برای مشاهده ساعات کار مترو شیراز برروی این لینک کلیک کنید.

۴۰ هزار متقاضی مسکن ملی در صدرا بدون تخصیص زمین باقی ماندند
رفع تصرف ۴۰ هکتار از اراضی ملی استان فارس درفروردین ماه ۱۴۰۴
اهدای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد خون توسط مردم نوع دوست فارس در ۴۸ ساعت
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
پروژه غیر اصولی کنارگذر مولوی!
📸: وعده افتتاح خط ۳ مترو شیراز تا سال ۱۴۰۶
📸: عملیات آتش نشانان شیرازی در حادثه اسکله شهید رجایی بندرعباس
فجر سپاسی در خطر از دست دادن میزبانی لیگ برتر
پایان کار گروگانگیران در شیراز پس از ۴۴ روز
تصادف خودروی سواری سمند با کامیون در محور دکتر حسابی
اعزام آتشنشانان عملیاتی شیراز برای کمک در اطفای حریق حادثه بندرعباس
🎥: ورود نخستین گروه از مصدومان حادثه بندر عباس به شیراز
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
📸: تپه تلویزیون هم به خاطره ها پیوست!
🎥: پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه حافظ – آفرینش
اولین شهرک رفاه سالمندان کشور در شیراز ساخته میشود
اعتبار بینالمللی، مجوز قانونشکنی نیست
فارس ۱۰ درصد از امنیت غذایی کشور را تامین می کند
زنگ خطر سالمندی در فارس، زیرساختها آماده نیستند
غرق شدن مرد ۵۲ ساله در رودخانه قرهآغاج
بنظرم ساعات کار مترو خوبه ولی مسولان قطارشهری و شهرداری شیراز باید بدانند که با توجه به پیشرفت خوب قطارشهری شیراز نسبت به دیگر کلانشهرها و همینطور با توجه به اینکه مترو شیراز در حال حاضر دارای ۳۰ واگن هست ولی شهر مشهد دومین متروی کشور هنوز بعد از چند سال دارای ۶۰ واگن هست و مسولین مترو و شهرداری مشهد سعی به کم کردن فاصله رسیدن قطارها به ایستگاه را دارند آن هم با این همه ازدحام جمعیت ولی مسولین مترو شیراز هنوز نتوانسته مدت فاصله رسیدن به ایستگاه را کم کنند و درثانی انگار مترو شیراز خصوصی هست و جمعه ها تعطیل می باشد آنوقت با این برنامه ریزیها و این همه هزینه میخواهند به تعداد مسافر و درآمد مطلوب دسترسی پیدا کنند باید خدمت این بزرگواران عرض کنم با کم کردن اتوبوس و تاکسی در این مسیر علی الخصوص روزهای تعطیل به این مهم میتوانند دسترسی پیدا کنند ، دقیقا همین کار رو سال ۸۹ در زمان افتتاح خط ۱ مترو مشهد ما بین فاصله نخریسی تا وکیل آباد حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس مگاترانس فعال بود ولی مسولین اونها رو به حدود کمتر از نصف رساندند و با اضافه کردن اتوبوس به مسیرهای سخت برای رسیدن به مترو موفق به درآمد و مسافر مطلوب شدند و یا با کم کردن فاصله زمانی حرکت قطارها در ایستگاهها مردم شیراز برای رسیدن به کارهاشون بیشتر استفاده خواهند کرد .
با تشکر
سجاد جان
امکان کم کردن فاصله زمانی در فاز یک خط یک وجود داره ولی با توجه به راه اندازی کامل خط یک در سال اینده و با توجه به کمبود واگن برای کل خط یک اگر الان فاصله زمانی رو کم کنند بعد از افتتاح کل خط میبایست دوباره فاصله زمانی رو افزایش دهند . اگر واگنهای مورد نیاز تامین بشه فاصله زمانی هم کم خواهد شد .