گزارش تصویری : نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

ساخت تقاطع سه سطحی مهدیه امیرکبیر در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد. به گزارش شیراز1400، این تقاطع که شامل یک پل روگذر، یک زیر گذر و یک U ترن است در زمستان سال جاری آغاز شده و بزرگراه در حال احداث مهدیه را به بلوارهای امیرکبیر و طلاییه متصل می کند.

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

نمای سه بعدی تقاطع سه سطحی مهدیه – امیرکبیر

محل اجرای پروژه :

 

>

نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.

telegram

مطالب مرتبط

7 نظر

      1. مهرداد

        یک دستگاه پل در مسیر امیرکبیر-شرق قرار میگیره که با یک انشعاب به مسیر طلائیه-شمال وصل میشه. همینطور یک دستگاه زیرگذر در مسیر طلائیه-شمال و طلائیه-جنوب قرار میگیره. بعلاوه یک دستگاه زیرگذر هم مسیر بلواری که در نقشه به اسم عصر ایران مشخص شده قرار میگیره.

  1. شیرازی

    آیا پل زیباشهر -یا پل و چپگرد هفت تنان مهمتر و واجبتر برای شهر شیراز نیست تا تو این بی پولی ادعایی اولویت با مناطق توریستیه تا مناطق دیگر

    پاسخ
  2. علی

    عجیب است که با عدم امکان بهره برداری از از پروژه مهدیه و عدم دسترسی به پل شهید رودکی که در حال تغییر کاربری و نقشه پل هستند عملا اجرای پل مذکور بی نتیجه است .در زمان دکتر پاک فطرت بنا بود رینگی از میانرود آغاز گردد و وسایل نقلیه با اطمینان و مسیر مناسب و بدون حتی یک چراغ قرمز به تونل کوهسار مهدی وصل بشن که از بلوار طلائیه شروع و بعد از عبور از پل فوق وارد بلوار ۶۰ متری مهدیه و از آنجا به پل تقاطع غیرهمسط رودکی و سپس معلم و از آنجا تا قصرالدشت دو طبقه و سپس به تونل کوهسار وصل میگردید .اما تاسفانه با بی تدبیری و بد اندیشی بلوار مهدیهتقریبا غیرفعال و پروژه تقاطع رودکی صرفا جهت کارری همت به سیمان میباشد و فعلا طرحی بابت اتصال به بلوار مهدیه ندارند و عملا در حال تغییر کاربری پل میباشند و پل ناقص رو ناقص تر کنن و علاوه بر هزینه هنگفت برگ زرینی در ناکارامدی مسئولین و پل ناقص شهر اضافه گردید و دوطبقه شدن همت شمالی منتفی و پل قصردشت هم بلاتکلیف و منتفی گردید با اون همه هزینه .چپگرد دلگشا هم بماند که ماههاست خروجییش در منزلی جا خوش کرده و مجموعه شهرداری توان تملک ملک مذکور را ندارد.حق ماست واز ماست که برماست

    پاسخ
  3. اهورا

    سلام واقعا خیلی رو دارید که تعریف و تمجید از خودتون میکنید وقتی هنوز زیر ساخت های شهری در حد روستا هم نیست پل طبقاتی تو سرمون بخوره با سوزنده میلیمتر بارون این همه کشته میدید بعد حرف از پیشرفت میزنید

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *