تاریخ : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳ Friday, 22 November , 2024

آخرین اخبار

ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردی‌بهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز

11

بیش از ۱۵ پل‌ و تقاطع غیرهمسطح همزمان در شیراز در دست ساخت است

  • کد خبر : 29560
  • 12 مرداد 1395 - 18:29

شهردار شیراز گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ پروژه پل‌سازی و تقاطع غیرهمسطح همزمان در شیراز در دست ساخت است.

مهندس علیرضا پاک‌فطرت در بازدید شبانه از پروژه تقاطع معلم با اشاره به اینکه در سطح شهر تعداد پروژه‌های زیادی در دست اجرا است اظهار داشت: یکی از اینها پروژه تقاطع سه‌سطحی میدان معلم است.

وی با بیان اینکه کارگران در این پروژه شب ها در حال بتن‌ریزی هستند تصریح کرد: قرار است یک‌هزار و پانصد متر مکعب بتن‌ریزی شود که بزودی تمام می شود.

پل طبقاتی معلم - مرداد 95

پل طبقاتی معلم – مرداد ۹۵

شهردار شیراز با ابراز امیدواری از اینکه پل دوم تقاطع میدان معلم به طول ۶۰۰ و عرض ۲۸ متر تا پایان شهریور ماه زیر بار ترافیک قرار گیرد بیان کرد: اطراف میدان معلم چندین مدرسه وجود دارد که با بازگشایی این مدارس اگر وضعیت میدان معلم به همین شکل باشد ترافیک شدیدی ایجاد خواهد شد.

علیرضا پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵ پروژه پل‌سازی و تقاطع همزمان در شیراز در دست ساخت است.

وی با اشاره به اینکه پروژه تقاطع میدان معلم از جمله طرح‌هایی است که در طرح جامع حمل و نقل پیش‌بینی شده است تصریح کرد: این تقاطع رینگ شمالی ـ جنوبی و شرقی ـ غربی شیراز را کامل می‌کند.

پل طبقاتی معلم - مرداد 95

پل طبقاتی معلم – مرداد ۹۵

شهردار شیراز با تصریح اینکه در مسیر نمایشگاه گلستان که در غرب شیراز قرار دارد پل شماره یک و دو آفرینش و وحدت تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است عنوان کرد: تقاطع‌های در دست ساخت در کمربندی شیراز، میدان احسان و میدان معلم نیز تکمیل‌کننده مسیر غرب به شرق شیراز است.

علیرضا پاک‌فطرت با اشاره به اینکه تقاطع‌های در دست ساخت در مسیر جنوب به شمال شیراز از تونل‌های کوهسار مهدی(عج) آغاز می‌شود اظهار داشت: تقاطع ایمان، پل بزرگ شهید چمران، میدان قصردشت، میدان معلم و در نهایت تقاطع شهید رودکی نیز تکمیل‌کننده مسیر شمال به جنوب در این بخش از شیراز است.

پل طبقاتی معلم - مرداد 95

پل طبقاتی معلم – مرداد ۹۵

وی تاکید کرد: براساس طرح‌های حمل و نقل و ترافیک شیراز با تکمیل این تقاطع‌ها و مسیرهای شمالی ـ جنوبی و شرقی ـ غربی شیراز، شهروندان می‌توانند بدون اینکه در ترافیک بمانند به مسیرهای دلخواه دسترسی پیدا کنند.

علیرضا پاک‌فطرت به فعالیت کارگران در سه شیفت اشاره و عنوان کرد: در بسیاری از پروژه‌های شهرداری کارگران علاوه بر دو شیفت در طول روز، یک شیفت نیز در شب کار می‌کنند.

پل طبقاتی معلم - مرداد 95

پل طبقاتی معلم – مرداد ۹۵

وی با بیان اینکه معمولا در شیفت شب فعالیت‌هایی مانند تجهیز کارگاه، آوردن مصالح و بردن ضایعات انجام می‌شود افزود: به دلیل اینکه ماشین‌آلات سنگین نمی‌توانند در طول روز تردد کنند این اقدامات در شیفت شب انجام می‌شود.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه سعی بر این است که در فصل تابستان عملیات بتن‌ریزی در طول شب انجام شود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هوا در این زمان خنک‌تر است کیفیت بتن هم بهتر می‌شود و کارگران نیز بهتر می‌توانند کار کنند.

