بامو به تازگی از مدل ۲۰۱۶ ام۲ رونمایی کرده که نسخه ای مناسب برای حضور هم در خیابان و هم پیست مسابقه است. بامو ام۲ به پیشرانه توربوشارژدار ۳ لیتری شش سیلندر خطی مجهز شده که توانایی تولید ۳۶۵ اسب بخار نیرو در دور موتور ۶,۵۰۰ و ۳۴۳ پوندفوت گشتاور در دور موتور ۱,۴۰۰ تا ۵,۵۶۰ را دارد.
به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، نیروی پیشرانه بامو ام۲ توسط یک جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک به چرخ های عقب و دیفرانسیل لغزش محدود این خودرو با کنترل الکتریکی منتقل می شود. امکان سفارش جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه با قابلیت تعویض دنده از طریق پدال های پشت فرمان نیز وجود دارد.
بامو ام۲ جدید با جعبه دنده غیر اتوماتیک می تواند طی ۴.۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند و این زمان برای جعبه دنده دو کلاچه به ۴.۲ ثانیه کاهش می یابد. بیشینه سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. ترمزهای عملکرد بالا، سیستم تعلیق اسپرت به همراه رینگ های ۱۹ اینچی به راننده کمک می کنند تا بیشترین میزان استفاده از نیروی پیشرانه چه در خیابان و چه در پیست را داشته باشد.
از نظر ظاهری، ام۲ به لطف کیت بدنه تهاجمیتر با سه ورودی هوای بزرگ در قسمت جلو، رکاب های کناری جدید، گلگیرهای برآمده در هر چهار گوشه، اسپویلر کوچک روی در صندوق عقب و سپر جدید با دیفیوزر یکپارچه شده در عقب که چهار لوله اگزوز را در خود جای داده است، بلافاصله از سری ۲ متمایز می شود. در داخل کابین نیز صندلی های اسپرت، فرمان ام با سه بازو، داشبورد فیبر کربنی و پوشش چرم آلکانترا روی درها احساس خوشایندی را به سرنشینان منتقل می کنند.
خریداران امکان انتخاب بین چهار رنگ آبی ساحلی متالیک، سفید آلپاین، سیاه سفایر متالیک و خاکستری معدنی متالیک را برای بدنه خودرو دارند. صندلی ها بدون در نظر گرفتن رنگ انتخابی برای بدنه به صورت استاندارد با چرم داکوتا مشکی و دوخت های آبی پوشیده می شوند.
بامو ام۲ طی نمایشگاه خودرو لس آنجلس که ماه آینده برگزار می شود در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.