پروژه بزرگراه 45 متری مهدیه

ساخت پروژه بزرگراه مهدیه در سال آینده به پایان می رسد. به گزارش شیراز1400، این طرح که حدفاصل پل درحال ساخت رودکی و بلوار امیرکبیر درحال ساخت است، ورودی غربی شیراز را به مرکز ( قصردشت ) و شمال شیراز ( بلوار جمهوری ) از طریق بزرگراه کوهسار و مسیر همت متصل می کند.
ضمن اینکه با ساخت پل شبدری در محل تقاطع این پروژه با بلوار امیرکبیر، این طرح به سمت بلوار طلاییه و بزرگراه توسعه جنوب شیراز متصل شده و مسیری ایمن از شهرکهای جنوبی شیراز به مرکز و شمال این کلانشهر ایجاد خواهد کرد.

پروژه بزرگراه 45 متری مهدیه

پروژه بزرگراه 45 متری مهدیه

پروژه بزرگراه 45 متری مهدیه

پروژه بزرگراه 45 متری مهدیه

پروژه بزرگراه 45 متری مهدیه

پروژه بزرگراه 45 متری مهدیه

پروژه بزرگراه 45 متری مهدیه

پروژه بزرگراه 45 متری مهدیه

>

نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.

telegram

مطالب مرتبط

13 نظر

  1. فرهاد

    امین جان این پروژه بزرگراه است یا بلوار؟ چرا در تصاویر (که احتمالا مربوط به سایت شهرداری شیراز است) کلمه بلوار ذکر شده است؟

    پاسخ
    1. شیراز۱۴۰۰

      نخست اینکه مسوولان شهرمون فرق بلوار و بزرگراه رو نمیدونن، دوم اینکه این مسیر باید بصورت بزرگراه باشه و حالا اگه مسوولان بیان روی اون دوربرگردون همسطح دربیارن دیگه باید بریم یه فکری به حال زار خودمون کنیم!

      پاسخ
      1. کامران

        بزرگراه هم میتونه تقاطع یا دور برگردان هم سطح داشته باشه. شما در تهران چندین بزرگراه میتونید ببینید که دوربرگردانهای خیلی ساده دارن . البته این قضیه بلوار و بزرگراه فقط مربوط به شیراز نیست شما مشهد هم برید میبینید بزرگراههای عظیمی دارن که اولش زده بلوار در صورتی که در تهران به یه بلوار با 2 باند رفت و 2 باند برگشت بدون کندرو میگن اتوبان!!!

      2. علی

        با توجه به ساخت پل رودکی در تقاطع امیرکبیر و ایمان و ولفجر هم گره ترافیکی ایجاد خواهد شد …باید تقاطعها اولویت بندی بشه..به طور مثال همین تقاطع مهدیه امیرکبیر باید از همین الان شروع بشه..نه اینکه پل رودکی و این 45 متری مهدیه ساخته بشه ترافیک عبور داده بشه و بعد ساخت تقاطع شروع بشه…تازه اگه به سرنوشت تقاطع مطهری و قصرالدشت دچار نشه و جلوش و نگیرن..

      3. مجتبی

        ادمین مسئولین فرق بلوار و بزرگراه رو میدونن منتهی منفعت خودش رو در استفاده از واژه بلوار میبینه(حتی اگر در عمل بزرگراه ساخته باشه) و متاسفانه شهرداری هم ثابت کرده جز به منفعت مالی خودش به چیز دیگه ای فکر نمیکنه وگرنه اینا فرق بلوار و بزرگراه رو خوب میدونن خیلی بهتر از من و شما حالا اینکه اون منافعی که عرض کردم چی هست چیزای مختلفیه و واقعاً نمیتونم بشینم تایپ کنم، اما تو یه مطلب دیگه هم بهتون عرض کردم ساده نباشید، شهرداری با استفاده از همین کلمات کُلی از درآمدش رو کم و زیاد میکنه و از زیر خیلی چیزا در میره، منم اولش فکر میکردم اینا فرق بلوار و بزرگراه رو نمیدونن اما حالا دیگه فهمیدم چه دودوتا چهارتایی میکنن و تو روز روشن به بزرگراه میگن بلوار و در جاهایی هم که راهی ندارند خط کندرو میسازن. شما هم دوست داشتی یه تحقیقی بکن روشن شی.

      4. کامران

        با سلام،
        در پاسخ به دوست گرامی و همنام خودم باید عرض کنم که بزرگراه نمی تواند دوربرگردان همسطح داشته باشد و اینکه در تهران یا مشهد چنین کاری انجام داده باشند دلیل بر درست بودن آن نیست. بلکه نشان دهنده ناکارایی و نداشتن دانش و ناآگاهی آنان است – برای نمونه بلوار جردن در تهران که به آن بزرگراه آفریقا میگویند تنها دو باند دارد و تقاطع های همسطح فراوانی در آن هست که چراغ راهنمایی دارند!

  2. مجتبی

    رو عکس نوشته بلوار شما میفرمایی بزرگراه آخرشم موقع افتتاح بلوار افتتاح میشه الکی دلتون رو خوش نکنید اون پل شبدری هم به این زودیا ساخته نمیشه

    پاسخ
  3. نیما

    امیدوارم که فکری هم به حال باغ دهقان بشه
    واقعا حیفه همچین باغ بزرگی به حال خودش رها بشه
    مطمئنا اگه تو هر شهر دیگه ی بود ، اوضاع متفاوتی داشت

    پاسخ
  4. فرشاد

    من هم اضافه کنم که اسم تمامی این بلوار ها و بزرگراه ها و پل هایی که فرمودید به زودی عوض میشن، این اتفاق برای تمامی پروژه هایی که در سطح شهر میبینیم صادق هست، طوری که بعضی از پل ها الان 3-2 اسم دارن و معمولا مردم از اسمی که خودشون رو پروژه ها میذارن استفاده میکنن

    پاسخ

پاسخ دادن به شیراز۱۴۰۰ لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *