تاریخ : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 23 November , 2024

آخرین اخبار

ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردی‌بهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز

15

ایران خودرو تا اطلاع ثانوی تعطیل است

  • کد خبر : 20931
  • 12 شهریور 1394 - 16:56

انباشت خودرو در پارکینگ‌­های ایران خودرو موجب کاهش تولید و طولانی‌تر شدن تعطیلات تابستانی در این خودروسازی بزرگ کشور شد.

تصویری از رکود تولید در ایران خودرو

تصویری از رکود تولید در ایران خودرو

به گزارش شیراز۱۴۰۰ و به نقل از نظرنیوز، به نظر می‌رسد، وضعیت تولیدات این شرکت از نظر کیفیت و قیمت موجب شده تا روند اخیر کاهش تقاضا برای محصولات آن هر روز افزایش یابد.

یک منبع آگاه در ایران خودرو با بیان این مطلب به خبرنگار نظر گفت: نبود تقاضا انباشت خودرو در این شرکت را به دنبال داشته است. وی با بیان این مطلب که پارکینگ‌های شرکت تقریبا جایی برای ذخیره خودروهای جدید ندارد، ادامه داد: در حال حاضر ایران خودرو کاهش ظرفیت تولید خودرو را در دستور کار قرار داده است.

این منبع آگاه به تمدید یک هفته‌ای تعطیلات تابستانی در گروه صنعتی ایران خودرو اشاره کرد و افزود: در این مدت شاید در ساعت فعالیت شیفت‌های شرکت نیز تغییراتی ایجاد شود.

به گفته وی نبود تقاضا مدیران این شرکت را بر آن داشته است که مذاکره با سازمان‌ها و نهادهای دولتی برای واگذاری خودرو با شرایط ویژه به کارمندان را آغاز کنند.

او افزود: تعامل لازم با یکی از سازمان‌ها صورت گرفته است و به زودی تفاهم نامه منعقد شده به مرحله اجرا درخواهد آمد.

این منبع آگاه در پاسخ به این سوال خبرنگار نظر که: «چه تضمینی دارد کارمندان دولتی از این طرح استقبال کنند؟» گفت: برای ایجاد جذابیت بیشتر قرار شده است تا تسهیلات با بهره کمتر تخصیص داده شود و اقساط نیز بر حسب حقوق دریافتی از دریافتی ماهانه آن‌ها کسر گردد.

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=20931

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. بنظر شما تعامل و توافق با یک سازمان میتونه باعث شه کارمندان اون سازمان رو وادار به خرید ارابه های مرگ کنه!؟ ایا این اقایون فکر میکنند کارمندان اون سازمان در این کمپین شرکت نکردن!؟

  2. انشااله برای همیشه تعطیل بشند ۵۰ ساله به بهانه حمایت از تولید داخل خون این ملت مظلوم را می مکند

  3. درود بر این همه غیرت و همبستگی . مردم همت کنن فقط نخرن .همین . تولیدات داخلی باید مبنای درستی داشته باشند . نه اینکه فقط به بهانه های مختلف جیب ملت رو خالی کنن بریزن توی جیب یه عده …

  4. باید یاد بگیرن که به هر بهانه ای نمیتونن قیمت خودرو رو افزایش بدن

  5. اقایون اینا هیچ حقی ندارن.اینقدر خوردن که تا صد جده دیگشون دارن.فقط کارکنان هستن که ببکار میشن.باید تا میشه زیره فشار قرار بگیرن تا برشکسته بشن.نه قیمت نه کیفیت نه ایمنی نه…..هیچی.ما فقط با سوار شدنه این ماشینا جونه خودمون رو به دسته مدیرانه این شرکتا میدیم و خلاص.خواهش میکنم خرید نکنید یا دسته دوم بردارید.تا این کارخونه های حروم خور نابود بشن.باید به ۱/۳قیمت حاضر فروخته بشه.اینو حقه خودتون بدونید.تشکر

  6. باسلام خداروشکرالحمدولله که تعطیل شدبایدزودترازاین هاشرکت سایپاوایران خودروبه اینجامیرسیددم مردم گرم که بااتحاداین شرکت هارابه زمین زدندودرس عبرتی برای مدیران این شرکت هادادندچون واقعاباماشین های بی کیفیت وقاطل جان ومال مردم بودندپرایدی که برای سایپاسه چهارتومن هزینه
    نداشته بابیس تومن به مردم میدادیعنی چندین برابرکه قیمت فروشش بایدهفت تومن باشدواین یعنی ظلم به مردم

  7. درخواستی از مدیران سایت داشتم در این خصوص که امکان اشتراک گذاری پست ها رو در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام رو فراهم کنند.
    (حداقل در بخش موبایل چنین امکانی وجود ندارد.)

    • امین جان در نسخه موبایل بدلیل بهینه شدن امکان اشتراک گذاری وجود نداره، اما در نسخه تبلت و سایت این امکان وجود داره اما در مجموع امکان اشتراک گذاری هیچ لینکی در اینستاگرام وجود نداره.

  8. اقایون مدیرا اولاز همه باید کیفیت رو ببرن بالا بعد قیمت رو بیارن پایین ودر اخر از حقوقهای چند میلیونی خودشون کم کنن نه این که ازجیب مردم در بیارن یا از حقوق کارگر بیچاره کم کنن

  9. تعامل با مشتری ، کاهش جدی قیمت و افزایش کیفیت و بروز رسانی محصولات با رقبای خارجی ( نه تغییر اتاق ) می تواند باعث رونق گردد وگرنه وضعیت خودروسازها باید ازین بدتر می شود

  10. من در یکی از شرکت های قطعه سازی شیراز که به تعداد انگشتان دست نمیرسه کار می کنم
    سالهاست که با وجود افزایش چند برابری قیمت خودروها ، فروش شرکتهای قطعه ساز بیشتر که نشده هیچ کمتر هم شده است
    در صورت ادامه روند نخریدن خودرو توسط مردم که ما هم موافق آن هستیم متاسفانه خودروسازان فشار را بر روی قطعه سازان و کارگران این شرکتها افزایش می دهند و با پرداخت نکردن بدهکاری های میلیاردی خود به قطعه سازان فشار را به زنجیره تامین منتقل خواهند کرد و آنها ککشان هم نمی گزد چرا که مافیا جای دیگری است
    مافیای خودرو در شرکتهای خودروساز ( ایران خودرو و سایپا ) نیست و این شرکتها و زنجیره تامین آنها هم از کارگرانی تشکیل شده است که برادران من و شما هستند
    این مافیا در جایی هست که درصدهای آنچنانی از سهم فروش این کارخانجات به جیب می زنند و حاضر به پا پس کشیدن از سهم آنچنانی خود نیستند ( همه می دانیم که منظورم چیست )
    حالا قضاوت با خودتان

  11. مردم فردا میخوان به دروغ بگن که از ماه بعد ما شروع به ارتقا کیفیت ماشینها میکنیم وباز میخوان سرتون کلاه بزارن خدایی نخرین تا مثل شرکتهای بی کیفیت قدیم مانند صاایران و… خیلی شرکتهای دیگه بسته بشه خرید خودرو چینی بهتر از خودرو داخلی هست حداقلش میدونی سرت یه هموطن کلاه نمیزاره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.