تاریخ : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳ Friday, 22 November , 2024

آخرین اخبار

ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردی‌بهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز

8

معاون اقتصادی شهرداری شیراز : ساخت ایستگاههای مترو با حضور بخش خصوصی

  • کد خبر : 19109
  • 07 تیر 1394 - 20:36
پروژه ایستگاه احسان

پروژه ایستگاه احسان

مهندس رضا خیر اندیش  از تهیه بسته های سرمایه گذاری برای ایستگاههای خط یک قطار شهری خبر داد  و افزود: هم اینک ۷ بسته سرمایه گذاری برای ساخت ایستگاههای مترو  در دست تهیه و آماده واگذاری به سرمایه گذاران می باشد .

به گزارش شیراز۱۴۰۰، وی افزود : بسته های سرمایه گذاری مربوط به مجتمع ایستگاهی  احسان , پور بیرک و میرزای شیرازی  با ارزش سرمایه گذاری تقریبی ۵۰۰۰ میلیارد ریال در مرحله فراخوان  جذب سرمایه گذار می باشد و سایر ایستگاهها نیز مراحل پایانی بررسی های اقتصادی و فنی را طی می نماید تا به صورت یک بسته سرمایه گذاری بزودی در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد .

معاون اقتصادی شهرداری گفت : ساخت مترو یکی از ساخت وساز های پرهزینه کشور است که ساخت آن با بودجه های دولتی نیازمند زمان زیادی است وعملا مقدور نیست و یکی از موضوعاتی که برای ساخت مترو و بیشتر ساخت ایستگاههای قطار شهری  از سوی حوزه معاونت اقتصادی و سازمان قطار شهری شیراز دنبال می شود  استفاده از ظرفیت های مردمی ومشارکت سرمایه گذاران  بخش خصوصی  در توسعه  این زیرساخت شهری است.

 

پروژه ایستگاه میرزای شیرازی

پروژه ایستگاه میرزای شیرازی

مهندس خیر اندیش با اشاره به اینکه در خط یک قطار شهری ۲۰ ایستگاه که اولین آن در میدان الله  و آخرین آن در میدان احسان  قرار دارد اشاره کرد و در توضیح  کاربری بسته های  سرمایه گذاری در ایستگاههای قطار شهری گفت  :
تا کنون ۷ ایستگاه در خط یک قطار شهری با کاربری های خدماتی , تجاری و فرهنگی  در قالب بسته های سرمایه گذاری و به ارزش سرمایه گذاری  تقریبی  ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال تهیه شده است که در اختیار علاقمندان به سرمایه گذاری در این حوزه قرار می گیرد .

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=19109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. خیلی هم خوب و عالی

  2. هر چی میشه ! هر کاری میخوان بکنن میگن سرمایه گذار !
    خوب جلو اونم که میگیرین خدا رو شکر !
    من میگم سرمایه گذار بشه شهردار ! شهرداری هم به کارای دیگه برسه!
    میگیم بابا جونه من فضای تفریحی میخوایم میگن سرمایه گذار
    میگیم بیکاریم میگن سرمایه گذار
    میگیم جهنم چمن بکار ! باشه طرحش هست صبر کن سرمایه گذار بیاد !
    خسته شدیم دیگه !

  3. من که دیگه باشنیدن کلمه سرمایه گذار که وعده ها و سرکارگذاشتن ها رو یادم میاره، حالم بدمیشه خیلی هم جالبه که مصاحبه ها و بیانات این افراد ،سالهاست بدون هیچ تغییری داره تکرارمیشه!
    آخه سرمایه گذار بیاد واسه شماها سرمایه گذاری کنه؟؟!!

  4. اینا هم صبح تا شب نشستن بسته سرمایه‌گذاری میبندن. جالب اینکه از هر بیست تا یکیش هم عملی‌ نمی‌شه…خودشونو سر کار گذاشتن….اگه اینجوریه بیا من روزی پنجاه تا بسته سرمایه گذاری می‌بندم

  5. ساخته شدن شهر نیاز شدید داره به کمک صاحبان پول و سرمایه داره و اونها هم تا احساس امنیت مالی از برگشت سرمایشون نداشته باشند این کار را نمی کنند. چه درست چه غلط وقتی که شهرداری پروژه ای را قبول میکنه باید تا انتها همه جور حمایت را از سرمایه گذار بکنه و گرنه نفرات بعدی از سرنوشت قبلیها درس می گیرند و سرمایشون را جای دیگری می برند. پروژه هایی مانند آتی ساز شیراز – هتل کورش – باغ فرزانه – تجارت جهانی – هتل آسمان و مجتمع بین الجرمین و امثالهم که با ساختشون مخالفت شد و اغلب متوقف شدند رغبتی را در سرمایه گذارهای بعدی باغی نمی گذاره.

