تاریخ : یکشنبه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۴ Sunday, 27 April , 2025

آخرین اخبار

اعتبار بین‌المللی، مجوز قانون‌شکنی نیست فارس ۱۰ درصد از امنیت غذایی کشور را تامین می کند زنگ خطر سالمندی در فارس، زیرساخت‌ها آماده نیستند غرق شدن مرد ۵۲ ساله در رودخانه قره‌آغاج یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف جاده مرودشت – ارسنجان قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ 📸: اصلاح هندسی میدان ابوالکلام 📸: خط کشی معابر، عبارتی ناآشنا برای شهرداری شیراز! 🎥: پروژه دوربرگردان میثم راهیابی تیم هندبال نیروی زمینی کازرون به جام باشگاه‌های آسیا وضعیت مبهم میزبانی ورزشگاه پارس در لیگ برتر تصادفات جاده‌ای فارس در صدر کشور قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ 📸: شروع عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع جاده صدرا – باجگاه 🎥: پروژه آکواریوم شیراز 🎥: پروژه زیرگذر شهرداری ۱۰ هزار دانش آموز برای تحصیل از صدرا به شیراز می روند اجماع نظر بین مردم و دستگاه‌ها برای انتقال بازار دروازه کازرون شیراز قطعی غیرمنتظره برق باعث توقف تولید شرکت صنایع فولاد آلیاژی پاسارگاد شد قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

9
از عجایب مدیریت استان؛

تعریض یک کیلومتر از ورودی قطعه ۷ آزادراه در دقیقه ۹۰!

  • کد خبر : 51446
  • 30 اسفند 1403 - 15:19

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: بخشی از قطعه هفت آزادراه شیراز – اصفهان با توجه به دستور و تاکید استاندار فارس ظرف مدت چهار روز توسط این اداره کل تعریض و بهسازی شد.

به گزارش شیراز۱۴۰۰، به نقل از ایرنا، محسن عمادی افزود: این اقدام که با هدف ارتقای ایمنی و افزایش کیفیت مسیر انجام شده، شامل عملیات اصلاح اضطراری ورودی بیضا از سمت محور شیراز - سپیدان می شود که با استفاده از توان عملیاتی راهداری استان، مصالح و ماشین آلات پیشرفته به انجام رسید.

وی ادامه داد: در این پروژه ۷۵۰ متر مکعب بستر تقویتی و بیس، چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم قیرپاشی و ۶۱۰ تن آسفالت به کار گرفته شد و ۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری و تعریض ابنیه فنی ابروهای ۶ و پنج متری به طول ۱۰ متر انجام گرفت.

او اظهار کرد: علاوه بر این، در این پروژه به ایمن سازی خط لوله نفت نیز توجه شد.

مدیر کل راهداری فارس گفت: در بخش ماشین آلات، تعداد قابل توجهی دستگاههای سنگین در این پروژه به کار گرفته شدند که شامل سه دستگاه گریدر با ۱۲۰ ساعت کاری، ۲ دستگاه بیل مکانیکی با ۱۲۰ ساعت کاری، هشت دستگاه غلطک فلزی با ۳۰۰ ساعت کاری، پنج دستگاه جرثقیل با ۷۰ ساعت کاری و یک دستگاه فینیشر با ۱۰ ساعت کاری بود.

عمادی افزود: همچنین، از غلطک فلزی اتو، غلطک لاستیکی، تریلی، کامیون، آبپاش و دستگاه قیرپاشی نیز در این پروژه استفاده شد.

او ادامه داد: علاوه بر این، ۹ دستگاه خودرو سواری برای کنترل ترافیک در طول پروژه به کار گرفته شدند و نیروی انسانی نیز با پنجه زار و ۷۶۰ ساعت کارکرد مستمر و شبانه روزی، نقش مهمی در پیشبرد این پروژه ایفا کردند.

وی، با اشاره به کم سابقه بودن این عملیات به دلیل محدودیت های زمانی و ترافیک زیاد همزمان با اجرای پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف افزایش ایمنی و بهبود کیفیت مسیر انجام شده و انتظار می‌رود روند ترافیکی و حمل و نقل در این محور به طور چشمگیری بهبود یابد.

عمادی افزود: البته بهره برداری از قطعه هفت آزادراه شیراز-اصفهان که توسط شرکت آزادراه درحال انجام است تا زمان تکمیل تقاطع غیر همسطح در مقطع پایانی این قطعه (نقطه اتصال به بزرگراه شیراز- سپیدان) مطلوب نیست و امیدواریم با سرعت گرفتن این پروژه و خصوصا تکمیل تقاطع مذکور توسط شرکت آزادراه، شاهد حل این گره ترافیکی باشیم.

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=51446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.