آخرین مراحل ساخت پل طبقاتی معلم شیراز
نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.

افتتاح رسمی نداشتیم و مردم خودشان هجوم آوردند!
افزودن۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل صدرا
وضعیت عجیب آزادراه شیراز – اصفهان در آستانه افتتاح
ناامیدی نسبی استاندار فارس نسبت به تکمیل پروژه های ورزشی افتتاح شده شیراز
یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر برخورد سمند با وانت نیسان در جاده سیاخ درانگون
📸 ایستگاه راه آهن شیراز
📸 پیشرفت ۲۸ درصدی پروژه زیرگذر گویم پس از یک سال / شهریور ۱۴۰۲
دلیل توقف فعالیت دوچرخههای اشتراکی بیدود در شیراز چیست؟
تعطیلی ایستگاه مترو عادل آباد پس از افتتاح!
📸 پیشرفت پردیس سینمایی جوان / شهریور ۱۴۰۲
📸 تقاطع رحمت – قائم / شهریور ۱۴۰۲
📸 پیشرفت تقاطع نواب صفوی – بزرگراه کمربندی شیراز / شهریور ۱۴۰۲
📸 بزرگراه کوهسار / شهریور ۱۴۰۲
اعلام ساعت کار جدید ادارات فارس
اعلام نرخ سرویس مدارس فارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲
مرگ بیمار در سرویس بهداشتی بیمارستان نمازی
پروژه نیمه کاره و شکست خورده المان ورودی غربی شیراز
بررسی سامانه شفافیت شهرداری شیراز؛ قسمت اول: حقوق مدیران
🎥 افتتاح ۶ قطعه از آزاد راه شیراز – اصفهان تا پایان شهریور
مشاهده پلنگ در منطقه حفاظت شده کوه هوا لامرد
آخرین مراحل ساخت پل طبقاتی معلم شیراز
یکی از بزرگترین اشتباهان شورای چهارم لغو دو طبقه شدن خیابان همت شمالی بود. امیدوارم در شورای پنجم این موضوع اجرایی شود. از طرف دیگر باید فکری به حال بازسازی فضای سبز میدان معلم که یکی از میادین نوستالژیک ما شیرازی ها است شود.
تا اینجا از صحبت هایی که ریس موقت شورای پنجم و بعضی از اعضای اون زدن بنظرم از شورای چهارم هم واپس گرا تر باشن و شیراز از مدرنیته شدن و دیدن ابر پروژها محروم و بصورت دهداری اداره شود
دو طبقه کردن خیابان ها اشتباه هست.قبل از منفی دادن به این برید یه سرچ بکنید تمام جاهایی رو که دو طبقه کردن در امریکا و ژاپن سال ها پیش تخریب کردن.خیلی مشکلات مهندسی و ایمنی داره و اصلا نباید اجرا بشه.اینی که تهران زدن رو هم باید تخریب کنن.باید از راه های حل های دیگه استفاده بشه.
با نظر شما تا حد زیادی موافقم. نه تنها اشکالات تجربه های قبلی وجود داره بلکه مطمئن باشید با تجربه ای که از اجرای پروژه ها تو ایران و علی الخصوص شیراز داریم نتیجه اون مسیر دوطبقه جز نابودی طبیعت زیبای بلوار همت شمالی نخواهد بود. باور کنید اگه تقاطع های مسیر کامل ساخته بشن هیچ نیازی به دو طبقه کردن و ظاهرسازی نخواهد بود
کاش میفرمودین این حجم ترافیک که تا سی چهل سال آینده قرار است از این مسیر استفاده کنند و با اتصال به بزرگراههای در حال احداث روز به روز بیشتر هم میشه باید چگونه مدیریت شوند. به نظر شما زدن زیرگذر و هزینه اجرای آن با توجه به بودجه شهرداری و زمان اجرا و … مقرون به صرفه است؟ نقد کردن آسان است اما راه حل بهتر دادن مشکل. شما لطفا راه حل جایگزین را ارائه بفرمایید که عملیاتی هم باشد و بودجه و محل اجرا و تبعات آن را هم در نظر بگیرید.
فرهاد جان
لغو نشد بلکه به تاخیر افتاد .
درود بر پاک فطرت
شورا اگه بخواد پاک فطرتو کنار بذاره باید درشو گل بگیرن
کاش تمام رینگارو اجرا کرده بودن…
واقعیت اینه که اکثریت پروژه هایی که در سال های اخیر در شیراز اجرا شده از کیفیت فنی و مهندسی خوبی برخوردار نیست شهرداری که باید الگوی ایمنی و کیفیت باشد, نگاهی به وضعیت ایمنی کارگاهها و کارکنان تاییدی بر دسیپلین غیر حرفه ای شهرداری شیراز است, بعد ازانجام این تعداد پروژه به عنوان یک مثال ورودی های کند رو به بزرگراه حسینی الهاشمی فاقد ایمنی و مرجینگ لاین می باشد که جزو بدیهیات می باشد. قبل از اجرای هر پروژه ای بهتره از مشاورین ارشد و کشورهایی که تجربه دارن استفاده کنن, هیچ شهری تو دنیا به خاطر ساخت پل و اتوبان معروف نشد . فراموش نکنید که وظیفه ی شهرداری فقط عمرانی نست, بلکه اهمیت به فضای سبز و محیط زیست, امنیت و توجه به اموزش و مخصوصا ایجاد فضای اموزشی برای کودکان, ایجاد سیستم حمل و نقل عمومی منسجم احترام به حقوق شهروندی و, کمک به ایجاد شغل و رونق اقتصادی از اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به فعالیت های عمرانی برخوردار ست. در پایان مهمترین عاملی که باعث رونق اقتصادی یک شهر و کشور میشود توریست و مهاجران اقتصادی است, پس با اغوش باز پذیرای مهاجرین باشید تا روزی از داشتن یک شهردار مهاجر مثل صادق خان در لندن افتخار کنید, با نگاهی به ۱۰ شهر برتر جهان خواهید فهمید که به ندرت شهردار متولد شهریست که مسولیت شهرداری را به عهده دارد.تخصص, نگاه حرفه ای, تعهد و تسلط و شناخت به فضای مدرن جهانی لازمه ی شهردار جدید هست نه لزوما اهل شیراز بودن که من و خیلی از شما هستیم.