علیرضا پاک‌فطرت گفت: کارهایی مانند قالب‌بندی، آرموتوربندی، برق‌کاری و تاسیسات به دلیل مسائل ایمنی کارگران و شهروندان در طول روز انجام می‌شود.

پل طبقاتی معلم - مرداد 95

پل طبقاتی معلم – مرداد ۹۵

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=29560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. من الآن در حال دیدن برنامه ی شهرراز هستم. توی این برنامه معاون عمران شهرداری،مهمان هست. ایشون در مورد تقاطع غیر همسطح قصرالدشت گفت،در حال اجرا هست و در حال ساخت زیرگذر اون هستیم و این عملیات از یازده شب به بعد انجام میشه به همین خاطر برای شهروندان محسوس نیست(منکه چیزی ندیدم ولی حالا امیدوارم واقعا درحال اجرا باشه) همچنین در یک گزارش شهردار شیراز رو هم نشون داد که ایشون گفت ما قصد احداث تقاطع غیر همسطح در مرکز شهر رو نداریم و در عوض برای کاهش ترافیک تا سال آینده تراموا رو شروع خواهیم کرد که اینم یک خبر خیلی خوشحال کننده ای بود. به امید اجرای همه ی این قول و قرار ها.

    • شب‌ها ۳ الی‌ ۴ کارگر با ابزار دستی‌ دار حال حفاری جای شمع کوبی‌ها در فلکه قصر دشت هستند. من چند بار دیدم. ولی‌ متاسفانه این شکل و روند کار متناسب با یک کلانشهر نیست و باید با ابزار پیشرفته که شهرداری در اختیار دارد اینکار با سرعت و زمانبندی دقیق انجام شود.

      نکته دیگه اینکه الان با توجه به تعداد خوب طرح‌های عمرانی که در شیراز آغاز شده بهتره که طرح جدیدی کلنگ زنی‌ نشه و بجای آن تلاش‌ها صرف تکمیل دقیق پروژه‌ها و افزایش سرعت آنها بشه تا اینهمه به هم ریختگی در شهر به سرانجامی شیرین و زیبا برسه ، به نظرم از این پس اگه شهرداری می‌خواد پروژه تقاطعات جدید که هنوز هم برای بسیاری نقاط لازم هست رو کلنگ زنی‌ کنه باید با کلنگ زنی‌ یک پروژه تفریحی توریستی پیشرفته همزمان بشه تا عقب ماندگی نگران کننده‌ در این بخش جبران بشه.

    • قصردشت به سمت پل معالی آباد رو خیلی وقته دارن شبا کار میکنن، اگه از اونجا رد بشید یه سری ورق آهنی کف خیابون میبینید که مربوط به شمع کوبی ها هست. فکر کنم بزودی هم این سمت زیرگذر تمومه و باید وسط چهارراه رو حالا شمع بزنن

      • عبور و مرور از میدان قصردشت و خیابان همت زجر آوره ما هم مجبوریم روزی چند بار از اینجا رد شیم من شخصا مخالف از بین رفتن فضای دیدنی همت هستم ولی حالا که رینگ شهری به اشتباه از اینجا میگذره دوطبقه نشدن همت یعنی دور ریختن تمام هزینه های اتوبان کوهسار با اینکه خیلی دیره ولی باید هرچه سریع تر تقاطع و پلهای قصردشت و همت اجرایی بشه تا بیش از این ها این پروژه بلا استفاده نمونه

      • من هم موافقم هر ادم غیر کارشناسی میدونه خیابان باریک همت جنوب و شمال توان بار ترافیکی به عنوان رینگ شمال جنوب نداره من جمله اینکه با افتتاح بزرگراه کوهسار که قطعا پرتردد ترین بزرگراه شهری میشه دراینده و خیابان همت مدخل ورود و خروج بزرگراه میشه بار شدید ترافیکی به این خیابان سرازیر میشود و در مسیر هم که یک سه راه پرترافیک قدوسی داریم پس هر عقل سلیمی میگه خیابان های همت شمال و جنوب باید دوطبقه بشود اول بخاطر مسایل ترافیکی و دوم بخاطر نماد بالندگی و پیشرفت شهر. نمیدونم چرا شورا سنگ اندازی میکنه.
        متاسفانه این اقایون فکر میکنن با تقاطع غیر همسطح مشکل ترافیکی حل میشه اون چیزی که مشکلات ترافیکی رو حل میکنه احداث تقاطع غیر همسطح با رینگ بزرگراهی هست نه احداث تقاطع در خیابان باریک.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.