تاریخ : جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴ Friday, 5 December , 2025

آخرین اخبار

ثبت ۲۸ اثر منبت آباده در فهرست آثار ملی ایران قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۱۴ آذر ۱۴۰۴ افزایش ۶۱ درصدی اعزام بیماران مسموم با مونوکسیدکربن در فارس 📸: برج های دوقلو زند پاکسازی آبگیر پارک فروزان شیراز 📸: تداوم مرمت تخت جمشید در انتظار توجه مسئولان ۶ حریق در باغات استحفاظی شیراز طی سال جاری قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۱۳ آذر ۱۴۰۴ انهدام ۶۶ باند سرقت و دستگیری بیش از ۶۰۰ سارق نجات کارمند مصدوم در شهرک صنعتی شیراز ساخت کتابخانه مرکزی شیراز، اولویت شهرداری است ساخت مخازن ذخیره آب فضای سبز در شیراز 📸: پروژه بازسازی پل شاهد آخرین وضعیت پروژه انتقال آب خلیج فارس به فارس قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شیراز/ ۱۲ آذر ۱۴۰۴ 🎥: انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در شیراز اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر در شیراز تخصیص ۲۱۰۰ هکتار زمین برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در فارس پایش سلامت ۵۰ درصد از پل‌های شیراز آلودگی هوای شیراز

47

با گذشت بیش از ۴ سال از افتتاح، تلاش برای استاندارد شدن سرعت قطار شیراز-اصفهان

  • کد خبر : 250
  • 27 خرداد 1392 - 2:09
با گذشت بیش از ۴ سال از افتتاح، جعفر قادری از تلاش برای استاندارد شدن سرعت قطار شیراز-اصفهان خبر می‌دهد! به گزارش شیراز۱۴۰۰، نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با تامین اعتبار برای رفع نواقص خط آهن شیراز- اصفهان، سرعت قطار در این مسیر افزایش یافته و به استاندارد خواهد رسید.

 

جعفر قادری امروز با اشاره به تشکیل جلسه‌ای با مسئولان مرتبط در خصوص رفع مشکلات راه‌آهن شیراز- اصفهان، گفت: یکی از مسایل مطرح اجرای تقاطع‌ها و سینی دوار برای افزایش سرعت قطار در خط شیراز- اصفهان بود.

وی گفت: پیشنهاد مطرح شده، تامین اعتبارات لازم از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و اوراق مشارکت و هم اوراق خزانه است. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خط آهن شیراز- بوشهر مراحل اجرایی را طی می‌کند، گفت: این پروژه در چهار قطعه از مرودشت تا پل فسا و دو قطعه از بوشهر به سمت شیراز مراحل اجرایی را طی می‌کند و پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

قادری گفت: اعتبارات مورد نیاز ادامه این طرح از طریق فاینانس و توسط وزارت راه و شهرسازی پیگیری شده و طی یکماه آینده نتیجه نهایی آن اعلام و در صورت تحقق، سرعت عملیات اجرایی بیشتر می‌شود.

وی از موافقت وزارت راه و شهرسازی در خصوص تامین اعتبار و قیر مورد نیاز برای تکمیل قطعه‌های الف و ب کنارگذر شمال شرق شیراز، خبرداد و افزود: این موضوع یکی از موارد مطرح شده در جلسه فوق بود و مقرر شد تا مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اراضی معوض و مقدار ۳ هزار تن قیر برای تکمیل پروژه‌ها و عملیات آسفالت‌ریزی قطعات مورد نظر توسط وزارت راه و شهرسازی و کارفرمایان پروژه‌ها انجام و مسیر‌ها آماده بهره‌بردار شود.

قادری رفع مشکل تردد در مسیر خرامه و افزایش ایمنی و کاهش مشکلات ترافیکی جاده شیراز- خرامه را از جمله مزایای تکمیل و بهره‌برداری از محور کمربندی شرق شیراز دانست و گفت: در این جلسه موضوع تامین مبلغ ۵ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات سال ۹۲ به همراه قیر مورد نیاز مسیر بزرگراهی فسا- استهبان توسط وزارت راه و شهرسازی نیز مطرح شد.

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.