ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردیبهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز
یک سوال برای من پیش آمده
کارهای پیمانکاری و یا مهندسی و طراحی این پل آیا توسط نیروهای ایرانی صورت گرفته؟ یا از خارجی ها هم کمک گرفته شده؟
تمامی کارهای این پل از طراحی تا اجرای توسط نیروهای بومی استان فارس و شیراز انجام شده
نه بابا مهندساش اصفهانی بودن
دوست عزیز شایعه درست نکن همشون شیرازی بودن
دوستان عزیز جا داره اینجا از مهندسین مشاور فراشارآسیا به عنوان مشاور و ناظر طراحی و اجرا و سازمان عمران شهرداری شیراز به عنوان پیمانکار ساخت و اجرا تشکر و قدردانی بشه.
سلام
نمی دونم چرا از معالی آباد به صنایع هیچ پلی نداره بعد اگه قرار باشه از چمران بریم معالی آباد باید چراغ قرمز معالی آباد صنایع رو رد کنیم
سلام، خسته نباشید:
یک سوال از مدیر محترم سایت دارم که خیلی مشتاقم جوابشو بدونم
آیا برای رفتن از معالی آباد به صنایع و از قصرالدشت به معالی آباد راه جدیدی به جز دور زدن از چمران تعبیه می شود؟
احتمالا چراغ راهنما وصل میکنن
سلام امین جان
یه سوتی بدی داده شهرداری
چرا از زیر پل از قصرالدشت به سمت معالی آباد ماشین رو هست؟مگه پل طبقه دوم برای همین ساخته نشده؟
نه طبقه دوم از قصردشت به سمت صنایع میرسه. هم کف چراغ راهنما زدن و یکی از مسیرها هم قصردشت به معالی اباد هست
اگه چراغ نزارن خیلی بهتره!
بهترین راه برای این کار دور برگردان چمران و بهتر از اون هم طرحی بود که چند وقت پیش یکی از دوستان تو همین سایت ارایه کرد!
برای قصرالدشت به معالی آباد هم میشه از خیایون رهبر ماه و یا کوچه منتهی به خلبانان استفاده کرد.
با سلام خدمت همشهریان عزیز
باید تشکر کرد از کارشناسان محترم که حداقل یه پلی ساختن اول کارشناسی شده بود واقعا دوم همه چیزش درست بود
ولی نسبت به پل سازیهای شهرهای اصفهان وقم کاره کوچیکیه ولی تو شهر ما که تمامه پلاش یه مشکلی دارند این پل که مشکلی نداشت واقعا جای تقدیر داره ضمنا توشهرما همش بلدا بگن اولین در خاورمیانه یعنی فقط بلدا مردم و با آمار الکی و مسخره سرکاربزارن
ممکنه یکی از پل های شهر قم رو معرفی کنین که خاص باشه ؟
امین جان میشه یکی از اون پلهای قم که پل معالی اباد درمقابلش کوچیکه رو نام ببرید ما هم باهاش اشنا بشیم
اصفهان هم پل صفه وپل سه راه ملک شهرش اینجوریه بغیر از این دو پل پل دیگه ای اینشکلی نداره کلانشهرهای دیگه هم بغیر از تهران اصلا اینجور پلهای ندارن لا اقل ازیه شهری مثال بزن که بعد بتونی ثابتش کنی البته با این پیشرفت شیراز افرادی مثل شما تازه اول سوختنتونه
اصلا قم شهری نیس که بخواد با شیراز مقایسه شه………….با ساخته شدن پل معالی اباد به امین جان فشار اومده
افتخار میکنم به مهنسان شیرازی و شرکت های پرتونان شیرازی که پلی به این زیبایی و با این کیفیت اجرا ساختند به گونه ای که عده ای خودفروخته نمی تونن باور کنن شیرازی ها سازندگانش باشن و مدام از اصفهان نام می برن. پل کابلی ولیعصر در اصفهان هم مثلش میست از خواب خرگوشی بیدار شید دیگه خسته شدیم از بس به شیراز ایراد گرفتین قم اصلا شهر هست که بخواد با کلانشهر شیراز مقایسه بشه اصفهانم پل صفش زیباست و این پل در کیفیت اجرا و یکدستی بتن از اون کمتر نداره. طبقه دوم پل طولی ۹۷۰ متر داره یعنی ۱ کیلومتر اون وقت بعضی افراد از پروژه کوچک نام می برن اونم در برابر قم!!!!! شما مثلش رو در مشهد یا تبریز اگه پیدا کردی برو سر وقت قم