تاریخ : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 24 November , 2024

آخرین اخبار

ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردی‌بهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز

23

گزارش شیراز۱۴۰۰ از روند ساخت پل کابلی شیراز

  • کد خبر : 31614
  • 05 آذر 1395 - 13:18

سایت خبری – تحلیلی شیراز۱۴۰۰: با گذشت ۴ سال و ۶ ماه از آغاز ساخت پروژه پل کابلی ولیعصر شیراز، این طرح تا پایان سال آماده افتتاح بهره برداری خواهد شد. این پروژه که به گفته مسوولان به یکی از نمادهای شهر شیراز تبدیل خواهد شد با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومان ساخته شده و اکنون به مرحله نصب کابلهای اصلی که چند روزی است به کارگاه پروژه وارد شده، رسیده است.

در ادامه مروری خواهیم داشت به روند ساخت این پل:

ورود محموله راد های پر مقاومت ستون پایلون: رادهای پرمقاومت برای استحکام ستون پایلون به صورت عرضی رد کرده و می کشند.

 

راد های پر مقاومت ستون پایلون

راد های پر مقاومت ستون پایلون

راد های پر مقاومت ستون پایلون

راد های پر مقاومت ستون پایلون

اتمام کشش وزنه تعادل

اتمام کشش وزنه تعادل

اتمام کشش وزنه تعادل

اتمام کشش وزنه تعادل

اتمام کشش وزنه تعادل

اتمام کشش وزنه تعادل

اتمام کشش وزنه تعادل

 

عملیات نصب هندریل های عرشه

عملیات نصب هندریل های عرشه

عملیات نصب هندریل های عرشه

عملیات نصب هندریل های عرشه

عملیات نصب هندریل های عرشه

عملیات نصب هندریل های عرشه

عملیات نصب هندریل های عرشه

 

عملیات ایزولاسیون عرشه ها

عملیات ایزولاسیون عرشه ها

عملیات ایزولاسیون عرشه ها

عملیات ایزولاسیون عرشه ها

عملیات ایزولاسیون عرشه ها

 

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

اتمام عملیات داربست بندی ستون پایلون جهت شروع عملیات نصب و کشش کابل های stay cable

 

اجرای عملیات خاکریزی کوله ها در مسیر سلمان فارسی

اجرای عملیات خاکریزی کوله ها

اجرای عملیات خاکریزی کوله ها

اجرای عملیات خاکریزی کوله ها

اجرای عملیات خاکریزی کوله ها

اجرای عملیات محوطه سازی پارک(باغ موزه دفاع مقدس)

اجرای عملیات محوطه سازی پارک(باغ موزه دفاع مقدس)

اجرای عملیات محوطه سازی پارک(باغ موزه دفاع مقدس)

اجرای عملیات محوطه سازی پارک(باغ موزه دفاع مقدس)

اجرای عملیات محوطه سازی پارک(باغ موزه دفاع مقدس)

اجرای عملیات محوطه سازی پارک(باغ موزه دفاع مقدس)

اجرای عملیات محوطه سازی پارک(باغ موزه دفاع مقدس)

اجرای عملیات محوطه سازی پارک(باغ موزه دفاع مقدس)

اجرای عملیات محوطه سازی پارک(باغ موزه دفاع مقدس)

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=31614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 26در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۶
  1. باعث افتخار هست
    حیف که عرشه های پل کابلی را تا پل زینبیه ادامه ندادن و بهم وصل نکردن که یک بزرگراه ۲ کیلومتری میشد/ اشتباهی که در اتصال پلهای فضیلت به تونل سعدیه انجام دادن ،که میتونستن یک پل دو کیلومتری بزنن ولی نصف خاکریز شد نصف پل و حجم و بزرگی کار به چشم نمیاد

    • مگه همه چیز زیباییه دوست عزیز، این پروژه درسته عظمت و زیبایی زیادی داره ولی صرفا واسه ی زیبایی و عظمت که ساخته نشده. مثلا اگه به پل زینبیه وصل میشد چه خوبی داشت؟ الآن خودرو هایی که از سمت دلگشا میان روی پل میتونن به دروازه ی قصاب خانه و آستانه بروند، ماشین هایی که از پل زینبیه میان میتونن از زیر پل کابلی عبور کنند، خودرو هایی که از زیر پل زینبیه میان میتونن از بالای پل کابلی استفاده کنند، خودرو هایی که از دلگشا میان روی پل میتونن از زیر پل زینبیه عبور کنند، اگه پل کابلی به اون پل مد نظر شما متصل میشد، هیچیک از حرکات زیر امکان پذیر نبود، ضمن اینکه تمام گذرهای ترافیکی حالتی که شما فرمودی رو هم در حال حاضر در بر میگیره،اتفاقا منم قبلا تو این فکر بودم که چرا چند ده متر دیگه رو نساختند که بهم متصل کنند این دو پل رو، بعد با تصور کردن این گذرهای ترافیکی متوجه شدم که مشاور پروژه عامدا این کارو انجام نداده،
      اما با موضوع تونل سعدی که فرمودید موافقم.

