تاریخ : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 23 November , 2024

آخرین اخبار

ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردی‌بهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز

12

گزارش تصویری: تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

  • کد خبر : 11980
  • 02 مرداد 1393 - 18:15

شیراز۱۴۰۰: تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید به وسعت ۱۲ هکتار و هزینه ۲۸ میلیارد تومان، آخرین تقاطع غیر هم‌سطح خیابان ساحلی و متصل‌کننده این خیابان به شریان اصلی جهت DSC08379 [800x600] [800x600]اتصال غرب به شرق کلان‌شهر شیراز است. با اتمام این پروژه، رینگ سرداران تکمیل شده و به‌جز سه‌راه چهل‌تنان، گره ترافیکی در این مسیر وجود نخواهد داشت و تمام تقاطع‌های رینگ سرداران به‌صورت غیر هم‌سطح خواهد بود. (تبدیل سه‌راه چهل‌تنان به تقاطع غیر هم‌سطح، در شورای شهر شیراز در حال بررسی است.)
مشکلات پروژه از نظر تاسیسات شهری، بسیار کمتر از پروژه دلگشا می‌باشد، اما باز هم عدم مدیریت واحد شهری، مسائلی را به وجود آورده است. به گفته مدیر پروژه، فقط صدور مجوز بستن مسیر عبور و مرور از محل احداث تقاطع، ۱۰ ماه به طول انجامید که کم‌کاری‌های پلیس محترم راهنمایی و رانندگی جای تامل دارد. کم‌کاری‌های اداره برق هم در جابه‌جایی تاسیسات، باعث کند شدن روند اجرای کار شده است.

مسوولین محترم اداره برق، در صورت تمایل می‌توانند از حق خود در برابر صحبت‌های بیان‌شده، دفاع کنند. اما چیزی که در پروژه دلگشا و سرداران به وضوح پیداست، کم‌کاری‌های این اداره محترم است.

گزارش و عکس: صابر کشاورز

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

اتمام زیرگذر خیابان شهرداری

اتمام زیرگذر خیابان شهرداری

اتمام زیرگذر خیابان شهرداری

اتمام زیرگذر خیابان شهرداری

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

تعریض پل پرویزی

تعریض پل پرویزی

DSC08397 [800x600] [800x600]

تعریض پل پرویزی

تعریض پل پرویزی

تعریض پل پرویزی

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

«نظرات، فقط به صورت نوشتار پارسی و مرتبط با موضوع منتشر می‌شوند»
«با ورود به این لینک، وارد قسمت بحث آزاد شوید»

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=11980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. سرعت پیشرفتش نسبت به سایر پروزه ها بالاتره

  2. به نظر من استاندار باید با وزارت نیرو یا هر جایی که این مدیر اداره برق و گذاشته سر این پست صحبت کنه برای جابجایی
    الان اداره برق واسه کمربندی چراغ نمیزاره
    برف که میاد دیگه واویلاااااا
    همکاری با شهرداری نمیکنه
    اونم از تیم داریش
    خوب من از ایشون بهتر مدیریت بلدم که!!!

  3. این دستگاه حفارsr70 را که شهرداری دو تا شو خرید یکی اش رو گداشته معلم یکی دیگه رو همینجا که تو عکس زیبای صابر جان هم معلومه.
    .
    .این دستگاه فقط تهران داره وشیراز البته ا خیرن شنیدم که مشهد هم میخواد بخره ..
    .
    امین جان اطلاع نداری که شهرداری تصمیم نداره tbm های جدیدی بخره تا که خطوط دیگه مترو را هم همزمان شروع کنند؟(به نظرم چندتا tbmجدید برای مترو واجبه )

    • فارسی جان اگر اشتباه نکنم یکیش رو خریده و در پروژه هایی مانند معلم، آرین، دلگشا و تخت جمشید استفاده میشه

      TBM هم بعید می دونم، چون ۲ تایی رو که وجود داره از نو مونتاژ و قبل از اون سرویس کردن و خط ۳ هم قراره رو زمین باشه.

    • سلام دوست گرامی دستگاه حفاری که در عکس دیده می شود بنام کا سا گرانده است و دو دستگاه حفار شهرداری در این پروژه کاری ندارد دو دستگاه مورد نظر جنابعالی مربوط به سازمان عمران شهرداری شیراز است

  4. با سپاس از صابر عزیز.

    اما چیزی که من در تصاویر از دیدنش تعجب کردم، عرض کم زیرگذر هست. برخلاف تصاویر سه بعدی.
    این تقاطع به عنوان سومین تقاطع غیر همسطح زیبا در سطح کشور شناخته شده است.

    • حامد جان این زیرگذری که در عکس مشاهده میکنین زیرگذر اصلی نیست و شاخه ورودی از خیابان شهرداری به زیرگذر اصلی هست که فقط در جهت رفت و به صورت ۲ باند هست که کافیه!!!!
      زیرگذر اصلی در مسیر سرداران به ساحلی هست (که شاخه شهرداری در وسط تقاطع بهش ملحق میشه) که ۴ باند در مسیر رفت و برگشت داره!

    • دوست گرامی تصویری که شاهده می فرمایید تنها ترافیک شرق به غرب را در محور خیابان شهرداری را نشان می دهد که عرض مناسبی هم دارد

  5. مسلما استفاده از ماشین الات مدرن روز در زمینه مسایل عمرانی مانند پل و تونل سازی می تونه در تسریع روند ساخت پروِژه ها بسیار کمک کننده باشه.یادمه حفاریهایی که برای شمع کوبی زیرگذر جلو بازار وکیل انجام میشد توسط چرخ چاه و دول های لاستیکی و به دست پرتوان برادران افغانی انجام میشد و ۵ سال بطول انجامید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.