برای مشاهده ساعات کار مترو شیراز برروی این لینک کلیک کنید.

سومین باخت فجر در لیگ برتر فوتبال کشور
📸: فرسودگی کفپوشهای پل منظرگاه چمران
ثبت ۲۸ اثر منبت آباده در فهرست آثار ملی ایران
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۱۴ آذر ۱۴۰۴
افزایش ۶۱ درصدی اعزام بیماران مسموم با مونوکسیدکربن در فارس
📸: برج های دوقلو زند
پاکسازی آبگیر پارک فروزان شیراز
📸: تداوم مرمت تخت جمشید در انتظار توجه مسئولان
۶ حریق در باغات استحفاظی شیراز طی سال جاری
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۱۳ آذر ۱۴۰۴
انهدام ۶۶ باند سرقت و دستگیری بیش از ۶۰۰ سارق
نجات کارمند مصدوم در شهرک صنعتی شیراز
ساخت کتابخانه مرکزی شیراز، اولویت شهرداری است
ساخت مخازن ذخیره آب فضای سبز در شیراز
📸: پروژه بازسازی پل شاهد
آخرین وضعیت پروژه انتقال آب خلیج فارس به فارس
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۱۲ آذر ۱۴۰۴
🎥: انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در شیراز
اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر در شیراز
تخصیص ۲۱۰۰ هکتار زمین برای احداث نیروگاههای خورشیدی در فارس
بنظرم ساعات کار مترو خوبه ولی مسولان قطارشهری و شهرداری شیراز باید بدانند که با توجه به پیشرفت خوب قطارشهری شیراز نسبت به دیگر کلانشهرها و همینطور با توجه به اینکه مترو شیراز در حال حاضر دارای ۳۰ واگن هست ولی شهر مشهد دومین متروی کشور هنوز بعد از چند سال دارای ۶۰ واگن هست و مسولین مترو و شهرداری مشهد سعی به کم کردن فاصله رسیدن قطارها به ایستگاه را دارند آن هم با این همه ازدحام جمعیت ولی مسولین مترو شیراز هنوز نتوانسته مدت فاصله رسیدن به ایستگاه را کم کنند و درثانی انگار مترو شیراز خصوصی هست و جمعه ها تعطیل می باشد آنوقت با این برنامه ریزیها و این همه هزینه میخواهند به تعداد مسافر و درآمد مطلوب دسترسی پیدا کنند باید خدمت این بزرگواران عرض کنم با کم کردن اتوبوس و تاکسی در این مسیر علی الخصوص روزهای تعطیل به این مهم میتوانند دسترسی پیدا کنند ، دقیقا همین کار رو سال ۸۹ در زمان افتتاح خط ۱ مترو مشهد ما بین فاصله نخریسی تا وکیل آباد حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس مگاترانس فعال بود ولی مسولین اونها رو به حدود کمتر از نصف رساندند و با اضافه کردن اتوبوس به مسیرهای سخت برای رسیدن به مترو موفق به درآمد و مسافر مطلوب شدند و یا با کم کردن فاصله زمانی حرکت قطارها در ایستگاهها مردم شیراز برای رسیدن به کارهاشون بیشتر استفاده خواهند کرد .
با تشکر
سجاد جان
امکان کم کردن فاصله زمانی در فاز یک خط یک وجود داره ولی با توجه به راه اندازی کامل خط یک در سال اینده و با توجه به کمبود واگن برای کل خط یک اگر الان فاصله زمانی رو کم کنند بعد از افتتاح کل خط میبایست دوباره فاصله زمانی رو افزایش دهند . اگر واگنهای مورد نیاز تامین بشه فاصله زمانی هم کم خواهد شد .