کم عرض شدن بزرگراه دراک در محدوده پل رودخانه ای، تصادف های زیادی را در پی داشته است. به گزارش شیراز۱۴۰۰، ساخته نشدن کندرو و دوربرگردان دوم در پل رودخانه ای این بزرگراه باعث می شود خودروها از کندرو با سرعت زیاد، وارد تندرو شوند.
علاوه بر آن خود پل هم با عرض کمتری ساخته شده است به شکلی که سه خط تندرو به دو خط تبدیل می شود. این دو عامل پیش از ورودی پل باعث شده است تصادفات متعددی در این محدوده رخ دهد. به خصوص از زمانی که آزادراه افتتاح شده و ترافیک خودروهای سنگین و رانندگان نا آشنا هم به این محور اضافه شده است، حوادث بیشتری شاهد هستیم.