    • ساخته شدن شهر نیاز شدید به کمک صاحبان پول و سرمایه داره و اونها هم تا احساس امنیت مالی از برگشت پول و سرمایه شون نداشته باشند این کار را نمی کنند. چه درست چه غلط وقتی که شهرداری پروژه ای را قبول میکنه موظفه که تا انتها همه جور حمایت را از این سرمایه گذار بکنه و گرنه نفرات بعدی از سرنوشت قبلیها درس می گیرند و سرمایشون را جای دیگری می برند. پروژه هایی مانند آتی ساز شیراز – هتل کورش – باغ فرزانه – تجارت جهانی – هتل آسمان و مجتمع بین الجرمین و امثالهم که با ساختشون مخالفت شد و اغلب متوقف شدند رغبتی را در سرمایه گذارهای بعدی باغی نمی گذاره.

      • به نظر من اینکه بشینن سرمایه گذار سرمایه گذار کنن یا تنها بسته سرمایه گذاری تهیه کنن که فایده نداره سرمایه گذار را باید پیدا کرد حتی اگه شد به نقاط دیگه دنیا برن کشور های عربی اسیای میانه که در حال رشد هستند و اروپایی ها باید در نمایشگاه های سرمایه گذاری دیگر کشور ها شرکت کنن شاید پول در این شهر نباشه اما در کشور های دیگه و شهر های دیگه باش
        همش نشستن حرف میزنن

  6. سلام وتشکراز اطلاع رسانی خوب شما اگر مقدور شد ٧ایستگاه که طرح سرمایه گذاری دارد وماکت طرحها را بگذارید ضمناًمثل اینکه شهرداری طرح پارک چمران جنوبی را همراه با دلتا نهر اعظم وپارک مخابرات شروع کرده اگر بشود اطلاع رسانی بکنید وآیا برج تاریخ انتهای این پارک اجرایی می شود ممنون

  7. درود.
    جالب اینجاست که برخی دوستان فکر میکنند در شیراز هیچ گونه سرمابه گذاری وجود ندارد و مدیران این معاونت،دست به زیر چانه زده اند.نه خیر.
    اینگونه نیست.چندین شرکت بزرگ سرمایه گذاری وارد شیراز شده اند و طرح خود را ارائه داده اند.
    طرح های بسیار بزرگ دیگری هم طراحی شده است که با ساخت آنها که بزودی وارد اجرا میشود،شیراز نیاز خود در زمینه های بلند مرتبه سازی و تفریحی و … بی نیاز خواهد شد.
    برج هتل مجلل و ۵ستاره نیایش در ۴۰ طبقه در محل رستوران الطباخ ساخته میشود که سرمایه گذار ان نیز حضور دارد و در حال اخذ مجوز نهایی است.پس از آن طرح های بسیار بزرگ دیگری نیز که طراحی هم شده اند و در صورت اجرا،در کشور بی مانند خواهد بود،وارد مرحله خواهد شد.

    دوستان لطف کنند شیراز را با روستاهایی همچون دزفول و میبد و ..، قیاس نکنند که قطعا چنین قیاس هایی از روی بی اطلاعی است.

    • حامد جان همیشه خوش خبر هستی گاهی اگه انتقادی به سازمان سرمایه گذاری میشه دلیل بر این نیست که اون ها کار نمیکنن منظور اینه که بیشتر هم میتونن تلاش کنن من به نوبه خودم راه حل دادم شاید در شیراز سرمایه گذار باشه ولی ممکنه در کشور های همسایه چند برابر باشه که در کنار سرمایه گذار داخلی شیراز رو زیر رو میکنه.
      ولی تورو خدا بزارین اگه طرحی هم هست چراغ خاموش پیش برن تا این دلواپسان پا پتی دوباره بلوا بر پا نکنن برام جالب در مورد خانه های تاریخی دلواپس نیستن ولی تا یه برج می خواد ساخته بشه دلواپس میشن

