طرح توسعه زیرگذر گلستان در سال ۹۵ تکمیل می شود. به گزارش شیراز۱۴۰۰، با پایان تقریبی عملیان شمع کوبی این طرح، عملیات خاکبرداری آن آغاز شده که در پایان عملیات عمرانی این زیرگذر به اتوبانی زیرزمینی با ۳ مسیر رفت و برگشت در پایین و مسیر رفت و برگشت در همسطح خواهد شد که طولی در حدود ۲ و نیم کیلومتر خواهد داشت.
این طرح از قبل از ورودی صدرا شروع شده و پس از پلیس راه کنونی به پایان می رسد که البته صحبت هایی مبنی بر ادامه آن تا گویم و دوکوهک نیز به عنوان فازهای بعدی به گوش رسیده است. حال باید دید آیا همکاری دستگاه های دولتی مانند ادارت برق و گاز و همچنین پلیس راهنمایی و راهنمایی برای جابجایی تاسیسات و ایستگاه فعلی پلیس راه باعث خواهد شد این طرح در موعد مقرر به بهره برداری برسد یا مانند زیرگذر دلگشا به طرحی چند ساله تبدیل می شود.
نکته مهم در این طرح فضای سبز و دیواره سازی طراحی شده در آن است که امیدواریم در پایان، به همان شکل که طراحی شده اجرا گردد.
امیدوارم زودتر شروع بشه مدتی هست شهرداری منطقه ۱۰ کند کار میکنه نمونش اصلاح تقاطع میلاد خیلی کند پیش رفتن و طولانی شد همین گلستان هم همینطور
راستی امین جان روی عکس ها کلیک میکنیم ولی باز نمیشن
سپاس از توجهتون، تصحیح شد
عکسهای ۳D طرح زیر گذر دلگشا هم موجود است طرح اجرا شده آن توسط شهرداری هم موجود است!!!!!!!!!!!!!
بسمه تعالی
باسلام و احترام بایدعرض کنم این پروژه از لحاظ طراحی زیبا و خوب هست ولی دارای سه عیب بزرگ نیز هست اول اینکه ورودی و خروجی در لاین زیرگذر در طرح دیده نمیشود که این خود درآینده به بحران تبدیل خواهد شد و دوم اینکه امیدوارم این زیرگذر ادامه داشته باشد مثل زیرگذر ۷ کیلومتری در ۱۰۰ متری مشهد که خیلی خوب طراحی و ساخته شد و همینطور در بزرگراههای اصفهان و تهران و … چون طرح بسیار ایده عالی است برای خروج از ترافیکهای بزرگ و این طرح به نظر من بهتر در کمربندی شیراز نیز انجام بشه که خیلی عالی است و اما عیب سوم که در کلانشهر شیراز هنوز میان مهندسان و مدیران طرح ها جایی ندارد که اونهم فکری به حال عابر پیاده نشده چرا نباید در طرحها و پروژهها از زیرگذرهای طولی عابرپیاده و موتورسوار در زیر پلها و بزرگراهها استفاده بشود که بعدا این همه سوانح نداشته باشیم نمیدونم چرا مسولان شورای شهر شیراز به امر عابر پیاده واقف نیستند که اینقدرتلفات در بزرگراهها و خیابانهای شیراز نداشته باشیم و بعدها مثل هر ساخت و ساز باید حتما پارکینگ داشته باشه نیفتند و از اول به فکر عابر پیاده بیفتند ….
ورودی و خروجی فرعی طرح مقابل مجتمع خلیج فارس دیده شده که در ۳d های نیست
بدلیل محدودیت عرض (۳۰ متر)فقط امکان عبور اضطراری عابر پیاده در زیر گذر فراهم است
درود
باید به سمع و نظزتون برسونم که دیگه چیزی به “اسم زیرگذر دلگشا” وجود ندارد. دوستان سیاسی کار شورای شهر اسم اون زیرگذر رو گذاشتن پل شهدای سعدی و یه تابلو به چه بزرگی هم چسبوندن روش….کلا هویت تمام مکانهای تاریخی شهر رو دارن میگیرن….از ماست که بر ماست ….تا زمانی که چنین افراد نالایقی رو انتخاب میکنیم باید تاوانشم با این چیزا بدیم