واگنهای مترو به چهار مرحله تست نیاز دارند.
به گزارش شیراز ۱۴۰۰،واگنهای مترو برای اطمینان خاطر از کارکرد درست نیاز به گذشتن از چهار مرحله تست دارند.
مرحله اول(تست ابنیه و جایگاه)
هدف از انجام این تست تطابق واگن مترو با ارتفاع و عرض تونل،طول ایستگاه و سایر قسمتهای فیزیکی است و با توجه به اینکه ابعاد تمام رامهای مترو یکسان میباشد،درنتیجه این تست فقط برای رام اول صورت میگیرد و برای بقیه رامها نیازی به انجام این تست،نیست.
مرحله دوم(تست سرد)
در جهت تطابق واگن با ریل،توسط کشنده انجام میشود.
مرحله سوم(تست گرم)
چک کردن سیستمهای کنترل و حرکت قطار،برق بالاسری،ترمز و ………….. هدف اصلی انجام این تست است.مسافت لازم برای تکمیل این تست،دو هزار کیلومتر میباشد.
مرحله چهارم(تست حمل انسان)
این تست با استفاده از کیسههای شن بهجای انسان انجام میشود.
به گفته مدیرعامل قطار شهری شیراز،انجام تستهای دوم تا چهارم،همان آببندی قطار بهحساب میآید،و مدتزمان انجام آن حدود ۴۰ روز است.
ایشان اضافه کرد که دو ماه بعد از تحویل گرفتن آخرین رام مترو،فاز یک قطار شهری افتتاح خواهد شد.
از اطلاع رسانی خوبت متشکرم
خواهش میکنم
آنتندهی تلفنهای همراه در تونلهای متروی شیراز
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930320001237
شمارش معکوس برای بهرهبرداری از قطارشهری شیراز.
http://www.tinn.ir/vdce.x8objh8vx9bij.html
آنتندهی تلفنهای همراه در تونلهای متروی شیراز
http://www.tinn.ir/vdci.ra3ct1avvbc2t.html
با تشکر از شما بابت انتشار این مطلب مفید که مورد سوال بسیاری از دوستان بود.
خواهش میکنم حامد جان.
انشاله زودتر بهره برداری میشه و به امید موفقیت روز افزون برای همشهری های عزیز بافرهنگ شیرازی
ممنون ادمین برای پیام رسانی
خواهش
زمان دقیق بهره برداری از فاز ۱ هنوز اعلام نشده است؟ متاسفانه در رسانه ها از قول مسئولین شهر زمانهای مختلفی ارائه می شود.
دو ماه بعد از تحویل آخرین رام
اون ۱۰ واگن باقی مونده یکجا با هم ترخیص میشن یا طی دو مرحله ؟
پول اگه باشه، همین الان فاز دوم رو هم افتتاح میکنن. اما… …..
درود بر مدیر سایت
انشاالله شیراز سومین شهری خواهد بود که مترو را راه اندازی خواهد کرد .
ممنون از لطفت امیر جان
من از نمایشگاه خودرو در نمایشگاه بین المللی شیراز عکس گرفتن.اگر می خواید آدرس بدید تا ایمیل کنم.
شیرازی اصیل لطف کن برای من ایمیل کن، همراه با اسم و فامیلیت تا مطلبشو توی سایت بذارم. keshavarz_saber@ymail.com
ارسال کردم.
خیلی ممنون
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان ، هیات ۳۲ نفره از مسئولان فدراسیون جهانی چوگان و ورزشکاران این رشته و سفرای چوگان جهان به همراه رئیس فدراسیون چوگان آقای مهندس ایلخانی زاده و دبیر فدراسیون چوگان حجت اله ده خدائی و تنی چند از چوگان بازان کشورمان صبح امروز به منظور بازدید از اماکن تاریخی استان فارس از جمله تنگه چوگان ، نقش رستم ، پاسارگاد ، تخت جمشید باغ ارم، نارنجستان و…… وارد استان فارس شدند
http://www.ipna.ir/thisitem.aspx?newnews-4ccf4515-e764-4b37-902d-0b0ac8f777c5
خبر ئارم که طراحی فنرهای محافظ انتهای ریل تو ایستگاههای آخر خط (احسان و نمازی) یک ایراد طراحی دارن به این صورت که اگر قطارها ترمزشون به موقع کشیده نشه و یا عمل نکنه و قطار به فنرها بخورن، شیشه های جلوی قطار آسیب جدی می بینن که قرار هست جای اونها با فنرهایی که انرژی قطار متحرک رو بیشتر جذب کنه (فنرهایی نرمتر) تا جلوی این آسیبها گرفته بشه. حالا اگه می تونین جویا بشین ببینین دقیقا قضیه این فنرها چیه ممنون میشم.
دونستن این مطلب جز بی اعتمادی چه نفعی به حال شهروندان داره؟!
این مسائل، کاملا فنیه و در هر پروژه ای ممکنه پیش بیاد.
دونستنش واسه مردم لازم نیست!
البته اگر واقعا مشکلی وجود داشته باشه.
دوستان لازمه بیشتر روی این مسائل فکر کنن و صرفا دنبال حرف نباشن!