تاریخ : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 23 November , 2024

آخرین اخبار

ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردی‌بهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز

11

تغییر مجری پروژه تکمیل خط آهن شیراز به اصفهان

  • کد خبر : 20062
  • 20 مرداد 1394 - 11:50

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌دنبال دیدار با وزیر راه و شهرسازی و طرح درخواست تغییر مجری پروژه تکمیل خط آهن شیراز به اصفهان، دکترآخوندی با این درخواست موافقت کردند.

به گزارش شیراز۱۴۰۰ و به نقل از ایسنا، جعفر قادری دوشنبه ۱۹ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: مجری فعلی این پروژه شرکت زیرساخت است که براساس تقاضای مطرح شده، به شرکت راه‌آهن سپرده می‌شود.

قادری خاطرنشان کرد: تقاضای واگذاری اعتبار بیشتر به آزاد راه شیراز- اصفهان از سهم پنجاه درصدی دولت در سالجاری، تحویل کمربندی رینگ اول شیراز به جز سه قطعه باقیمانده و در دست اقدام شمال شرق، به شهرداری این شهر مشروط به احداث سه تقاطع غیر همسطح دیگر توسط وزارت راه و شهرسازی نیز از دیگر موارد و درخواست‌های مطرح شده در جلسه با وزیر راه و شهرسازی بود.

به گفته قادری، کمک به تبدیل جاده خرامه به مرودشت به ویژه در محدوده روستاهای بخش زرقان، از راه روستایی به راه فرعی، لزوم تامین ۳۰ میلیارد ریال برای بازگشایی محور فراشبند به شیراز و کمک به پرداخت سهم ۳۳ درصدی وزارت راه در احداث ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز نیز در این جلسه مطرح شد.

نائب رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد وزارت راه وشهرسازی از محل ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت سال ۹۳ مبلغ ۷۷ میلیارد تومان به راه‌آهن و از محل اوراق مشارکت سال ۹۴ نیز مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به عنوان سهم پنجاه درصدی دولت، به آزاد راه شیراز به اصفهان، اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه واگذاری کمربندی شیراز به شهرداری این شهر، نیازمند بررسی بیشتر در زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی است، گفت: تقاضای ارتقا جاده خرامه به مرودشت نیز برای اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۵ ارسال شد.

قادری تحقق کامل موضوعات مطرح شده در جلسه با وزیر راه و شهرسازی را نیازمند همراهی و پیگیری دستگاه‌های مربوطه و مسئولان در استان فارس و شهر شیراز دانست.

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=20062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.