تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ تیر , ۱۴۰۴ Thursday, 17 July , 2025

آخرین اخبار

دستگیری ۳ سارق طلا در شیراز ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در فارس احداث می‌شود قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۶ تیر ۱۴۰۴ 📸: مسکن ملی ولایت یک فاز نخست موزه بلدیه شیراز به‌زودی افتتاح می‌شود شروع تملک تعدادی از املاک بلوار معالی آباد برای رفع گره ترافیکی دستگیری قاتل راننده تاکسی در شیراز شهرداری منطقه ۱۲ ویژه‌ی باغات قصردشت شیراز تشکیل می‌شود میزبانی لیگ برتر از فجر سپاسی گرفته شد! قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۵ تیر ۱۴۰۴ 📸: پروژه استخر و مجموعه ورزشی صدرا 🎥: بر فراز شهر راز کاهش حجم ذخایر آب سدهای فارس به ۳۲.۷ درصد آغاز فرآیند صدور پایان کار مسکن های مهر صدرا الزام شهربازی ها به دریافت گواهینامه استاندارد برای تمامی تجهیزات طرح ساماندهی دروازه کازرون به کجا رسید؟ قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۴ تیر ۱۴۰۴ 📸: پروژه توسعه بیمارستان قلب کوثر زمزمه تعطیلی پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان فارس! بازگشایی اماکن تاریخی و گردشگری فارس

28

📸: جای خالی خط کشی در خیابان های شیراز

  • کد خبر : 49147
  • 14 بهمن 1403 - 21:38

با اینکه خط کشی، زیبایی محور و نظم ترافیکی را در پی دارد، اما در شیراز توجه چندانی به خط کشی نمی شود.
به گزارش شیراز۱۴۰۰، در حالیکه خط کشی از مهم ترین علائم راهنمایی و رانندگی است اما حتی در ورودی ها و کمربندی شیراز هم از خط کشی خبری نیست! و فقط برخی از بلوار ها، هر از گاهی خط کشی می شوند اما اگر سری به تهران بزنیم متوجه میشیم که در شیراز چیزی به نام خط کشی نداریم! یا آنقدر بی کیفیت انجام می شوذ که دوام چندانی ندارد و یا به دلیل مشکل قیر، خیلی زود دوده می گیرد و ناپدید می شود و البته در بیشتر معابر اصلا تا کنون خط کشی انجام نشده است همانند تصاویر زیر که مربوط به بلوار امیرکبیر در ورودی جنوب غربی شیراز بین پلهای کشن و کمربندی است که سالهاست بدون خط کشی باقی مانده است.

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=49147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.