گزارش تصویری : آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز / عکس : رضا قادری

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

آماده سازی فاز دوم خط یک مترو شیراز

>

نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.

telegram

مطالب مرتبط

5 نظر

  1. فرهاد

    باز هم دریغ از استفاده از نمادهای غنی ایرانی در ایستگاههای متروی شیراز

    مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 24 Thumb down 3

    پاسخ
  2. سر ستون

    کو تخت جمشید کو سعدی کو حافظ.تخت جمشید با اون معماریش می تونه یه زیبایی خاصی ببخشه .چرا نباید استفاده بشه ؟!!واقعا که شرم اوره

    مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 22 Thumb down 3

    پاسخ
  3. امیر کامیار

    باید فکری برای اتصال ایستگاه میدان گل‌سرخ به ترمینال‌های فرودگاه بشود. این برای یک شهر توریستی خیلی‌ مهم و یک فاکتور کلیدی ‌ست که مترو به فرودگاه متصل باشد. باید بفکر این اتصال باشند. اما به عنوان راه حال کوتاه مدت بهتر است شاتل هائی با فواصل زمانی‌ مشخص بین ایستگاه گل‌سرخ تا ترمینال‌های داخلی‌ و خارجی‌ برای انتقال مسافران رفت و آمد کنند…

    مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 22 Thumb down 2

    پاسخ
  4. امیر کامیار

    قول جدی مسئولان شهر این بود که این خط بطور کامل تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری برسد اما حالا داره باز هم با چند ماه تأخیر و آنهم بصورت باز هم ناقص افتتاح میشه. چند ایستگاه آمده نیست، ایستگاه هائی هم که افتتاح میشن نیمهٔ تمامند. پله برقی‌ و آسانسور هم ندارند. حتا ایستگاه زند و آوینی هنوز نیمه تمامند و بخشی از آنها کار زیادی باقی‌ مانده دارند. خلاصه این افتتاح یک عالمه اشکال دارد…اما باز هم به فال نیک میگیریم. اما راه اندازی پله برقی‌‌ها خیلی‌ کلیدی است و باید زودتر انجام شود. دولت چرا در ‌واگذاری واگن به شیراز تسریع نمیکند . دیروز ۶۶ واگن ساخت داخل به تهران تحویل شد. شیراز هم سفارش واگن داخلی‌ داده اما نگفته اند کی‌ تحویل میشود.

    مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 12 Thumb down 1

    پاسخ
  5. نادر

    سلام آقای آل شمس میشه لطف کنید لیست شرکت هایی که در زمینه ی تعمیر ونگهداری و هواسازی مترو را بر عهده دارد و با مترو همکاری می کنند را را تهیه کنید ودر سایت قرار دهید تا دوستان متقاضی کار بتوانند به این شرکت ها مراجعه کنند من خودم یکی از این افراد هستم که لیسانس برق دارم و علاقه مند به کار در حوزه ی مترو هستم
    ممنون از راهنمایی شما دوست گرامی

    موافق یا مخالف: Thumb up 2 Thumb down 0

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *