تاریخ : یکشنبه, ۹ آذر , ۱۳۹۹ Sunday, 29 November , 2020
3
طرح اصلاحی؛

عکس: طرح تقاطع احمد بن موسی – رحمت

  • کد خبر : 42810
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز اعلام کرد که به زودی عملیات اجرایی یک تقاطع غیرهمسطح جدید حد فاصل خیابان‌های احمدبن موسی و رحمت، با هدف گشایش در ترافیک خودوریی و افزایش ایمنی تردد، آغاز خواهد شد. به گزارش شیراز۱۴۰۰، سماعیل صالحی، با یادآوری اینکه احداث این تقاطع غیرهمسطح، دسترسی بین پل غدیر و کمربندی جنوبی شیراز را تسهیل کرده و بار ترافیکی میدان کوزه‌گری و بلوار رحمت را کاهش خواهد داد، یکی از اهداف این اقدام عمرانی را تکمیل رینگ دور شهری جنوب شرقی شیراز و اتصال این نقطه به رینگ شمالی شهر، دانست.

وی با اشاره به اینکه لوپ شبدری پل غدیر برای ایجاد دسترسی بلوار سرداران به شرق، پیش‌بینی و احداث نشده بود، گفت: این کاستی در تقاطع احمدبن موسی به رحمت به صورت یک دوربرگردان غیرهمسطح رفع شده و دوربرگردان همسطح بلوار سرداران نیز حذف می‌شود و ایمنی تردد افزایش می یابد.

صالحی با بیان اینکه طراحی این تقاطع توسط مشاوران با تجربه و با نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک و کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا انجام شده است؛ گفت: اجرای این پروژه منجر به هدایت ترافیک از کمربندی با استفاده از مسیر بلوارهای نواب صفوی و احمدبن موسی، انجام خواهد شد.

معاون شهرداری شیراز با بیان اینکه طراحی این پل با در نظر گرفتن توزیع ترافیک در شبکه‌های موازی آن بازنگری شده است، ادامه داد: تقاطع نواب صفوی - کمربندی نیز با هدف تکمیل این رینگ مهم و شریانی و کاهش بار ترافیک خودرویی بلوار رحمت و همچنین انتقال این بار به بزرگراه امام خمینی، در حال بازنگری است.

به گزارش شیراز۱۴۰۰، در طرح قبلی هیچ دسترسی از بلوار احمد بن موسی به فلکه کوزه گری وجود نداشت که در طرح اصلاحی این مسیر ایجاد شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز اعلام کرد که به زودی عملیات اجرایی یک تقاطع غیرهمسطح جدید حد فاصل خیابان‌های احمدبن موسی و رحمت، با هدف گشایش در ترافیک خودوریی و افزایش ایمنی تردد، آغاز خواهد شد. به گزارش شیراز۱۴۰۰، سماعیل صالحی، با یادآوری اینکه احداث این تقاطع غیرهمسطح، دسترسی بین پل غدیر و کمربندی جنوبی شیراز را تسهیل کرده و بار ترافیکی میدان کوزه‌گری و بلوار رحمت را کاهش خواهد داد، یکی از اهداف این اقدام عمرانی را تکمیل رینگ دور شهری جنوب شرقی شیراز و اتصال این نقطه به رینگ شمالی شهر، دانست.

وی با اشاره به اینکه لوپ شبدری پل غدیر برای ایجاد دسترسی بلوار سرداران به شرق، پیش‌بینی و احداث نشده بود، گفت: این کاستی در تقاطع احمدبن موسی به رحمت به صورت یک دوربرگردان غیرهمسطح رفع شده و دوربرگردان همسطح بلوار سرداران نیز حذف می‌شود و ایمنی تردد افزایش می یابد.

صالحی با بیان اینکه طراحی این تقاطع توسط مشاوران با تجربه و با نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک و کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا انجام شده است؛ گفت: اجرای این پروژه منجر به هدایت ترافیک از کمربندی با استفاده از مسیر بلوارهای نواب صفوی و احمدبن موسی، انجام خواهد شد.

معاون شهرداری شیراز با بیان اینکه طراحی این پل با در نظر گرفتن توزیع ترافیک در شبکه‌های موازی آن بازنگری شده است، ادامه داد: تقاطع نواب صفوی - کمربندی نیز با هدف تکمیل این رینگ مهم و شریانی و کاهش بار ترافیک خودرویی بلوار رحمت و همچنین انتقال این بار به بزرگراه امام خمینی، در حال بازنگری است.

به گزارش شیراز۱۴۰۰، در طرح قبلی هیچ دسترسی از بلوار احمد بن موسی به فلکه کوزه گری وجود نداشت که در طرح اصلاحی این مسیر ایجاد شده است.

>
نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.
telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=42810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.