تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

آخرین اخبار

پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز ارایه لایحه بودجه ۲۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۳ پروژه نیمه کاره و شکست خورده المان ورودی غربی شیراز خرید آنلاین تنقلات تا ۵۰% تخفیف در شیراز: لذت خرید بدون دردسر حوادث بی پایان رانندگی در آزادراه شیراز – اصفهان 🎥 تصاویر هوایی از طبیعت برفی فارس گلایه شهردار شیراز از شرایط تامین واگن برای خط ۲ مترو گازگرفتگی ۳۸ نفر در استان فارس تبلیغات گسترده در صفحات اینستاگرام شیراز بازگشت خطوط شبانه اتوبوس به شیراز ورود سامانه بارشی به فارس 📸 پیشرفت پروژه زیرگذر گویم / آذر ۱۴۰۲

2

معاون فنی و عمرانی : ساخت سد تنگ سرخ متوقف نشده است

  • کد خبر : 18903
  • 31 خرداد 1394 - 12:53

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت : از یکسال گذشته تا کنون ساخت پروژه سد تنگ سرخ ادامه داشته و متوقف نشده است. مهندس آرش فرج زاده در گفت و گو با شیراز۱۴۰۰ اظهار داشت : هرگاه که یکی از مسوولان کشوری به شیراز سفر می کند درباره این طرح اظهار نظر و مخالفت می کند اما این طرح در وزارت نیرو دارای کد هست و هرطرح اینچنینی قطعا به اجرا در می آید.

وی با بیان اینکه شهرداری تمام توان خود را برای اجرای این پروژه به کار بسته افزود : با توجه به تخصصی بود ساخت این طرح و به تبع آن تخصصی بودن پیمانکار مجری سد، شهرداری نمی تواند با استفاده از پیمانکاران خود طرح را سریعتر به اجرا برساند.

فرج زاده در پاسخ به سووال دیگری درخصوص وضعیت رینگ ایمان و مباحث مطرح شده درباره طبقاتی کردن آن، بیان داشت : این مسیر ( از میدان قصردشت تا میدان رودکی ) حدود ۴ کیلومتر طول دارد که ۲.۱ کیلومتر آن با پل های درحال ساخت به صورت غیر همسطح در خواهد آمد و طرح طبقاتی شدن آن به صورت تخصصی توسط مشاور و شورای شهر درحال بررسی بوده که در صورت نهایی شدن، ۱.۹ کیلومتر باقی مانده نیز به صورت غیر همسطح درخواهد آمد.

معاون فنی عمرانی شهرداری شیراز درباره عدم وجود روزشمار در پروژه های عمرانی شیراز علی رغم تاکید شهردار شیراز، به خبرنگار شیراز۱۴۰۰ گفت  : با تصویب شورای شهر، کلیه پروژه های عمرانی کلانشهر شیراز می بایست مجهز به روزشمار شوند و تاریخ پایان آن مشخص گردد که اکنون روزشمار پل معلم ۳۹۰ روز را نمایش می دهد و قطعا تا پایان آن، این طرح بزرگ آماده افتتاح خواهد بود.

وی همچنین درباره پروژه پل کابلی ولیعصر گفت : قالب های مورد نیاز ساخت پایلون ۶۳ متری آماده ورودی به شیراز است و به محض ورود، ساخت پایلون با سرعتی بیشتر ادامه خواهد یافت تا این ستون ۶۳ متری و به دنبال آن کل پروژه به سمت تکمیل پیش رود، ضمن اینکه پس از ریزش پیش آمده در سال گذشته، هم اکنون این طرح براساس برنامه ریزی صورت گرفته درحال ساخت است و مشکل خاصی درباره آن وجود ندارد.

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=18903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. سلام یه سوال داشتم چراروگذرچمران دوتاازورودی وخروجی هاش حذف شده ازکنارش که ردمیشی مشخصه ازچمران به قصرالدشت وبرعکس

  2. با تشکر از کلیه عزیزانی که در سایت شیراز۱۴۰۰ فعالیت می کنند و آخرین اخبار شیراز را با جان و دل در اختیار همه دوستداران شیراز قرار می دهند. با بازگشت مجدد آقای امین آل شمس مجددا روح تازه ای به سایت دمیده شده است. امین جان و همه عزیزانی که در سایت شیراز۱۴۰۰ فعالیت می کنید دست مریزاد، دوستتان داریم.