    • هادی جان مگه همه چیز زیباییه دوست عزیز، این پروژه درسته عظمت و زیبایی زیادی داره ولی صرفا واسه ی زیبایی و عظمت که ساخته نشده. مثلا اگه به پل زینبیه وصل میشد چه خوبی داشت؟ الآن خودرو هایی که از سمت دلگشا میان روی پل میتونن به دروازه ی قصاب خانه و آستانه بروند، ماشین هایی که از پل زینبیه میان میتونن از زیر پل کابلی عبور کنند، خودرو هایی که از زیر پل زینبیه میان میتونن از بالای پل کابلی استفاده کنند، خودرو هایی که از دلگشا میان روی پل میتونن از زیر پل زینبیه عبور کنند، اگه پل کابلی به اون پل مد نظر شما متصل میشد، هیچیک از حرکات زیر امکان پذیر نبود، ضمن اینکه تمام گذرهای ترافیکی حالتی که شما فرمودی رو هم در حال حاضر در بر میگیره،اتفاقا منم قبلا تو این فکر بودم که چرا چند ده متر دیگه رو نساختند که بهم متصل کنند این دو پل رو، بعد با تصور کردن این گذرهای ترافیکی متوجه شدم که مشاور پروژه عامدا این کارو انجام نداده!
      اما با موضوع تونل سعدی که فرمودید موافقم!

  2. والا من نمیدونم تخت جمشید ضررش به کی رسیده که هیچ آثاری از معماریش نمیذارن تو شهر باشه.الان خدا روشکر دانش معماری اونقدر پیشرفت کرده که هیچ کاری نشدنی نیست شاید همین الان هم با یه پوسته سبک کامپوزیتی بشه این پایلون رو به شکل ستون تخت جمشید در آورد. بهتره خودتون دست به کار شیدقبل از اینکه مردم این کار رو بکنند.
    سابقه نداشته کسی بتونه جلوی خواست عمومی مردم مقاومت کنه بهترین راه همراهی با مردمه از ما گفتن بود.

  3. عالی عالی عالی

    امیدوارم نوپردازی خیلی زیبایی هم بشه

    از شهردار محترم هم تشکر ویژه دارم

    و انشا الا در زمان افتتاح ی مراسم با شکوهی

    بر گزار بشه

    و باغ موزه هم به شکل بسیار زیبای ساخته بشه

    انشا الا

  4. درود بر پرسنل خدوم موسسه عمران به مدیرعاملی آقای مهندس انصاری وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء که با تلاش شبانه روزی فنی ترین و با کیفیت ترین سازه در شهر شیراز راخلق کردند.

  5. در کشور بی نظیره

  6. ادمین جان در مورد نورپردازی پروژه اطلاعی ندارین

  7. امین جان راد های پر مقاوت ستون پایلون دیگه چیه؟ میشه توضیح بدی؟
    ضمن اینکه به همه ی شهروندان گمپ گل شیرازی ساخت یکی از پیچیده ترین سازه های پلسازی ایران یا شاید جهان رو تبریک عرض میکنم.
    و تشکر از مجموعه ی شهرداری بدلیل خدمت شایسته به شهر در این زمینه.

  8. من نمیدونم چرا پروژه های تو شیراز این قدر طول میکشه نسبت به پروژه های جاهای دیگه تو ایران !

    • نمیدونید چون بی اطلاعید…
      یعنی شما همه ی ایران رو گشت زدی همه پروژه هاشون رو یک ماهه تحویل میدن؟
      تاکی میخواین لطیفه بگید؟

  9. شیراز۱۴۰۰، پل کابلی شیراز بزرگتره یا اهواز؟
    یکی از وبلاگ ها بنام پروژه های عمرانی ایران، ادمینش گفته که پل کابلی غدیر اهواز بزرگتر از پل کابلی شیراز هست آیا این حقیقت داره؟

