تاریخ : یکشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۰ Sunday, 25 July , 2021

آخرین اخبار

عکس: پروژه باغ ایرانی رشد‌‌‌‌‌‌ ۱۱۷.۹ د‌‌‌‌‌‌رصد‌‌‌‌‌‌ی بودجه فارس در سال ۱۴۰۰ عکس: پیاده راه و مسیر دوچرخه سواری بلوار احمد بن موسی رونمایی از بزرگ ترین پل معلق شیراز تا مهر ماه د‌ر پارک سایه عکس: پروژه بزرگراه قره پیری صدرا به شیراز همکاری مسئولان شیراز برای بهره برد‌‌‌اری ۲ ساله از مسیر قره پیری صد‌‌‌را به شیراز مباحث توسعه کلانشهر شیراز باید با محور اجتماعی – فرهنگی انجام شود عکس: بهسازی و فضای شهری اطراف آرامگاه سعدی عکس: فضای شهری بلوار نیایش جشن صعود تمام شد، فجرسپاسی را همین امروز دریابید بایستی از ساخت طرحهای عمرانی به توسعه حمل و نقل عمومی و مراکز تفریحی گام برداریم ویدئو: تردد های جاده ای شیراز بدون توجه به محدودیت ها عکس: بهسازی پیاده رو خیابان حافظ ویدئو: ثبت تصویر گربه وحشی در زیستگاه میان کتل شهرستان کازرون تعداد شهرستان‌های با وضعیت قرمز کرونا در فارس به ۲۳ مورد رسید عکس: پارکینگ طبقاتی مکتبی دو چالش مهم شهردار آینده تنوع قومیتی و ایجاد توازن بین هویت ملی و دینی است نوید تسریع دربهره‌برداری از پروژه آزادراه شیراز اصفهان شیراز برگشت اما بدون برقش! افتتاح ورزشگاه ۶ هزار نفری بدون آب، برق و تهویه

1

افتتاح یک پروژه نیمه کاره و یک پروژه بن بست دیگر!

  • کد خبر : 234
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱:۵۷

شهرداری شیراز در اقدامی سئوال برانگیز قصد افتتاح دو پروژه را دارد که یکی نیمه کاره و دیگری به واسطه ی نیمه کاره بودن پروژه اول و ساخته نشدن تقاطع ابتدایی آن به نوعی بن بست است.
افتتاح تونل سعدی در شرایطی که هنوز گاردریل داخل تونل و جت فنهای آن نصب نشده اند و نماسازی ورودی – خروجی تونل تکمیل نشده است و صد البته مسیر اتصالی آن به جاده ی خرامه نیز ساخته نشده است، کار عقلانی بنظر نمی آید و بنظر می رسد بیشتر جنبه ی تبلیغاتی داشته که یا بصورت ناقص افتتاح شده و یا پس از افتتاح، مجددا بسته خواهد شد.
از سوی دیگر نیز ساخت پل سرداران که با حذف ۲ لوپ شرقی آن همراه شده است تکمیل شده اما مسیر ورودی آن به تونل سعدی به دلیل توضیحات ذکر شده تقریبا غیرقابل استفاده است و مسیر پل به سمت چهارراه فضیلت – نصــر نیز نیاز به ساخت تقاطع دارد که بنابر اعلام معاون فنی – عمرانی شهردار ساخت آن بزودی آغاز شده و البته نیاز به ۱۸ ماه زمان دارد. متاسفانه آینده نگری در اجرای این طرح دیده نشده و می بایست همزمان با ساخت تونل سعدی و پل سرداران می بایست تقاطع نصر – فضیلت و مسیر اتصالی تونل به جاده خرامه نیز ساخته می شد تا در زمان کنونی پروژه ناقص نباشد!

خیراندیش خبرداد:
بهره برداری از ۱۰۰ پروژه عمرانی به مناسبت نیمه شعبان/
بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح فضیلت- سرداران

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: هفته آینده و در آستانه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان(عج) بهره برداری از ۱۰۲ پروژه عمرانی در شیراز آغاز خواهد شد.به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، خیراندیش امروز در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه ها شامل تقاطع غیرهمسطح، فضای سبز، فضای ورزشی، جمع آوری آبهای سطحی، طرح های ترافیکی، تابلوهای تبلیغاتی خواهد بود.

خیراندیش مهمترین پروژه از این مجموعه را تقاطع غیرهمسطح فضیلت سرداران، دانست و گفت: این تقاطع ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه اجرایی داشته و طول آن ۷۰۰ متر و با سه دهانه است.این مقام مسئول همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح نصر- فضیلت خبرداد و گفت: با اجرا و تکمیل این تقاطع، مسیر شمالی جنوبی در شرق شیراز، تکمیل و دسترسی ها در مسیری بدون تقاطع همسطح، کامل می شود.

خیراندیش گفت: یکی از پروژه های مد نظر، اتمام عملیات اجرایی تونل سعدی است که در آینده و با تکمیل ۴۵ متری امتداد آن، به عنوان اتصال دهنده شرق شیراز به شمال و شمالغرب، عمل خواهد کرد.

وی گفت: این تونل ضمن ایجاد یک مسیر دسترسی برای شهرک سعدی، بلوار فضیلت را به جاده خرامه و پس از آن به اکبرآباد و جاده شیراز- اصفهان و شیراز- سپیدان، متصل خواهد کرد. خیراندیش همچنین در خصوص تقاطع نصر-سرداران، گفت: مدت اجرای این پروژه ۱۸ ماه و اعتبار پیش بینی شده برای آن ۱۵۰ میلیارد ریال است.

>
نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.
telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.