  3. با ساخت پل معلم و سرازیر شدن ترافیک به سمت پارک قوری اونحا گره ترافیکیش بیشتر خواهد شد شهرداری برای پارک قوری(تقاطع باهنر و پاسداران) برنامه ای برای احرای تقاطع غیرهمسطح نداره؟

  4. مرسی بابت جون گرفتن دوباره شیراز۱۴۰۰
    مرسی از تمام دوستانی که برای این وب سایت زحمت میکشن

    فرج زاده در پاسخ به سووال دیگری درخصوص وضعیت رینگ ایمان و مباحث مطرح شده درباره طبقاتی کردن آن، بیان داشت : این مسیر ( از میدان قصردشت تا میدان رودکی )

    یه سوال ؟ میشه بفرمایید میدان رودکی دقیقا کجا میشه ؟

  5. مرسی از سایت خوب و محبوب ۱۴۰۰
    کاش کل مسیر با پل بهم وصل بشه و مثل فضیلت و رسول اعظم دوباره کاری نشه

  6. موقعی که اسم سد میاد همه خیال میکنند که یک سدی مثل سد درود زن میخواهند در بالای حسینی الهاشمی بسازند . در صورتی که یک بند ابی کوچک قراره ساخته بشه که حالت دریاچه داره و امکانات گردشگری و تفریحی اطراف ان ساخته بشه . پس بگذاریم که این بند ابی ساخته بشه و امکانات رفاهی برای شهروندان و گردشگران مهیا بشه . با ساخت این بند صنعت گردشگری شیراز متحول خواهد شد .

    • این سد به صورت جدی بر روی آب ورودی به دریاچه مهالو اثر می گذاره و منجر به ایجاد مشکلات زیست محیطی در منطقه خواهد شد.

  7. اگه این سد همون مشکلی که سد سیوند واسه بختگان درست کرد واسه مهارلو درست کنه.کی پاسخگو خواهد بود؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. کاش این سد که به احتمال زیاد موجب خشک شدن مهارلو (نمک) هست، ساخته نشه.
    گرچه از الان عده ای که زمینهای اطراف پش سد رو به نیت سودهای کلان خریدن، علیرغم هشدارهای زیست محیطی، فشار زیادی رو وارد میکنن که سد ساخته بشه.

    • اگه دریاچه محارلو رفته باشید حتماً دیدید که خشک هست حالا چه کاری هست که بعضی ها شور یه دریاچه خشک رو میزنند و می خواهند یک سد زیبا و یک پارک جنگلی بزرگ را فدایی یک دریاچه خشک بکنند ( میدونید تا به حال چند میلیارد خرج شده ? ? آیا رفتید اون مناطق رو یه نگاهی کنید? ? )

  9. این سد باید ساخته بشه آب شیرینی که از تنگ سرخ به سمت نمکزار مهارلو روان میشه به مراتب ارزشمند تر از آب شوریه که هیچ خاصیتی نداره این سد ساخته بشه یا نشه به هر حال مهارلو خشک میشه در فصول گرم پس بهتره از آب شیرین جمع شده پشت سد استفاده بشه

  10. واقعا آدم تعجب میکنه از این اظهار نظرها. یکی میگه مهارلو که خشک شده، دیگه چرا آب بره سمتش! یکی میگه ارزش نگهداریه آب شیرین پشت سد بیشتره تا بره مهارلو!
    اگه کسی فقط یه کتاب مقدماتی در مورد جغرافیای طبیعی خونده باشه، میدونه که این حرف ها خیلی خیلی غلط هست

  11. دریاچه مهارلو بدلیل معدن نمکی که در اون قرار داره تبخیر بالایی داره و اب بصورت دایمی در تمام سال در اون نمیمونه .
    این دریاچه بصورت فصلی در زمستان پر میشه و قطعا با پر شدن بند تنگ سرخ که حجم کمی داره اب راهی جز سرازیر شدن به دریاچه مهارلو نداره .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.