پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی دستغیب شیراز به منامه مرکز بحرین پس از سه سال و نیم وقفه بوسیله شرکت گلف ایر دوباره از سرگرفته شد. به گزارش شیراز۱۴۰۰ و به نقل از تین نیوز، مدیرعامل شرکت گلف ایر در ایران به خبرنگاران گفت: این شرکت پرواز مستقیم خود را با سه روز در هفته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه به صورت رفت و برگشت برقرار کرده است. «مهران حمیدی» افزود: هر کدام از این پروازها ظرفیت انتقال ۱۳۶مسافر و توانایی جابجایی شش تن بار را در هر مرحله دارد. مدیرکل فرودگاههای استان فارس در حاشیه ورود اولین مسافران پرواز منامه به شیراز گفت: برقراری این پرواز میتواند کمک شایان توجهی به مراودات بیشتر بین دو کشور مسلمان داشته باشد.
«حمیدرضا سیدی» افزود: این پروازها که در رونق بازار صادرات و واردات بین دو کشور نیز هم تاثیر بسزایی خواهد داشت زیرا قبلا تجار و بازرگان ایرانی برای صادرات کالاهای خود از شیراز به مقصد بحرین بطور غیر مستقیم اقدام میکردند که هزینههای زیادی در برداشت.
«نظرات، فقط به صورت نوشتار پارسی و مرتبط با موضوع منتشر میشوند»
شرکت هواپیمایی گلف ایر بابت عدم پرواز در ایران کلی ضرر کرد . چون شرکت ترکیش ایر جای اون رو گرفت . حالا خود شرکت گلف ایر تقاضا داده است و میخواهد یکجورایی رقیب ترکیش ایر باشد .
این خبر تنها برای تعداد محدودی افراد که به بحرین سفر میکنن اهمیت داره ..موضوعات بسیارمهمتری برای خبررسانی وجود دارد..شمت هم شدین اخبار فارس!!!
ما تمام اتفاقاتی رو که مربوط به شیراز هست تا حد امکان و توان پوشش میدیم
جناب آقای محمد
جهت اطلاعتون باید بگم پرواز گلف ایر از شیراز به بحرین به معنی پرواز به اروپا و آمریکاست وشرق آسیاست
زمانی که مردم شیراز و جنوب کشور واسه سفرهای دور مجبور بودن اول به تهران سفر کنن بعد با کلی درد سر و معطلی توی فرودگاه بی کیفیت تهران کانکت بشن به مقصدشون شرکت هواپیمایی گلف ایر با پرواز از شیراز کاری کرد که هزینه ها و دردسر های پروازهای خارجی واسه مردم شیراز و جنوب کشور کمتر بشه
بعد از گلف ایر بود که شرکتهای هواپیمایی قطر ، ترکیش و ایر عربیا وارد شیراز شدن
متاسفانه شما فکر میکنی پرواز دوحه و منامه و استامبول و دبی به این معنیه که مسافرین فقط قصد دارن برن قطر و بحرین و ترکیه و امارات
در صورتیکه اگه یه سر به فرودگاه زده بودی میدیدی که ویزای تمام مسافران این پروازها اروپایی و آمریکاییه
و البته به جز اینکه این پروازها واسه مسافرت شیرازیها مفید بوده از اونطرف هم سفر توریست ها به شیراز رو راحت تر کرده
لطفا بدون اطلاع از موضوع صحبت نفرمایید
چند وقت پیش اخبار ۲۰:۳۰ گزارشی از فرودگاه دستغیب شیراز پخش کرد که بلیط یه پرواز مشخص رو به چندقیمت مختلف فروخته بودن.مردم مصاحبه میکردن..با این مسایل رسیدگی بشه هم بدنیست..
اصلا اینطور نیست، یعنی تمام مسافرینی که با گلف ایر سفر میکنند مقصدشان بحرین هست؟
قابل توجه شما تمام کسانی که قصد سفر به هند و کشورهای جنوب شرق آسیا رو دارند از گلف ایر و امارات و ایر عربیا استفاده میکنند که از این میان گلف ایر خدمات بهتر ی رو ارائه میکنه و مقرون به صرفه تره
پرواز های این هواپیمابی برای سفر به کشور های حوزه خلیج فارس بسیار مناسب است زیرا نسبت به هواپیمایی قطر، پروازهای ارزانتری را دارد، همچنین طرف قرارداد هواپیمایی اتحاد نیز هست و گاه سفرهایی به کشورهای ثالث ترتیب میدهد که بسیار ارزان هستند.
تا اونجایی که من میدونم کسی ازشیراز بخواد بره اروپا ازاستانبول میره که شیراز مدتهاست پرواز داره و شهر مهمتری هست..پرواز به دبی هم که شیراز بعدازتهران اولین شهری بودکه پرواز مستقیم داشت..شما همچین گفتید هرکی ندونه فکرمیکنه تا حالا دروازه اروپا آسیا وامریکا به روی شیراز بسته بوده!!حالا اگه نیت دیگه ای در کاربوده نمیدونم..شاید پرواز منامه به اونجاها ارزونتره..شیراز به خارج کشور پرواز زیاد داره وبه نظر من توسعه کیفی فرودگاه شیراز باید برتوسعه کمی اولویت داشته باشه.
پیامی که گذاشتم پاسخ آقای شاهرخ بود..
چرا دوستان فقط یک بعدی قضیه رو نگاه می کنند؟
یعنی به نظر برخی از دوستان پرواز شیراز منامه فقط برای سفر ایرانیان به خارج از کشور هست و یا این که می تونه برای دسترسی گردشگران بحرینی و سایر کشورهایی که به منامه پرواز دارند هم مورد استفاده قرار بگیره برای سفر ایشان به شیراز، فارس و ایران؟؟؟
آیا تنوع در انتخاب خط هوایی و کیفیت و قیمت خدمات برای گردشگران امری مذموم هست که ما باید خودمون رو به هواپیمایی ترکیش و قطری محدود کنیم و اضافه شدن گلف ایر و ایرعربیا رو برنتابیم و در برابرش جبهه گیری کنیم؟؟؟
آیا نباید به این فرصت ها و ظرفیت هایی که برای شیراز و فارس (توسط هر کسی و با هر انگیزه ای که ایجاد شده) به عنوان نکات مثبت و سازنده نگاه کنیم و در راستای تقویت اونا و نه تخطئه بر بیایم؟؟؟
ای کاش کمی هم به قضایا کلان تر و از منظر منافع ملی و گروهی استان و شهرمون نگاه می کردیم و نه بر اساس سلیقه های شخصی و منافع یک جریان و گروه خاص……
بسیار خبرخوبیه.امیدوارم باعث رقابت مفیدی باترکیش و قطری بشه .چون در نبود رقابت ترکیش یک بلیط از تورنتو به شیراز رو ۱۶۵۰ دلار میفروشه درحالیکه بلیط تورنتو تهران رو بدلیل وجودرقابت میده ۱۰۵۰ دلار .یعنی ششصددلار تفاوت !