  10. عالی عالی عالی

    فقط ی نورپردازی فوق العاده می خواد

    و یک مراسم ویژه در روز افتتاح پل

    توسط شهردار محترم شیراز

  11. جناب شهرراز شما داری به این پل لقب پیچیده ترین پل تو جهان میدی. این دو حالت داره یا داری تملق میکنی یا اینکه واقعا بیخبری. پیشنهاد میکنم رو گوگل یه سرچی بزنی و پلهایی که تو دیگر کشورها ساخته شده ببینی
    سپاس از شیراز۱۴۰۰

    • تو کشور که پیچیده ترین هست از لحاظ مهندسی.
      اگه شما آدم متملقی هستی این به بخودتون ربط داره و به دیگران نسبتش ندید.
      ولی در جهان هم گفتم شاید یکی از…
      حتی در ایران هم لفظ یکی از پیچیده ترین رو بکار بردم.

    • منم باشما موافقم و متحیرم از بعضی از اظهارنظرات که جوگیرانه و یا بهر نیت دیگه ای باشن نتیجش پیشرفت نخواهد بود چون باعث غرورکاذب میشه..

    • اقا وحید عزیز ما مثه شما تبریزیا نیستیم ک واسه هر چیزی پسوند “ترین” رو بکار ببریم : زیبا ترین، تمیزترین، مدرن ترین، توسعه یافته ترین
      اینا همش ساخته ذهن خودتونه و بس
      تو شیراز اگر قراره یه طرحی اجرا بشه، متناسب با کیفیت و اهمیتش یه سری القاب و واژه ها رو بش نسبت میدن نه مثل شما همراه با بزرگ نمایی و سازودهل زدن

  12. ای شهروندان شریف شیراز بیاید بعد از این پل به فکر ایجاد فضای سبز و پارک و اماکن تفریحی برای شیراز باشیم دیگه ساختن پل بسه .یک روزی شیراز زیباترین باغهای جهان رو داشت .بیاید تا خیلی دیر نشده به فکر نجات ریه های شهر که همان باغها و پارکهای شهر باشیم قبل از اینکه به سرنوشت هوای آلوده شهری مثل تهران دچار بشیم.

  13. مهدی جان
    طول پل کابلی اهوار ۱۰۱۴ متر هست و طول پل کابلی شیراز ۱۰۳۰ متر .
    عرض پل کابلی شیراز هم از پل کابلی اهواز بیشتر هست .

  14. جناب پیر خرابات اطلاعاتتو از داشته های شهرت بالاتر ببر تا به هر کامنت مثبت گیر الکی ندی و نزنی تو سر داشته های شیراز!
    شما و برخی دوستان با هر نیتی کامنت میذارید فقط دارید آیه ی یأس میخونید و اونچه که داریم رو انکار میکنید نه چیز دیگری! برخی دوستان فکر میکنند اگه بگند هیچی نداریم و هیچ مالی نیستیم واقعیت رو بیان میکنند، صحبتهای مسئولین امر در اجرای این پروژه رو برو ببین، بعد بیا از کلام من ایراد بگیر، صحبت بنده خیلی محافظه کارانه تر از واقعیت بیان شده بود، وگر نه اگه بر اساس واقعیت بخوای قضاوت کنی باید بگی پل کابلی شیراز در ایران پیچیده ترین پل موجود هست که من حتی این صحبت رو هم نکردم، ولی این پل کاندیدای یکی از پیچیده ترین سازه های پلسازی در دنیا هم هست!
    چه آدم به اصطلاح واقع بینی چون شما که غرور کاذب نداری خوشت بیاد و چه بدت بیاد اینها حقیقت موجود در شیراز هست.

  15. خب سلام.اقا اینجا شیرااااااززززهههه.بهترین و زیباترین پروژه های عمرانی رو دارن احداث میکنن یا در شرف بهره برداریست.این ی واقعیته.اقا قبول کنید.ی عده نمیخان قبول کنن خب نکنید اشکال نداره.به امید خدا ب زودی زود مروژه های تفریحی گردشگری هم تو مدار شهرداری قرار میگیره و باعث هر چه بهتر شدن شهر میشه.الکیم سنگ نندازیم.گیرای بیخودم ندیم.همه چی امنو امانه.ی عده ک میدونم شیرازی نیستن حرفایی میزنن ک انگار تعصب و غیرتی رو استان و شهرشون ندارن.اینا همون کسایی هسن ک باعث میشن شبراز عقب بمونه از مدار توسعه.یا از بغلیا هسن…زنده باد شیراززا

  16. آقا امیر من شیرازیم ولی فعلا خوزستان زندگی میکنم.
    پل کابلی اهواز روی رودخونه کارون احداث شده و صرفا یه پل مستقیم روی رودخونه هست نه یه پل شهری.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.