    • باسلام
      اخه مشکل اینگونه افراد اینه که از پیشرفتهای اینروزهای شیراز ناراحتن ودست به هر کاری میزنن که فعالیتها رو کم ارزش جلوه بدن ولی از این موضوع قافلن که در کلانشهرهای دیگه هم اینقدر فعالیتهای عمرانی از انواع مختلف مثل تونل پلهای چند سطحی در شکلهای مختلف پل کابلی وچندین طرح پل سازی و وزیرگذر سازی وجود نداره بعد میان به این قیاسهای مضحکانه دست میزنن به هر حال چه کسی خوشش بیاد چه کسی خوشش نیاد شیراز راه پیشرفت رو در پیش گرفته وبه امید خدا روز به روز به اون چیزی که شایسته مردم این شهر هست نزدیکتر میشه

    • دوست عزیز مطلع دزفول شهر نه روستا
      به نظر من شما یا تو شهردارى مشغول به کارى ( البته به خاطر احساسى بودن زیاد فکر نمیکنم سن زیادى هم داشته باشى ) یا یکى از اقوام یا اشنایان… خلاصه
      شما هر دفعه میاى جو میدى
      راستى اون هتل ۵٠ طبقه که پارسال گفتى تو معالى اباد ساخته میشه کو ؟! کجاست؟!
      همه ما دلسوزیم و واقعیت رو بیان کردن بهتر از خود بزرگبینیه
      چند ساله با گفتن کلان شهر خوب سر مردم کلاه گذاشته شده
      شیراز ١۴٠٠ عزیز تو این سالها خیلى زحمت کشیدین لطفا یه مطلب هم راجع به ویژگى هاى یک کلان شهر بزارین تا ما شهر خودمونو با اون مقایسه کنیم ایا واقعا شیراز یا بقیه شهرها کلان شهر هستن ؟!

      • بر طبق استانداردهای بین المللی تهران میتونه کلانشهر باشه. بر اساس معیارهای داخلی که دقیقا هم معلوم نیستن نه تنها شیراز بلکه کرمان و اردبیل هم کلانشهر محسوب شدن!

      • درود بر همه…

        قابل توجه دوستان گرامی، Me و من شیرازی…

        من شیرازی جان، من حرف های تو رو قبول دارم.البته اینکه دلواپسان در مورد پروژه های این چنینی دائم جلوگیری میکنن، نه میشه گفت کاملا صحیح هست و نه میشه گفت غلط هست. اوج این درگیری ها در مورد پروژه برج ۲۵ طبقه فرزانه بوده که نهایتا خوشبخانه با رای شورای عالی شهرسازی و معماری، مجوز ساخت برج داده شد و قطعا هم ساخته میشه و پروژه های بسیار بزرگتر از اون هم طراحی شدن و بزودی اجرایی میشن.مخالفت برای ساخت یک برج در مرکز شهر، حمل بر تمامی پروژه های بلند مرتبه سازی در شهر شیراز نمیشه. حرفتو قبول دارم.

        – در جواب Me
        اگر قصد تعریف از خود نباشه، بنده رشته ام جغرافیای شهری است و در مورد اکثر شهرهای این مملکت مطلع هستم که از چه نوع بافتی برخوردارن. از اونجا که برخی دوستان از در مقایسه های مضحک در میان و شیراز رو با شهرستان هایی همچون میبد و دزفول مقایسه میکنن، اونها در برابر شیراز امروز حقا و واقعا یک روستا به حساب میان. این قضیه نه تنها در مورد اون دو شهر صدق میکنه بلکه در مورد برخی مراکز استان های همجوار هم صادقه.بدون تعصب کورکورانه.
        البته برخی دوستان همچون شما لطف دارن و مثبت اندیشی و طق واقعیات سخن گفتن رو احساسی بودن خطاب میکنن. خوشبختانه بنده در هیچ نهاد دولتی و نه شهرداری و … مشغول به کار نیستم و بصورت خصوصی کار میکنم. و سن من اونقدری هست که متوجه بشم که تو چطور شرایطی قرار دارم.
        اسم این کار ها جو دادن نیست.مثبت اندیشی است و طبق حقایق صحبت کردن است. حالا این که شما طاقت خواندن صحبت های بنده را ندارید بحث جداست و از لطفتون متوجه شدم که از کدوم طیف جامعه هستید.
        و من با قدرت به کار خود ادامه خواهم داد و برای اعتلای بیش از پیش شیراز تلاش خواهم کرد و از غر زدن دوری خواهم کرد. با سپاس.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.