تاریخ : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 23 November , 2024

آخرین اخبار

ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردی‌بهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز

19

اعلام مسیرهای پروازی هواپیمایی سپهران شیراز

  • کد خبر : 22654
  • 30 مهر 1394 - 1:40

مسیرهای پروازی هواپیمایی سپهران شیراز اعلام شد. به گزارش شیراز۱۴۰۰، مسیرهای پروازی این ایرلاین شامل دو قسمت داخلی و خارجی می باشد که پروازهای داخلی شامل مسیرهای زیر است :

از شیراز به : تبریز، تهران، مشهد، زاهدان، چابهار و بندرعباس ( در فاز اول ) و بالعکس.

از تهران به : اهواز و مشهد و بالعکس.

در فاز دوم

از شیراز به : اصفهان، کرمان، کیش، لار، لامرد، خارک، بهرگان، آبادان، گچساران و اهواز و بالعکس

از تهران به : یزد و بالعکس

مسیرهای داخلی هواپیمایی سپهران

مسیرهای داخلی هواپیمایی سپهران

مسیر پروازهای خارجی :

از شیراز به : ازمنستان، تفلیس، باکو، مسقط، دوبی، دوحه، بحرین، کویت و استانبول و بالعکس

از کراچی پاکستان به : دوحه و زاهدان و بالعکس

مسیرهای خارجی هواپیمایی سپهران

مسیرهای خارجی هواپیمایی سپهران

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=22654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. چند تا سوال
    ۱- چه زمانی شروع به کار میکنه؟
    ۲- مسیر پروازی نسبتاً زیادی داره، اینا که دو تا هواپیما تا الآن بیشتر ندارن، آیا هواپیمایی در جای دیگری خارج از فرودگاه شیراز دارن؟
    تو پروازای خارجی ارمنستان و باکو و تفلیس خیلی خوبه اگر پرواز بگذارن چون هیچ شرکت دیگه ای از شیراز فعلاً به این مقاصد پرواز نداره، این هواپیماها هم هر چند قدیمین اما به هر حال بویینگ هستن و از فوکر که انقد تو مسیرای شیراز توسط شرکتای دیگه استفاده میشه مسلماً بهتره

  2. این ایرلاین فقط دو فروند هواپیما داره و طیق قانون مجاز به فعالیت نیست چون حداقل ۵ فروند لازمه ضمن اینکه این هواپیما ها فقط رنگ شده و مدل ۱۹۹۰ می باشد و جای تاسف برای شیراز داره و فاز اول پرواز ها که گذاشتین معلوم است حداقل روزی ۸ ساعت پرواز از هر کدوم این هواپیما های بوئینگ ۵۰۰-۷۳۷ قدیمی خواهند کشید که حتمن با ادغام به شرکت ورشکسته ایرلاین فارس ایر قشم بوده و خرید توسط شرکت یک و یک که ربطی به صنعت هوایی نداره و با استفاده از تسهیلات دولتی خلاصه امیدوارم تمام تعهدات فنی اخلاقی نسبت به مسافر و فرودگاه ها را عمل کنند

  3. سلام و خسته نباشید
    طبق قوانین بین المللی هر ایرلاینی-بصورت تجاری- تنها حق داره در مسیری که حداقل یکی از شهرهای مبدا یا مقصد در خاک کشوری که در اون ثبت شده، باشند، به پرواز در بیاد. یعنی این ایرلاین حق نداره پروازی رو از کراچی به دوحه برقرار کنه.
    در حقیقت همونطور که از نقشه بر می آد، مسیر کراچی-دوحه در حقیقت، دو مسیر چابهار-کراچی و چابهار-دوحه رو نشون میده که به اشتباه تعبیر به مسیر کراچی-دوحه شده.
    در کمال ادب، خواهشمندم تصحیح بفرمایید.

  4. بسیار عالی است. امیدوارم این شرکت بتواند کاستی های سایر شرکتهای هواپیمایی موجود در شیراز (به ویژه آسمان جنوب) را جبران کند. امین جان در اخبار شنیدم که شرکتهای خارجی به سرمایه گذاری در فرودگاههای تهران، مشهد و اصفهان ابراز تمایل کرده اند ولی متاسفانه اسمی از فرودگاه شیراز برده نشد!

    • لازم هست بدونید که هیچ سرمایه گذاری در فرودگاه اصفهان انجام نشده در ضمن در فرودگاه شیراز توسط یک شرکت کره جنوبی سرمایه گذاری کرده است لازم است بدانید که فرودگاه اصفهان حتی از لحاظ تعداد پرواز ها در روز هم قابل مقایسه با شیراز نیست.بد نیست بدانید رتبه بندی فرودگاه ها از نظر تعداد مسافر به شرح زیر است:
      ۱-فرودگاه مهرآباد تهران
      ۲-فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد
      ۳-فرودگاه امام خمینی(ره)تهران
      ۴-فرودگاه شهید دستغیب شیراز
      ۵-فرودگاه کیش
      ۶-فرودگاه شهید مدنی تبریز
      ۷-فرودگاه کرمان
      ۸-فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

  5. سنگ بزرگ نشونه نزدن…آخه هنوز نیومده برا تفلیس برنامه ریزی میکنی؟اونم از شیراز؟تازه مسیر تهران به تفلیس گاهی مشکل کمبود مسافر داره….
    رمز موفقیت ایرلاین ها درمسیر های کم مسافر در واقع در ترانزیت کردن مسافر هست که کد شر (code share) شدن بسیار کمک میکنه.مثلا مسفافری از شیراز با این هواپیمایی بره به تفلیس و از تفلیس بتونه با ایرفلوت بره مسکو.این کار کمک بزرگی میکنه اما حالا نقشه این هواپیمایی چیه باید منتظر موند

  6. خیلی خوب شد دیگه مجبور نیستیم برای رفتن به ارمنستان و گرجستان بریم تهران

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.