مهندس اسکندرپور ضمن اشاره به ضرورت تکمیل خط ۲ در راستای رفاه حال شهروندان فهیم شیراز، مجوز انتشار ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را ضامن تحقق این مهم برشمرد. وی با بیان اهمیت راه اندازی این خط در سرنوشت شهروندان به ویژه در مناطق پرجمعیت جنوب شهر، تأمین اعتبار مورد لزوم این پروژه از هر روش ممکن را درخواست فوری شهرداری شیراز عنوان کرد.
مهندس مرادی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شیراز در این نشست بر ضرورت و نقش اثرگذار خط ۳ به عنوان طرح توسعه خط یک متروی شیراز در وضعیت ترافیک شهر و رفاه هرچه بیشتر شهروندان تأکید و افزود: برای تکمیل و راه اندازی خط ۲ در یکی از ترافیکی ترین شریانهای شهر و نیز آغاز عملیات عمرانی خط ۳ به عنوان طرح توسعه خط یک، نیازمند افزایش تخصیص اعتبارات در سال ۹۷ و اخذ مجوز انتشار ۷۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت هستیم. گفتنی است مهندس رحمانی و هیأت همراه پیش از این جلسه از عملیات عمرانی و پیشرفت های صورت گرفته در خطوط یک و ۲ متروی شیراز بازدید کردند.