تاریخ : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳ Monday, 25 November , 2024

آخرین اخبار

ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردی‌بهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز

6

توضیحات مدیرعامل سازمان عمران درباره روزشمار پل معلم

  • کد خبر : 24736
  • 14 دی 1394 - 12:41

www.matboatfars.com - 0761483adcc8635fمدیرعامل سازمان عمران شهرداری شیراز بر افتتاح به موقع و براساس زمان بندی پل طبقاتی معلم تاکید کرد. به گزارش شیراز۱۴۰۰، پیرو درج خبری با عنوان ” افزایش عدد روزشمار پل طبقاتی معلم! ” ، مهندس مرتضی مستمع با در گفت و گو با خبرنگار شیراز۱۴۰۰ با تاکید بر رعایت برنامه زمانی افتتاح پل طبقاتی معلم گفت : در چند روز منتهی به تصاویر گرفته شده از تابلوی روزشمار پروژه ( ۲۰ آذرماه )، متوجه وجود اشکالاتی در تابلوی روزشمار این پروژه شدیم که باعث شده بود این روزشمار به ازای هر روز ۲ روز کاهش روزشمار داشته باشد تا اینکه در روز ۲۲ آذر این تابلو به دلیل مشکلات فنی خاموش شد تا اینکه در روز ۷ دی ماه مجدداً راه اندازی گردید.

وی با ابراز اطمینان درخصوص صحیح بودن تابلوی روزشمار پروژه بیان داشت : ما نسبت به تاریخ وعده داده شده برای افتتاح پایبند هستیم و همانطور که اعلام کردیم این طرح در مرداد سال آینده به بهره برداری می رسد. مدیرعامل سازمان عمران شهرداری شیراز با اشاره به اینکه برنامه زمان بندی پروژه در دفتر کارگاه طرح موجود است و نمی توان میزان آن را کم و زیاد کرد، افزود : تمامی تلاش مجموعه شهرداری بر این است تا باگذر از مشکلات موجود طرح های در دست اجرا در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

مهندس مستمع در پاسخ به سووالی درباره ارتفاع ستونهای سطح اول پل معلم که در مسیر بلوار همت قرار دارد و صحبتهای شهردار شیراز درخصوص نگه داشته شدن این سطح از پروژه برای اتصال به طرح دوطبقه کردن بلوار همت گفت : ستونهای این مسیر تا آنجا که هم ارتفاع مسیر سطح دوم پروژه بلوار همت شود ساخته شده تا به طبقه دوم بلوار همت متصل گردد.

وی ادامه داد : طرح دو طبقه کردن بلوار همت از میدان معلم تا قصردشت تصویب شده و در جلسات فنی، نوع سازه اجرایی آن درحال مشخص شدن است که امید داریم تا قبل از تعیین بودجه سال آینده شهرداری شیراز، سازه پل مشخص شود تا بودجه مشخص برای آن درنظر گرفته شده و ساخت این پروژه بزرگ در سال آینده اجرایی شود.

مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری شیراز در پایان از تمرکز امکانات این سازمان برای اجرای با کیفیت و سریع دوطبقه سازی بلوار ایمان خبر داد و بیان داشت : با ساخت پلهایی نظیر معالی آباد، معلم و کشن این توانایی در مجموعه شهرداری ایجاد شده تا پیچیده ترین و بزرگترین طرح های پلسازی را به اجرا درآورد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=24736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. باید به وجود سایت شیراز ۱۴۰۰ افنخار کرد که پیگیر تمام کاستی های شهر و کم کاری احتمالی مسئولان شهری است. امیدوارم همه مسئولان شهری و استانی به ویژه نمایندگان مجلس و شورای شهر پیگیری خالصانه و بدون چشم داشت سایت شیراز ۱۴۰۰ را الگو و سرمشق خود قرار داده و دلسوزانه به فکر مسائل شهر و استانمان باشند. باز در اینجا لازم است از زحمات دست اندرکاران سایت وزین صمیمانه تشکر کرد.

  2. با تشکر از مدیر سایت و تشکری ویژه از آقای مهندس مستمع بابت توضیحاتشان که همیشه همکاری خوبی داشته اند.بطور کلی فکر میکنم از پل چمران تا پل معلم, مسیری یک دست بر روی ارتفاع ساخته شود و رینگ شهری تکمیل گردد.لازم است از همین زمان, فکری هم برای نحوه اجرای سازه ستون ها در بلوار ایمان کنند که با توجه به بافت و موقعیت بلوار ایمان و باغهای اطرافش, باید بصورت ویژه طراحی و طبق آخرین متد ها اجرا شود که پل صدر تهران, الگوی خوبی میتواند باشد.همچنین برای زیباسازی زیر پل هم باید از همین زمان بفکر بود و طرحی شایسته اجرا کرد.

  3. طرح همت در شورای شهر هم تصویب شده؟

  4. با تشکر فراوان از سایت شیراز ۱۴۰۰.
    حالا که قراره معلم تا قصردشت دو طبقه بشه با توجه به طول رمپ های ورودی و خروجی سطح یک پل معلم و تقاطع بزرگراه امام خمینی همت جنوبی شاید فقط۵۰۰ _ ۴۰۰ متر طول از همت جنوبی باقی بماند که همسطح باشه ایا واقعا حیف نیست که این ۴۰۰ متر هم دوطبقه نشه!!!!!! چون خیلی ویژگی داره مهمترینش اتصال شبکه های بزرگراهی, کوهسار به بزرگراه امام خمینی وصل میشه و دراینده به آزادراه خیلی عالی راحت و روان میشه به امام خمینی و آزادراه دسترسی داشت بدون ترافیک. اما اگه همت جنوبی دوطبقه نشه هم شبکه بزرگراهی ناقص و هم مثل بلوار باهنر باید بالا و پایین رفت و شکیل نیست.

  5. انشاالله که طراحان پل دو طبقه همت در مورد سازه آینده نگر و با چشم انداز طراحی کنن برعکس خیلی از پروژه های ناقص و لوپ های حذف شده.
    و من فکر میکنم که خواسته تمام همشهریان شیرازی این باشه که این پل به صورت شش لاین و ستون ها به صورت تک پایه یا دروازه ای مثل پل صدر تهران طراحی بشه که فضای زیرین پل خیابان همت هم قابل استفاده باشه.
    جا داره بگم اولین بزرگراه دوطبقه کشور در اصفهان افتتاح شد که خیلیم تبلیغات شد. اما به صورت دوپایه که فضای زیرین استفاده چندانی نداره. اما بعد تهرانی ها اومدن پل صدر به طول اگه اشتباه نکنم ۱۱کیلومتر به صورت تک پایه با سرعت کمتراز دوسال افتتاح کردن که پل امام خمینی اصفهان در مقابل صدر تهران هیچی نیست.

  6. امیدواریم همینطور باشه و مرداد ماه شاهد افتتاح -کامل- این پروژه باشیم و هرچه زودتر همت شمالی رو دو طبقه ببینیم. یه خواهش هم داشتم از مدیر محترم سایت، اگر امکانش هست با طراح های این پروژه ها مصاحبه ای ترتیب بدید تا ببینیم از لحاظ استراکچر و نما چقدر ساخت به طرح و نقشه نزدیکه

    • پروژه ها کاملا براساس نقشه و نمای دیده شده در طرح ها اجرا میشن. با مقایسه پل معالی آباد، بدنه سازی زیرگذر دلشگا و ستونهای ساخته شده همین پروژه کاملا قابل تشخیص هست

  7. کاش از ایشون درباره چپگرد دلگشا هم پرسیده بودید که چرا اغاز نمیشه بعد از گذشت ۸ ماه از کلنگ زنی؟

  8. مشکل بزرگ پروژه های عمرانی شیراز،بی برنامگی در اجرا هست.درحالیکه میشه خیلی مرتب و شیک کار انجام داد و مردم هم عذاب نکشن.بعنوان مثال کل یک مسیر رو میبندن ولی فقط درقسمتی که بسته شده فعالیت و کارعمرانی صورت میگیره..درحالیکه باید قسمتی ازمسیر بسته و پس اتمام اون قسمت باز و قسمت دیگری بسته و فعالیت انجام شود. کاری که در اوایل ساخت پروژه تقاطع ستارخان انجام شد و ترافیکی هم شاهد نبودیم ولی بعداز تعویض پیمانکار دوباره همون داستان تکراری بستن کامل خیابان وترافیک اتفاق افتاد( خود تقاطع هم متفاوت از طرح اولیه افتتاح شد) یا اینکه خودم به چشم دیدم که دراطراف این پروژه و سایرپروژه ها، کلی مصالح ساختمانی شن و ماسه میلگرد ضایعات وغیره مدتها بلاتکلیف رها میشن(اصلامشخص نیست دارن چکار میکنن) که با این کار ضمن حیف و میل بیت المال ،با یک نسیم منطقه پراز گردوخاک و کثیفی میشه.آدم اگه با برنامه و فکر کارکنه ،کارهای سخت رو به راحتى میتونه انجام بده و بلعکس با بی برنامگی ساده ترین کارها سخت ودشوارمیشن!فقط بی برنامگی

  9. مرداد ۹۵ شد و هنوز افتتاح نشده 😐
    داغونِ پایبندیتونم

  10. سلام .پل معلم قرار بود بهمن ماه افتتاح شود بعد قرار شد اول تابستان حالا قرارشده مرداد ماه معلوم هست این روز شمار چطور محاسبه میکنه؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.