تصاویری از آخرین روند تکمیل پروژه کوهسار / عکس : پویا اختر دانش

مرکز شهر شیراز؛ گره کور ترافیک
فوت ۶ نفر بر اثر ابتلا به آنفلوآنزا در فارس
پیروزی پرگل فجرسپاسی
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۴ آذر ۱۴۰۴
تعطیلی کامل مسابقات ورزشی فارس بهدلیل هشدار سطح قرمز هواشناسی
سفرهای غیرضروری را به تعویق بیندازید
برق شیراز، صدرنشین لیگ را شکست داد
صدور هشدار قرمز هواشناسی
🎥: پروژه روگذر استوار – خلیج فارس
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۳ آذر ۱۴۰۴
وعده واردات ۳۰ واگن قطار شهری به کلان شهر شیراز
شناسایی ۳ دندانپزشک قلابی با مشارکت شهروندان در شیراز
سامانه پرقدرت بارشی در راه فارس
میراث ساسانی فارس با اجرای ۱۰ طرح جدید ساماندهی می شود
سرشماری حیاتوحش در ۲۹ منطقه فارس
📸: طراوت هوای شیراز در پی بارش باران
آمار بارش شیراز و شهرهای فارس در سامانه اخیر
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۲۲ آذر ۱۴۰۴
📸: نورپردازی پل امیرکبیر – کمربندی
معضل سد معبر در شیراز
سلام آقا امین خوبی؟
من نیاز به نقشه جدید شیراز دارم
آیا در سال ۹۳ نقشه جدید چاپ شده؟ اگه میدونی کجا داره لطفا بهم بگو .
ممنونم.
امین جان فعلا تشریف ندارن.من هم خبر ندارم.عذرخواهی میکنم.
این پروژه کاملا مشهوده که لاین رفت با لاین برگشت از هم جدا هستن و دیگه مثل بلوار ساخته نشده. وسط خطوط رفت و برگشت هم فضای سبز ایجاد میشه. اما به نظرم یه چیز در این اتوبان کار جدیدی هست اینکه شهرداری از گاردریل استفاده نکرده و دیواره های کناره های کوه ها رو بدنه سازی کرده
به نطر من هم بهتر از گارد ریل هایی هست که خطر بودشون بیش از نبودشون هست.
این پروژه یه همت میخاد تا تکمیل بشه.چیزی ازش نمونده ، زودتر هم باید راه بیوفته تا ترافیک فلکه علم روان بشه.
مرسی از ۱۴۰۰
راستی از پل کابلی چه خبر ؟ کابل خریداری شده؟ پروژه جلو میره ؟ و آیا دوتا پل دیگه که قبل از پل کابلی هست شروع به کار شده؟
فعلا فقط در حال نصب عرشه پل هستند.در مورد کابل خبری ندارم.دوتا پل دیگه هم هنوز شروع نشده.خبر جدیدی بدستمان اومد اطلاع رسانی میکنیم.
زمان بالا رفتن ستون ۶۲ متری پایلون کابلها نصب خواهد شد.اما اگه منطورتون کابلهای پیش تنیده عرشه هست به موازات آرماتور بندی هر پارت از عرشه بایستی کابلها قبل از بتن ریزی کشیده شوند
لطفاً اگر امکان داره زمان اتمام پروژه را بنویسید
نامشخص
مرسی صابر جان خیلی ممنون که دوباره به ۱۴۰۰ جان تازه ای دادی.
خواهش میکنم هادی جان.البته بیشتر از همه باید از امین عزیز تشکر کنیم.
سلام.
پروژه ی بزرگ و فاخر و شاخصی است.اما بهتر است شهرداری و معاونت عمرانی، بعد از تکمیل پلهایی مانند ایمان-کوهسار و پل جام جم پروژه را افتتاح کند. در صورت افتتاح فاز اول پروژه یعنی از میدان جام جم تا میدان قصردشت، بدون تکمیل تقاطع های غیر همسطح، ممکن است ترافیک و تردد خودرو ها مشکلاتی را برای این منطقه بوجود آورد. پروژه کامل بهره برداری شود بهتر است. ترافیک میدان دانشجو هم حاد نیست.
افتتاح این پروژه قبل از افتتاح پل میدان قصردشت فاجعه ترافیکی به بار میاره!
تصویر اخر دقیقا مثل یه کشور اروپایی هست
اگه چندتا از این عکسا رو تو شهرهای دیگه بزنن واسه تبلیغ , دیگه کسی به ترکیه نگاه هم نمیکنه
🙂
اطرافش خیلی جا داره برای زیبا سازی و فضای سبز.امیدوارم که توجه بشه.
واقعا جزو معدود جاهای دنیا هستیم که پروژه به این مهمی رو با یه سرعت بسیار پایین انجام میدیم
ما اگه یه مقایسه این پروژه را با ۱۰اردیبهشت ۹۲ بکنیم اصن تغییر شاخصی رو نمیبینیم
نمیخوام منکر کارهای مثبت شهرداری بشم که نمومه های زیادی میشه آورد ولی ضعف بزرگ این مدیریت رو میشه توی یکسان نبودن سرعت پروژه ها به وضوح دید پل معالی آباد با چه نظم و پشتکاری ساخته شد ولی این پروژه چقدر فراز و نشیب داره!
بعدشم یه نکته ی منفی دیگه این پروژه این هست که هیچ تاریخ افتتاحی انگار واسش تعریف نشده و اصن معلوم نیست که چند سال دیگه طول میکشه که بشه بازدهیشو دید!
بازدید مهندس صالحی به همراه تنی چند از مسئولین شهرداری منطقه شش از پروژه تقاطع غیر همسطح احسان
http://eshiraz.ir/news/zone6/fa/17736
از راه صدرا چه خبر؟؟؟