تاریخ : چهارشنبه, ۲۸ آبان , ۱۴۰۴ Wednesday, 19 November , 2025

آخرین اخبار

فاز دوم بزرگراه حافظ/ حلقه تکمیلی رینگ شمال غرب شیراز الحاق حاشیه‌ساز اراضی قره پیری به شهر صدرا متوقف شد پیشرفت ۵۷ درصدی بزرگراه قره پیری صدرا 🎥: پروژه زیرگذر شهرداری 🎥: پروژه احیای میدان نقاره خانه قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۷ آبان ۱۴۰۴ پروژه بازسازی پل شاهد بهره‌برداری از پروژه زیرگذر شهرداری تا سه ماه آینده درب بسته باغ‌های خانواده در شیراز فوت دانشجوی دانشگاه شیراز در خوابگاه فرونشست زمین در فارس بالاتر از میانگین کشوری است قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۶ آبان ۱۴۰۴ پروژه بیمارستانی که پس از یک دهه هنوز در مرحله خاک‌برداری است! شهربازی بزرگ شیراز در مجاورت پارک آبی ساخته خواهد شد 📸: پروژه اتصال خط یک به چهار مترو شیراز کتابخانه مرکزی شیراز در بوستان ولی‌عصر احداث می‌شود قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۵ آبان ۱۴۰۴ وقوع زلزله ۳/۴ ریشتری در شیراز 🎥: توزیع طعم دهنده‌های غیر خوراکی و سرطان زا در شیراز ساخت کمربندی شمال‌ شرق شیراز از سر گرفته می‌شود

45

گزارش تصویری : تقاطع چهارسطحی تخت جمشید

  • کد خبر : 27034
  • 26 فروردین 1395 - 8:54

 تقاطع چهارسطحی تخت جمشید – فروردین ۹۵

عکس : مجید زندی

[codepeople-post-map] telegram

لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=27034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. قرار بود دو سال (تابستان ۹۲- تابستان ۹۴) به پایان برسد ولی ……….

  2. چقدر کند و بی کیفیت

  3. خدا آقای پاک فطرت را کمک کند… ایشان شیراز را متحول کرد …

  4. شیراز ۱۴۰۰ ببخشید از نزدیک ویزیت شده اینجانب ۱۶ سال در کارپل سازی هستم احتیاج به نزدیک دیدن نبود ولی لطف خدا شامل ما شد دیدیم یه مثال برای شما می زنم یه ماشین تمام رنگ را کی متوجه میشه یه نفر استاد نقاش با تمام احترامی که واسه پیمانکارانی که در شیراز کار می کنن باید به این موضوع بیشتر پرداخته شود علم و روش اجرای پل سازی مال حداقل ۴۰ سال پیش کشور می باشد من هنوز بر این اعتقاد هستم کار بد انجام ندهیم چون پول مردمه خیلی جا ها که پل زده شده خود پل اشکال داره بماند که هیچ کدام کیفیت و استاندارد روز رو ندارند مقیاسی هم نیست چون پل ماشین نیست که بشود وارد کرد ولی قالب بندی ها عالی؟بتن ریزی و قطع بتن عالی؟درز انقطاع ها به ما نکشیده عالی حیف که راننده ها شکایت نمی توانند بکنن وای شیب پل ها که به کوله وصل میشه بماند نصب نئوپرن ها ک کیفیت انها پایه ها همه خوب حداقل سعی کنند تو راستا باشن اینقدر کیفیت قالب و بتن ریزی پایینه که هر عملیاتی روی ان انجام شود ضعف از بین نمی ره رابطه داشتن با وشورهای پیشرفته خیلی خوبه پل اول مرودشت المانی ها طراحی کردن با پل دوم مقایسه کنید پل چنارراهدار اولیه با دومی مقایسه کنید به فاصله تقریبی ۵۰ سال تقاطع پل فسا هم یک سری بزنید ???

    • دلیل اصلی این مشکلات اینه که معمولا پیکانکاران ضعیف( به دلیل ارزانی کارشان )توسط شهرداری انتخاب میشن و بعد از چند سال که متوجه ایرادات پروژه میشن ،چندبرابر هزینه ساخت باید به تعمیرات و نگهداری پروژه اختصاص بدن !این یعنی اوج کوته بینی و در لحظه حال زندگی کردن و بی تفاوت به آینده بودن. جالبشم اینه که آخر کار و در بلند مدت ،خود این افراد کوته فکر ضرر کننده اصلی هستن!

  5. با سلام و خسته نباشید
    آیا با توجه به پیشرفت کند پروژه و باقی ماندن کارهای اساسی پل روگذر و پل عابر پیاده و کارهای مربوط به آسفالت، نورپردازی و فضای سبز پروژه، امکان تکمیل آن تا قبل از مهر ۹۵ وجود دارد؟
    با تشکر از توجه شما

    • زمان افتتاح پروژه فروردین ماه اعلام شده بود که به دلایل مختلف با تاخیر مواجه شده، اکنون باید منتظر بود و دید چه تاریخی به بهره برداری می رسه این طرح که احتمالا در تابستان این اتفاق رخ بده.

  6. با سلام مجدد
    ما به دلیل مشرف بودن منزلمان به این طرح شاهد روند کند پروژه خصوصا پس از تعطیلات عیدهستیم. به نظر می رسد که به دلیل عدم پرداخت مطالبات پیمانکار، پیمانکار قصد دارد تا زمان دریافت مطالبات خود پروژه را به تاخیر بیندازد و صلاح نمی داند قبل از تسویه حساب پروژه را تکمیل نماید. آیا با این نظر موافق هستید؟

  7. سلام
    چرا این پروژه اینقدر کند پیش می رود؟ آیا زمان دقیقی جهت تحویل آن مشخص شده است؟
    قرار بود پروژه ۲ ساله باشد ولی پایان ۳ سال از زمان آغاز پروژه نزدیک است!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.