تاریخ : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 24 November , 2024

آخرین اخبار

ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردی‌بهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز

11

دومین سری از سه محموله‌ واگن‌های متروی شیراز به بندرعباس رسید

  • کد خبر : 7931
  • 29 بهمن 1392 - 16:14
دومین سری از سه محموله‌ واگن‌های متروی شیراز به بندرعباس رسید

دومین سری از سه محموله‌ واگن‌های متروی شیراز به بندرعباس رسید

شرکت گروه صنعتی پلور سبز، دومین سری از سه محمولهٔ واگن‌های متروی شیراز خود را در بندر شهید رجایی بندرعباس تخلیه کرد. به گزارش شیراز۱۴۰۰ و به نقل از «پرشین خودرو»، تاکنون ۱۰ واگن (دو رام) از ۱۵ واگنی که شرکت پلور سبز متعهد به تأمین آنهاست در بندر شهید رجایی تخلیه شده‌ است و پنج واگن باقیمانده نیز کمتر از ۱۰ روز آینده به بندرعباس خواهد رسید.
مسعود صابر مدیر روابط عمومی شرکت گروه صنعتی پلور سبز، با اعلام این خبر گفت: شرکت پلور سبز به‌ عنوان یکی از متعهد‌ترین شرکت‌های فعال در زمینهٔ صنعت ریلی کشور؛ تحت پوشش صندوق ذخیره فرهنگیان فعالیت می‌ کند و برای تأمین هرچه سریع‌تر این واگن‌ها در راستای خدمت به شکوفایی صنعت حمل و نقل عمومی در شهر شیراز، قراردادی با شرکت «دالیان لوکوموتیو» چین منعقد کرده‌ و دومین سری از این واگن‌ها را در ایران تحویل گرفته‌ است.
نخستین رام این واگن‌ها با تلاش مجموعهٔ پلور سبز در بیست و نهم آبان ماه سال ۱۳۹۲ در بندرعباس تخلیه شد که به دلیل عدم پرداخت هزینه‌ها از سوی سازمان قطار شهری شیراز ترخیص این واگن‌ها با مشکل روبرو شده‌ است. مردم شیراز سالهاست در آرزوی تردد مترو در این شهر هستند.

telegram

لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=7931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. امیدوارم تمام واگن ها زودتر برسه شیراز.

    • برسه که چی بشه؟
      بر فرضم که بیاد مگه عرضه دارن مترو رو راه بندازن؟تازه فقط ۴ ماه تست سرد و گرم داره که اگه به شهرداریه ۱ سال میخواد تست کنه!
      ۱۲ سال مردمو سر کار گذاشتن خجالت هم نمیکشن حداثل شهامتشو ندارن از مردم عذر خواهی کنن

  2. گمون کنم قطار شهری علی آباد کتول زودتر از شیراز افتتاح بشه!

  3. امیدوارم هر چه زودتر شاهد راه اندازی مترو باشیم

  4. به بندر عباس رسیده چه فایده؟ چه تو چین باشه چه بندر وقتی به شیراز نمیرسه

  5. تازه اگر به شیراز هم برسه تا فلکه نمازی قابل استفاده هست . از نمازی تا گل سرخ هیچ کاری نکردن . مثل اینکه نمیخوان بلوار مدرس جزء خط باشه . هیچکس پاسخگو نیست . ایستگاه ها رو که اصلا دست نزدن . ایستگاه فرصت شیرازی ( سردخانه ) هم که سقف نداره و باعث ترافیک سنگین در اون قسمت میشه . ( اصلا اومدن این واگنها به چه دردی میخوره ) دولت فقط برای شیراز پول نداره .

  6. ما که نمیدونیم باید چکار کنیم ؟
    چرا مشکلات ترخیص رو حل نمیکنن پس ساختمون به اون بزرگی رو کی داره میچرخونه ؟

  7. سلام
    این قراردادی که آقایان پلور سبز می گن تا برخ خرداد ماه باید هر سه تا قطار (۱۵ واگن ) رو تو بندر عباس تحویل می دادن که قطار اول رو اول آذر واگن آخرشو خالی کردن تو بندر عباس. گرچه تو قرارداد باید ۱۰ درصد جریمه هم بدن قراردادشم با ارز مرجع بوده که الان با پرویی تمام می خوان مبادله ایش کنن تازه هنوز هم قراردادشون رو تمدید نکردن که بشه به طور قانونی بهشون پول داد. اینا کلا از خدا بی خبرانن که با کمترین حسن مدیریت و تدبیر شرکتشون رو دارن هدایت می کنن و پول معلم های بیچاره رو با بی تدبیری دور ریختن و همچنین مترو شیراز رو هم تا حالا افتتاحش رو عقب انداختن. خدا کنه که این شرکت های بی تدبیر به جون جای دیگه نیافتن.
    از شما خواهش می کنم که پروژه های این شرکت و نحوه مدیریت آن را در چند سال اخیر تعقیب کنید.
    تمام کارفرماهای این گروه از ایشان نارضایتی مطلق را دارند.
    در پایان در جواب کسانیکه می گن چرا بلوار مدرس راه نمی افته و … این شرکت از زمان قراردادش تا حالا قیمت تمام شده اش رو برای قطار شهری دو برابر کرده که البته کمی به خاطر تلاطم قیمت ارز بوده ولی در کل زیان های بی تدبیری این گروه به شیراز بیش از چند ده میلیارد ریال در قرارداد ۵۰ میلیارد تومانی می باشد.
    البته اگر بتوان مترو را تا بازار گسترش داد می توان گفت نیاز حمل و نقل و ترافیک طرح را تا ۶۰ درصد پوشش داد. ایستگاه های مترو در بلوار مدرس تقاضای سفر کمتری نسبت به قطعه غربی دارند که با این اولویت توسعه این بخش در فاز ۱ دیده شده است.
    با سلام و بدرود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.