تقاطع سه سطحی ستارخان | عکس : امین آل شمس

ثبت ۲۸ اثر منبت آباده در فهرست آثار ملی ایران
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۱۴ آذر ۱۴۰۴
افزایش ۶۱ درصدی اعزام بیماران مسموم با مونوکسیدکربن در فارس
📸: برج های دوقلو زند
پاکسازی آبگیر پارک فروزان شیراز
📸: تداوم مرمت تخت جمشید در انتظار توجه مسئولان
۶ حریق در باغات استحفاظی شیراز طی سال جاری
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۱۳ آذر ۱۴۰۴
انهدام ۶۶ باند سرقت و دستگیری بیش از ۶۰۰ سارق
نجات کارمند مصدوم در شهرک صنعتی شیراز
ساخت کتابخانه مرکزی شیراز، اولویت شهرداری است
ساخت مخازن ذخیره آب فضای سبز در شیراز
📸: پروژه بازسازی پل شاهد
آخرین وضعیت پروژه انتقال آب خلیج فارس به فارس
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۱۲ آذر ۱۴۰۴
🎥: انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در شیراز
اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر در شیراز
تخصیص ۲۱۰۰ هکتار زمین برای احداث نیروگاههای خورشیدی در فارس
پایش سلامت ۵۰ درصد از پلهای شیراز
آلودگی هوای شیراز
درود بر امین عزیز.دستت درد نکنه.
درود بر شما
کاش تو پلها برای زیبا سازی عکس مفاخر شیراز فارس و ایرانو به صورت هنری بزنن
امروز داشتند سمت دیگر دیواره زیرگذر رو رنگ امیزی میکردند .
نور پردازی خوبه ولی سنگ فرش خیلی تو ذوق میزنه کاش فضای سبز بهتری داشت . از گردانندگان سایت هم تشکر میکنم بابت زحمتهایی که میکشن
دردود بر شما سروش عزیز
عکسای قشنگی هستن ولی کارایی پل هم باید بررسی بشه.تردد روی پلها یک صدم زیرپل وزیرگذر هست!!!!
دوست عزیز خوب معلومه که ترد توی زرگری خیلی بیشتر هست!!!! این که دیگه بررسی نمیخواد!!!! (به دلیل قرار نداشتن یه محور بزرگراهی در مسیر شمال به جنوب شیراز تردد در تمامی خیابان های شمالی جنوبی بسیار زیاد و همراه با ترافیک هست از جمله مشیرفاطمی، نادر، ملاصدرا، معالی آبادو همین زرگری)
نکنه شما توقع داشتین اندازه ماشین هایی که از ستارخان میرن به سمت بیمارستان دنا هم اندازه یه محور شریانی باشه؟؟؟ در طرح اولیه هم که قرار نبود مسیری از ستارخان به دنا باشه به همین دلیل بود که در بررسی های ترافیک اون مسیر خیلی ترافیک کمی داشت!!! اما به دلیل آینده نگری شهردار محترم این مسیر اضافه شد!!!
منظور من از بررسی ،همین طراحی اشتباه پل بود!!معمولا تقاطع ها وظایفشون تقسیم وپخش یکنواخت ترافیک بمنظور تسهیل در عبورو مرور هست ولی بنظرشما ترافیک مطهری-زرگری با قبل ازساخت تقاطع تغییری کرده؟؟!! ترافیکش هر روز هست.مخصوصا وقتی از زیرگذر بیرون میای با خودروهایی که از ستارخان ازیه مسیر باریک روبرو خدادوست میان ،باعث ترافیک میشه!به طرف کوی دنا که دیگه شاید پنج دقیقی یکبار خودرویی عبور نکنه!!
این جور تقاطع ها در میدان ها وبلوارهای عریض مانند چهار راه ریشمک کاربرد دارند!
بنظر من یه پل عریض با تردد دوطرفه از مطهری به زرگری وبلعکس کافی بود!همین!فکرنکنم فهمیدنش کار سختی باشه!!!
اگر اینجور که شما میگفتی میساختن الان نظرتون این بود که چرا اینده نگری نداشتن و از ستارخان به دنا مسیری وحود نداره! پس امبولانس کجا بره؟
متاسفانه عادت داریم به غر زدن….
اتفاقا اگه طراحی پل اینطور که گفتم می بود اصلا زیرگذری وجود نمیداشت(زیرگذر دیگه قدیمی شده) و مشکلات ورودوخروج به کوی دنا برای آمبولانس و..پیش نمی آمد چون از زیرپل براحتی رد میشدن!!!
البته نمیشه منکرزحمات شد و اینکه تاچندسال پیش همینم نداشتیم..
محمد یک زیرگذر مانند زیرگذر چهارراه باهنر و یک پل روگذر مانند پل دفاع مقدس از لحاظ کارایی و انتقال ترافیک هیچ تفاوتی باهم ندارن و ساخت زیرگذر هم قدیمی نشده و البته هزینه اون هم از ساخت پل بیشتره. اگر هم پل ساخته میشد در مسیر شمال به جنوب زرگری، اون موقع چندین مسیر تداخل پیدا میکرد و باز نیاز به جراغ هطر بود مه اون موفع خود شما باز شاکی بودی!؛)
چه زیبا میشه روی این سنگ فرشها المانهای مشاهیر شیراز رو ایجاد کنن
سلام
واسه چهار راه زرگری مسیر قصردشتش رو نمی خوان تغییری بدن؟ ترافیک سنگینی داره ظهر ها و عصر ها