ساخت مجموعه پلهای طبقاتی گلشن در بهمن سال آینده به پایان می رسد. به گزارش شیراز۱۴۰۰، این پل در زمان بندی ۳۰ ماهه درحال ساخت باشه و دارای ۷۷ ستون و طولی در حدود ۴۵۰۰ متر است که بزرگراه رحمت را به بلوارهای امیرکبیر و مطهری متصل می کند. طولانی ترین دهانه در نظر گرفته برای این پل ۳۸ متر است که در مجموع دارای ۷۱ دهنه پل می باشد.
عکس : پویا اختردانش
باتشکر از این گزارش خوبتون وباتشکر ازاقاپویا بخاطرعکسها
این پل چند سطحی بزرگ ورودی غربی شیراز رو دگرگون میکنه بنظر میاد پیشرفت پروژه هم مطابق زمانبندی پیش میره
اسم ورودی غربی رو آوردین.امین آقا چخبر از ورودی غربی و اون طرح چند سالش؟ اطلاعاتی در این زمینه دارید؟ اگه ممکنه یه گزارش از
باب الشهدا در حال ساخت شیراز و مصاحبه با پیمانکار و شهردار در این زمینه تهیه کنید.
فعلا در سال چهارم هست، ببینیم چندسال دیگه نیاز هست برای این تکمیل ساده!
توی این طرح المان ورودی موندن بدجور! خودشون نمیدونن چجوری تمومش کنن و سر و ته کار رو بهم بیارن….حیف اینهمه پول از بودجه شهر که خرجش کردن
دوستان.مسیر کاری من هر روز تو این مسیره.از قرار معلوم ۲ ماهه هیچ فعالیتی در این پروژه انجام نمیشه.دریغ از یک کارگر که اونجا کار کنه
احتمالا شما از جای دیگه ای درحال عبور هستید
به نظر با توجه به عکس پل، مسیر غرب به شرق بلوارامیرکبیر بازم با چراغ قرمز مواجه است!!!
هیچ چراغی در این طرح وجود نداره
امین جان
از پل چپگرد دلگشا چه خبر ؟
مثل اینکه ستونها کامل شدند و بزودی نصب عرشه اجرا میشه
امیدوارم نام این تقاطع گلشن بماند و به اسامی نا مانوس تبدیل نشود. یک کمپین برای تغییر اسامی ناممانوس در شیراز لازمه راه بیفته
این تقاطع از سوی شورای شهر به اسم شهیدان روزیطلب نامگذاری شده است
امین جان اگه بگی کار این پروژه رو ۳ شیفته اجرا کنن ممنون میشم، با تشکر
خیابان میثم اولین خیابان طبقاتی شیراز خواهد بود .
خداکنه حالا که قراره اینهمه هزینه از جیب مردم خرج این پل بشه و مردم هم چند سال عذاب بکشن ،لااقل جوری طراحی کنن که زیرپل چراغ قرمز وجود نداشته باشه مثل معالی آباد و ریشمک و..!!زیر پل هم ترافیک نشه!!یا مانند دلگشا برای رفتن از بلوارپیرنیا به سمت هفت تن مجبورنباشه بره بلوار سرداران یا سعدی و برگرده!!