گزارش تصویری : نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

ساخت تقاطع سه سطحی مهدیه امیرکبیر در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد. به گزارش شیراز1400، این تقاطع که شامل یک پل روگذر، یک زیر گذر و یک U ترن است در زمستان سال جاری آغاز شده و بزرگراه در حال احداث مهدیه را به بلوارهای امیرکبیر و طلاییه متصل می کند.

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

محل اجرای پروژه :

 

>

نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.

telegram

مطالب مرتبط

6 نظر

      1. مهرداد

        یک دستگاه پل در مسیر امیرکبیر-شرق قرار میگیره که با یک انشعاب به مسیر طلائیه-شمال وصل میشه. همینطور یک دستگاه زیرگذر در مسیر طلائیه-شمال و طلائیه-جنوب قرار میگیره. بعلاوه یک دستگاه زیرگذر هم مسیر بلواری که در نقشه به اسم عصر ایران مشخص شده قرار میگیره.

        موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

  1. شیرازی

    آیا پل زیباشهر -یا پل و چپگرد هفت تنان مهمتر و واجبتر برای شهر شیراز نیست تا تو این بی پولی ادعایی اولویت با مناطق توریستیه تا مناطق دیگر

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ
  2. علی

    عجیب است که با عدم امکان بهره برداری از از پروژه مهدیه و عدم دسترسی به پل شهید رودکی که در حال تغییر کاربری و نقشه پل هستند عملا اجرای پل مذکور بی نتیجه است .در زمان دکتر پاک فطرت بنا بود رینگی از میانرود آغاز گردد و وسایل نقلیه با اطمینان و مسیر مناسب و بدون حتی یک چراغ قرمز به تونل کوهسار مهدی وصل بشن که از بلوار طلائیه شروع و بعد از عبور از پل فوق وارد بلوار ۶۰ متری مهدیه و از آنجا به پل تقاطع غیرهمسط رودکی و سپس معلم و از آنجا تا قصرالدشت دو طبقه و سپس به تونل کوهسار وصل میگردید .اما تاسفانه با بی تدبیری و بد اندیشی بلوار مهدیهتقریبا غیرفعال و پروژه تقاطع رودکی صرفا جهت کارری همت به سیمان میباشد و فعلا طرحی بابت اتصال به بلوار مهدیه ندارند و عملا در حال تغییر کاربری پل میباشند و پل ناقص رو ناقص تر کنن و علاوه بر هزینه هنگفت برگ زرینی در ناکارامدی مسئولین و پل ناقص شهر اضافه گردید و دوطبقه شدن همت شمالی منتفی و پل قصردشت هم بلاتکلیف و منتفی گردید با اون همه هزینه .چپگرد دلگشا هم بماند که ماههاست خروجییش در منزلی جا خوش کرده و مجموعه شهرداری توان تملک ملک مذکور را ندارد.حق ماست واز ماست که برماست

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *