درگیری صنعت ساختمان با رکود و کاهش ساخت و ساز صنایع مرتبط را به آن وا داشته تا جهت حفظ سهم خود از بازار،اجرای سیستمهای بازاریابی و گسترش فروش را سرلوحه برنامه های تجاری خود قرار دهند.
بازاریابی رودررو بر اساس تحقیقات بازار انجام شده تیم بازاریابی sbfars بهترین و قابل اتکا ترین روش از میان روش های مختلف بازاریابی در سطح استان میباشد.
گروه sbfars با رصد این تغییرات و تحقیقات بازار در سطح شهر شیراز،اقدام به شناسایی و حلقه های مفقوده این نوع بازاریابی و پیش بینی خدمات جهت رفع این حلقه ها نموده است.
این گروه با راه اندازی سامانه اینترنتی به نشانی www.sbfars.ir اقدام به جمع آوری و ارائه اطلاعات پروژه های در حال ساخت نموده که قابلیت فیلترینگ اطلاعات را براساس منطقه،خیابان،مرحله ساخت و نام سازنده فراهم مینماید.
همچنین این گروه با برگزاری نشست های آموزش های مرتبط موجب رونق صنعت ساخت و ساز و افزایش توان مالی بنگاه های اقتصادی میگردد.