به گزارش شیراز ۱۴۰۰ ، زیرگذر گلستان که قرار بود در تاریخ ۲۵ مهرماه به صورت موقت بازگشایی شود،سرانجام پس از تاخیر یک ماهه با ۴ لاین از ۶ لاین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت.
عکس : مجید زندی

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۴ فروردین ۱۴۰۴
: تقاطع جام جم – کوهسار
: مراحل پایانی ساخت تقاطع نواب – کمربندی
افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شیراز
وعده تامین پایدار آب در صدرا و شرق شیراز در تابستان
نخستین سیستم تصفیه پلاسمایی شیرابه زباله در شیراز اجرایی می شود
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۳ فروردین ۱۴۰۴
: تعریض کمربندی رکن آباد با حفظ درخت بلوط ۵۰۰ ساله
: پروژه دوربرگردان میثم
پیروزی خارج از خانه فجر سپاسی
تصادف زنجیرهای در شیراز ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۲ فروردین ۱۴۰۴
انجام سومین مرحله از بتنریزی دال زیرگذر شهرداری
دروازه کازرون به یک محور گردشگری تبدیل می شود
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۱۹ فروردین ۱۴۰۴
: کشف خمره سفالی تاریخی در ارسنجان
دستگیری قاتل شهروند شیرازی پس از ۲ ماه
تمدید مهلت آغاز طرح محدوده کمآلاینده ترافیکی شیراز تا ۶ اردیبهشتماه
باغ ارم در شمار ۳مقصد پربازدید گردشگری فارس در نوروز
: درخت ارغوان معروف شیراز
هنوز خیلی کار داره و بعید حتی تا عید نوروز آماده بشه
چرا تیر چراغ برق ها زوج چراغ نیستند؟!
چرا ۳ تا مدل مختلف تیر چراغ برا روشنایی گذاشتن!!؟؟
و البته ظاهرا طراحی بدنه دیوارها هم دو نوع هست، یکی لبه سازی به صورت مورب و یکی هم که سادس!!
اصولا زیرگذر به جایی میگن که از زیر جایی رد بشه نه اینکه یه مسیر فقط اختلاف سطح داشته باشه متاسفانه مسئولین شیراز بعلت اعتماد بنفس پایین و کم سوادی از گفتن بزرگراه به این مسیر عاجزند!!! بزرگراه امام علی تهران دقیقا مشابه همین یه سطح پایینتره ولی بهش نمیگن زیرگذر امام علی!!!
این حرف کاملا درست هم مسعولین غیر بومی و هم اکثریت شهرستانی های مقیم شیراز از گفتن نام اتوبان و بزرگراه عاجزند ،یا میگن بلوار دراک یا بلوار آرین یا زیرگذر و….واقعا جای تاسف داره برای ما شیرازی ها
از وقتی شهردار محبوب شیراز اقای پاک فطرت رفتن کلا شیراز متوقف شده جای خالی ایشان کاملا احساس میشه بعید میدونم در زمان این شهردار جدید و شورای شهر حتی یک تقاطع ساده در حد دهات در بیاد
دوست عزیز هیچ کس منکر تلاشهای مهندس پاک فطرت نیست ولی متاسفانه در زمان ایشان کارایی و کیفیت پروژه ها فدای کمیت شد
انشا الله با زیباسازی و نورپردازی مناسب به یکی از زیباترین گذرهای شهری شیراز تبدیل بشه
کاش روزی برسه که پروژه ای که کلنگ آن به زمین بخوره روز شمار داشته باشه نه مثل کوهسار مهدی که با این سرعت چند نسل باید منتظر آن بمانند
من ساکن صدرا هستم و هر روز از این مسیر عبور میکنم. روند اجرایی بسیار کند است و این ذهنیت بهوجود میآید که شاید اتمام این پروژه با طرح اولیه مغایرتهایی داشته باشد! درضمن اجرای پل چپگرد صدرا به سَربزین نیز کاملاً متوقف است!