم با تبدیل شدن بلوار رحمت به اتوبان ( به صورت واقعی نه در حد حرف ) از این بی نظمی و هرج و مرج خارج بشه !!

    پاسخ
  11. hadi

    حیف هری میدان هست بکنن پل و تقاطع حفظ بافت سنتی خوبه اما اگر میخان تقاطع بزنن مثل طرح جدید میدان امام حسین تهران باشه

    پاسخ
  12. محسن

    کاش امین جان یه زیر گذر بین بلوار سفیر جنوبی وسفیر شمالی هم میزدند با توجه به ترافیک و جمعیت بالای منطقه سفیر جنوبی و سراج لازمه

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *