تاریخ : جمعه, ۸ بهمن , ۱۴۰۰ Friday, 28 January , 2022

آخرین اخبار

📷 پایان عملیات حفاری تونل نیایش از رتبه د‌وم فارس د‌ر تزریق واکسن تا آماد‌ه باش برای ورود‌ احتمالی اُمیکرون‌ تخلف های سرعتی در جاده های فارس، رصد‌ و جریمه می شوند‌ وعده عجیب ساخت بزرگ‌ترین پارک باغ آسیا در شیراز تکمیل بزرگ ترین آبنمای موزیکال شیراز د‌‌‌ر انتظار اعتبار نوید ساخت ۸ اَبَر پروژه شهری برای توسعه عمرانی شیراز تولید نیست، منتظر اتوبوسهای شهری جدید نباشید 📷 ساختمان مرکزی شهرداری شیراز / آبان ۱۴۰۰ راه درمان ترافیک شیراز: توسعه حمل و نقل عمومی 📷 بزرگراه کوهسار / آبان ۱۴۰۰ کلنگ عملیات اجرایی پل جمهوری – کوهسار بر زمین خورد 📷 آزادراه شیراز – اصفهان / مهر ۱۴۰۰ میزبانی ورزشگاه حافظیه پس از کش و قوس های فراوان تایید شد کاپیتان پدیده به فجرسپاسی پیوست آغاز مرحله جدید تحقیقات پرونده فساد در شرکت عمران صدرا اجرای قرنطینه هوشمند در فارس داغ کرونا بر دل ۶ هزار و ۸۸۵ خانواده فارسی 🎥 ذخیره آب سدهای فارس کمتر از ۵۰ درصد 📸 برکه پارک کوهستانی دراک 🎥 اما و اگرهای میزبانی شیراز در لیگ برتر

1

با گذشت بیش از ۴ سال از افتتاح، تلاش برای استاندارد شدن سرعت قطار شیراز-اصفهان

  • کد خبر : 250
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲:۰۹
با گذشت بیش از ۴ سال از افتتاح، جعفر قادری از تلاش برای استاندارد شدن سرعت قطار شیراز-اصفهان خبر می‌دهد! به گزارش شیراز۱۴۰۰، نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با تامین اعتبار برای رفع نواقص خط آهن شیراز- اصفهان، سرعت قطار در این مسیر افزایش یافته و به استاندارد خواهد رسید.

 

جعفر قادری امروز با اشاره به تشکیل جلسه‌ای با مسئولان مرتبط در خصوص رفع مشکلات راه‌آهن شیراز- اصفهان، گفت: یکی از مسایل مطرح اجرای تقاطع‌ها و سینی دوار برای افزایش سرعت قطار در خط شیراز- اصفهان بود.

وی گفت: پیشنهاد مطرح شده، تامین اعتبارات لازم از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و اوراق مشارکت و هم اوراق خزانه است. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خط آهن شیراز- بوشهر مراحل اجرایی را طی می‌کند، گفت: این پروژه در چهار قطعه از مرودشت تا پل فسا و دو قطعه از بوشهر به سمت شیراز مراحل اجرایی را طی می‌کند و پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

قادری گفت: اعتبارات مورد نیاز ادامه این طرح از طریق فاینانس و توسط وزارت راه و شهرسازی پیگیری شده و طی یکماه آینده نتیجه نهایی آن اعلام و در صورت تحقق، سرعت عملیات اجرایی بیشتر می‌شود.

وی از موافقت وزارت راه و شهرسازی در خصوص تامین اعتبار و قیر مورد نیاز برای تکمیل قطعه‌های الف و ب کنارگذر شمال شرق شیراز، خبرداد و افزود: این موضوع یکی از موارد مطرح شده در جلسه فوق بود و مقرر شد تا مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اراضی معوض و مقدار ۳ هزار تن قیر برای تکمیل پروژه‌ها و عملیات آسفالت‌ریزی قطعات مورد نظر توسط وزارت راه و شهرسازی و کارفرمایان پروژه‌ها انجام و مسیر‌ها آماده بهره‌بردار شود.

قادری رفع مشکل تردد در مسیر خرامه و افزایش ایمنی و کاهش مشکلات ترافیکی جاده شیراز- خرامه را از جمله مزایای تکمیل و بهره‌برداری از محور کمربندی شرق شیراز دانست و گفت: در این جلسه موضوع تامین مبلغ ۵ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات سال ۹۲ به همراه قیر مورد نیاز مسیر بزرگراهی فسا- استهبان توسط وزارت راه و شهرسازی نیز مطرح شد.

>
نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.
telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.