تاریخ : شنبه, ۱۰ آبان , ۱۳۹۹ Saturday, 31 October , 2020
1

پیش فروش ۲۶ هزار صندلی قطار شیراز در ایام نوروز

  • کد خبر : 17411
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

مدیرکل راه آهن استان فارس از پیش فروش تعداد ۲۶ هزار و ۸۰۰ صندلی برای مسافران در ایام نوروز خبر داد و افزود: تلاش داریم به نسبت تقاضای مسافران، این تعداد را افزایش دهیم.
به گزارش شیراز۱۴۰۰، مهرداد انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در زمان اعلام شده پیش فروش بلیت قطار در ایام نورزو از یک ماه پیش آغاز شده بود، افزود: بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی دفا‌تر، از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ فرودین ماه سال آینده بیش از ۲۶ هزار صندلی از سوی مسافران نورزی و به صورت پیش فروش خریداری شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۸ هزار نفر در مسیر‌های رفت و برگشت به مسیر مشهد مقدس و ۱۸ هزار و۸۰۰ نفر دیگر در مسیر‌های شیراز-تهران و بالعکس جابه‌جا خواهند شد.

انصاری با اشاره به رشد ۲۰. ۷ درصدی در مقایسه مدت مشابه نوروز سال گذشته گفت: این امر بیانگر فعالیت دائم و گسترده خطوط راه آهن شیراز است که در سال گذشته تنها بیش از ۲۰ هزار مسافر از طریق خطوط راه آهن شیراز جابه‌جا شدند.

این مسئول گفت: طی ۱۰ ماه گذشته تاکنون ۴۵۰ هزار و ۵۲۵ نفر راه آهن شیراز- اصفهان را برای سفر انتخاب کرده‌اند که به علت افزایش تعداد رامهای قطار برای جابه‌جایی مسافران با افزیش ۱۵. ۲ درصدی روبرو بوده‌ایم که امیدواریم فرهنگ استفاده از قطار برای سفری ایمن و ارزان در استان نهادینه بشود.

انصاری گفت: با افزایش تعداد رام‌های قطار در راه آهن شیراز با رشد ۵۶. ۲ درصدی در خصوص افزایش تعداد واگن‌های مسافری در مسیر‌های شیراز-تهران وشیراز –مشهد روبه رو بوده‌ایم که امید است با حمایت بیشتر مسئولان و سرمایه گذاران بتوانیم روزانه شاهد افزایش تعداد واگن‌های مسافری و باربری در استان باشیم.

وی به ارتقای خدمات رفاهی در ایستگاه‌های قطار بین راهی استان اشاره کرد و افزود: در بخش ارایه خدمات به مسافران با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد و۵۲۵ میلیون ریال در ایستگاه‌های مسافری استان هزینه شده که امیدواریم در سال آینده دیگر نواقص ایستگاه در ارایه خدمات به مسافران را افزایش دهیم.

در ادامه مدیرکل راه آهن استان فارس از مسافران خواست برای ارایه خدمات مطلوب‌تر به مسافران پس از تماس با شماره (۵۱۴۹-۰۲۱) از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکت‌های مسافری، مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن از جمله بازگرداندن بلیت، صدور دوباره بلیت، حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی، معرفی ایستگاه‌ها و… بهره‌مند شوند.

انصاری اضافه کرد: مسافران می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۵۱۴۹-۰۲۱ برای گزارش مشکلات احتمالی در قطار به صورت آنلاین اقدام کنند تا متولیان سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند.

>
نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.
telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=17411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. شیراز چرا به اصفهان فروش بلیط نداره؟ تو سایت خرید اینترنتی فقط تهران و مشهد هست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.