تاریخ : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳ Thursday, 21 November , 2024

آخرین اخبار

ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردی‌بهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز

12

وعده ساخت زیرگذر عابرپیاده در سال جاری

  • کد خبر : 27076
  • 30 فروردین 1395 - 9:15

IMAGE634555265966360867مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شیراز گفت: زیرگذرهای عابرپیاده در این کلان‌شهر برای نخستین‌بار اجرایی می‌شود. به گزارش شیراز۱۴۰۰ به نقل از فارس، محمد فرخ‌زاده اظهار داشت: حفظ جان عابران پیاده و سهولت رفت‌وآمد از جمله اولویت‌های این سازمان بوده که در برنامه‌های بسیاری نمود پیدا کرده است.
وی افزود: در سال جاری نیز این مسئله را مدنظر قرار داده‌ایم و به همین منظور در شیراز برای نخستین بار، طرح زیرگذرهای عابرپیاده را اجرا می‌کنیم که تاکنون در این شهر وجود نداشته است.

این مسئول در مورد مشکلاتی که برای اجرایی شدن این طرح وجود دارد گفت: اصلی‌ترین مشکل این است که اکثر تأسیسات شیراز مانند شبکه‌های آب و برق، زیرزمینی بوده و کار حفاری را با دشواری‌های بسیاری روبه‌رو می‌کند.

فرخ‌زاده ادامه داد: محدودیت خیابان‌ها در شیراز نیز که کار ما برای بستن این معابر را با مشکل مواجه می‌کند، از دیگر مسائل پیش رو است که البته باوجود تمام مواردی که ذکر شد، در سال جاری یک یا دو گذرگاه عابرپیاده در این شهر اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: امسال همچنین در بزرگراه‌های رحمت و چمران نیز شاهد اجرای دوربرگردان‌های غیر هم‌سطح خواهیم بود که باعث روانی هرچه بیشتر ترافیک در این محورها خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شیراز بابیان این‌که باید مردم را برای استفاده از پل‌های عابرپیاده ترغیب کرد و یکی از راه‌های آن بهینه‌سازی برخی از این پل‌ها است گفت: با شناسنامه‌دار کردن این پل‌ها که تا یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد و با داشتن اطلاعات کامل از ۸۶ پل عابر پیاده شیراز، علاوه‌بر آن‌که امکانات آن‌ها را به‌روز می‌کنیم، کارهای خلاقانه‌ای را نیز با همکاری دانشجویان بر روی آن‌ها اجرا خواهیم کرد.

این مسئول با تشکر از همکاران خود که در ایام نوروز خدمت‌رسانی هرچه‌ بهتر به مسافران و همشهریان به‌ویژه در بحث پارکینگ‌ها را دنبال کردند بیان داشت: با توجه به این‌که میزان بازدیدها از شیراز در این مدت از سال پیش بیشتر شده بود، با اقداماتی که انجام شد و افزایش ظرفیت پارک‌ها، مردم با مشکلات بسیار کمتری نسبت به گذشته مواجه شدند.

فرخ‌زاده بابیان این‌که طرح‌های نیمه‌تمامی از سال گذشته در حال اجرا داریم گفت: یکی از اصلی‌ترین اقداماتی که برای آن تلاش می‌شود اتمام طرح‌های نیمه‌تمام سال گذشته تا تیرماه سال جاری است و بعدازآن به دنبال برنامه‌ریزی کارهای جدید خواهیم بود، ضمن این‌که برای بهبود فعالیت‌های این سازمان، طرح تحول را اجرایی می‌کنیم و از طرفی، با ایجاد چهار واحد جدید عمران، مدیریت پروژه‌ها، آموزش و پارکینگ در سال گذشته، انجام امور را به سمت تخصصی شدن پیش برده‌ایم.

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=27076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. از سال ۹۲ دارند وعده ساخت زیرگذر عابر پیاده و برقی کردن پلهای عابر پیاده میدهند!

  2. از زمانی‌ که مصلی نژاد بود تا حالا که فرخ زاده اومده وعده ساخت چندین پًل مکانیزه عابر پیاده در خیابانهای زند، رحمت و معالی آباد را دادند ولی‌ هیچیک ساخته نشد. لینکش در همین سایت هست. وعده و مناقصه ساخت پًل کابلی عابر پیاده در محدوده زیرگذر شیخی دادند باز هم هیچ کاری انجام نشد. همش حرف و تکرار وعده. آقای پاک فطرت تنها نظاره گر مدیران ناتوان بخش‌های مختلف شهرداری است. جای مدیران قوی و اهل عمل در شیراز همچنان خالی‌ است. و همچنان در حال از دست دادن زمان هستیم.

  3. سلام خدمت شیراز ۱۴۰۰ گذرگاه زیر زمینی عابر پیاده جلوی زشتی شهر را می گیرد با تجهیز پله برقی و رمپ جهت معلولین یک گام بزرگ در شهر سازی می باشد همچنین هزینه ان با فروختن مغازه های زیر زمینی تامیین می شود ودر مبحث پدافند غیر عامل هم جایگاه ویژه دارد شهردارها بابد در این زمینه بخش خصوصی را بافروختن وواگذار کردن تراکم تجاری پیاده رو های زیر زمینی ترغیب کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.