تاریخ : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 24 November , 2024

آخرین اخبار

ساخت همزمان ۴ خط مترو در شیراز 🎥: پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم گلسنگ و حفاری کوه رحمت برای تخت جمشید خطرناک تر است یا کنسرت؟ 🎥: آخرین روند ساخت زیرگذر گویم 🎥: ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در شیراز 🎥: ساخت بزرگترین آکواریوم کشور در شیراز کمبود زمین مسکن ملی در صدرا ساخت ۶ شهرک جدید مسکونی در فارس 🎥: آخرین وضعیت احداث دوربرگردان اردی‌بهشت شیراز – تیر ۱۴۰۳ ثبت ملی ۹ درخت کهنسال در فارس حافظیه همچنان در صدر پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور در نوروز پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز

18

با گذشت بیش از ۴ سال از افتتاح، تلاش برای استاندارد شدن سرعت قطار شیراز-اصفهان

  • کد خبر : 250
  • 27 خرداد 1392 - 2:09
با گذشت بیش از ۴ سال از افتتاح، جعفر قادری از تلاش برای استاندارد شدن سرعت قطار شیراز-اصفهان خبر می‌دهد! به گزارش شیراز۱۴۰۰، نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با تامین اعتبار برای رفع نواقص خط آهن شیراز- اصفهان، سرعت قطار در این مسیر افزایش یافته و به استاندارد خواهد رسید.

 

جعفر قادری امروز با اشاره به تشکیل جلسه‌ای با مسئولان مرتبط در خصوص رفع مشکلات راه‌آهن شیراز- اصفهان، گفت: یکی از مسایل مطرح اجرای تقاطع‌ها و سینی دوار برای افزایش سرعت قطار در خط شیراز- اصفهان بود.

وی گفت: پیشنهاد مطرح شده، تامین اعتبارات لازم از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و اوراق مشارکت و هم اوراق خزانه است. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خط آهن شیراز- بوشهر مراحل اجرایی را طی می‌کند، گفت: این پروژه در چهار قطعه از مرودشت تا پل فسا و دو قطعه از بوشهر به سمت شیراز مراحل اجرایی را طی می‌کند و پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

قادری گفت: اعتبارات مورد نیاز ادامه این طرح از طریق فاینانس و توسط وزارت راه و شهرسازی پیگیری شده و طی یکماه آینده نتیجه نهایی آن اعلام و در صورت تحقق، سرعت عملیات اجرایی بیشتر می‌شود.

وی از موافقت وزارت راه و شهرسازی در خصوص تامین اعتبار و قیر مورد نیاز برای تکمیل قطعه‌های الف و ب کنارگذر شمال شرق شیراز، خبرداد و افزود: این موضوع یکی از موارد مطرح شده در جلسه فوق بود و مقرر شد تا مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اراضی معوض و مقدار ۳ هزار تن قیر برای تکمیل پروژه‌ها و عملیات آسفالت‌ریزی قطعات مورد نظر توسط وزارت راه و شهرسازی و کارفرمایان پروژه‌ها انجام و مسیر‌ها آماده بهره‌بردار شود.

قادری رفع مشکل تردد در مسیر خرامه و افزایش ایمنی و کاهش مشکلات ترافیکی جاده شیراز- خرامه را از جمله مزایای تکمیل و بهره‌برداری از محور کمربندی شرق شیراز دانست و گفت: در این جلسه موضوع تامین مبلغ ۵ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات سال ۹۲ به همراه قیر مورد نیاز مسیر بزرگراهی فسا- استهبان توسط وزارت راه و شهرسازی نیز مطرح شد.

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.