پس از برگزاری سه مرحله تست رالی بینالمللی شیراز جدول نفرات برتر اعلام شد که راجر فقالی از لبنان در صدر قرار دارد.
به گزارش شیراز۱۴۰۰ و به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، مسابقات رالی شیراز صبح امروز با برگزاری سه مرحله تست آغاز شد که در پایان تست نخست (مسیر شول) پس از طی مسافت ۱۱/۶ کیلومتر نفر اول راجر فقالی از لبنان، نفردوم خلیفه العطیه از قطر و نفر سوم اشکان مسگرها از تیم ایران خودرو شدند.
در تست دوم (مسیر لابیشه) به مسافت ۱۴/۷ کیلومتر، نفر اول راجر فقالی از لبنان، نفر دوم خلیفه العطیه از قطر و نفر سوم اشکان مسگرها از تیم ایران خودرو شدند.
همچنین در تست سوم (مسیر خرامه) با مسافت ۱۰/۸ کیلومتر، نفر اول راجر فقالی از لبنان، نفر دوم خلیفه العطیه از قطر و نفر سوم محمد قلعهبانی از تیم ایران خودرو شدند.
در جدول کلی مسابقات نیز تا این لحظه راجر فقالی راننده لبنانی در صدر قرار دارد، خلیفه العطیه از قطر در جایگاه دوم قرار گرفت و اشکان مسگرها و اردلان غزنوی از ایران به ترتیب سوم و چهارم شدند.
«نظرات، فقط به صورت نوشتار پارسی و مرتبط با موضوع منتشر میشوند»
«با ورود به این لینک، وارد قسمت بحث آزاد شوید»
سلام ادمینای گل
خسته نباشید
میگم یه سوال فنی ،اگه بخوایم این مسابقات رالی رو نگاه کنیم،صدا و سیمایی جایی پخشس می کنه یا نه؟
اگه هست ، بی زحمت بگید
متاسفانه پخش نداره.
امین جان پخش زنده داره از کانال ورزش.
به گزارش روابط عمومی شبکه ورزش سیما این رقابت امروز از ساعت ۱۷ در برنامه چهار سوی ورزش زنده گزارش می شود
دیروز که نداشت… اگه امروز پخش کنن خوبه
هانی شعبان نماینده فدراسیون جهانی گفته بود مسیر مسابقه و تمهیدات اندیشیده شده همگی در حد استاندارد هست اما از ماشین های ایرانی ها ایراد گرفته بود آخه با ۲۰۶ و ریو پژو اومدن رالی. فقالی و عطیه ماشین های دو دیفرانسیل دارن و بسیار استاندارد. متاسفانه امروز صبح راننده تیم سایپا به علت عدم کنترل و تسلط از مسیر خارج میشه و اتومبیل اون ها ریو بوده. راننده با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمانه اما نقشه خوان به علت شدت ضربه به سر دچار مرگ مغزی میشه و با هلی کوپتر به بیمارستان رجایی شیراز منتقلش میکنن اما به خاطر خونریزی شدید مغزی فوت میکنه. روحش شاد متاسفانه این یه پوئن منفی برای ثبت دائمی رالی شیراز در تقویم جهانی هست.
همه امکانات فراهم بوده آمبولانس و هلی کوپتر و حتی ماشین ها با چی پی اس کنترل میشدن اما فقط به خاطر عدم ایمنی ماشین های داغون ما این اتفاق افتاده
از دیروز تا حال اون ۲ تا خارجی هیچ اتفاقی برا ماشیناشون نیفتاده اما چندین مورد نقص فنی و ترکیدگی لاستیک و حادثه مختلف برای شرکت کنندگان ایرانی ایجاد شده