نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.
چرا اینا میخوان پل معالی آباد 2 تا ایستگاه بزنن؟
باز هم حتما نقشه ها رو همون بی سوادی کشیده که نقشه خط 1 رو کشید و این همه خرج از جیب بیت المال هزینه برای کشیدن مترو برای خیابون فرعی معالی آباد (که بجز شیراز هیچ جای دنیا نمیبینی که برای فرعی این همه هزینه سرم سام آور بشه و شاهراه اصلی رو ول کنن….که خود آقایون هم میگن تازه برای اصلی ها هم هزینه زیاده) انجام داد.
حالا هم آقایون میخوان یک ایستگاه پل معالی اباد باشه
یه ایستگاه 100 متر بالاتر
اگه کسی بخواد پیاده بشه یا سوار بشه ایستگاه پل معالی اباد هست
اییتگاه دوم باید تاچارا و روبروی پارک علوی باشه
که اقلا 1 کیلومتر بالاتره
اینارو یه بچه 5 ساله هم میفهمه
دوست عزیز گاهی بهتره قبل از ثبت نظر کمی فکر کنیم! از کی تا کنون معالی آباد با این تعداد واحدهای مسکونی در هر دو سمت، اتصال به برجهای مسکونی کوی وحدت و در آینده برجهای مسکونی برف فروشان مسیر فرعی محسوب میشه؟ مسیرهای مترو شیراز به وسیله بهترین مشاوران انتخاب و طراحی شدند و کمبود دانش من یا شما نمیتونه اونهارو زیر سووال ببره.
سعید جان
خط 4 مترو شیراز از میدان احسان شروع میشه و بعد از عبور از فرهنگ شهر و بلوار پاسداران و خیابان نادر به بلوار مدرس متصل میگردد . در واقع خط 1 و 4 از طریق معالی اباد به یکدیگر متصل میگردند .
اگر مترو در معالی اباد اجرا نشده بود خود شما بعد از اجرای خط 4 میگفتی چرا خط 1 و 4 بهم وصل نیستند .
کاش هنوزم یه ایستگاه میزدن تو فرودگاه، زشته به خدا، تو تهران از ترمینال که خارج میشی ایستگاه مترو روبه روته، اینجا باید یه پول تاکسی بدی بری تا ایستگاه مترو!
سلام.اگه خط ۳ و ۴ رو بجای خط ۲ شروع می کردن بهتر بود .چون نیاز و تردد مردم در این دو خط زیاد هست و در اینده بار ترافیکی بسیار شدیدی بر خوردار است و ساخت مترو سخت می شود.
چرا اینا میخوان پل معالی آباد 2 تا ایستگاه بزنن؟
باز هم حتما نقشه ها رو همون بی سوادی کشیده که نقشه خط 1 رو کشید و این همه خرج از جیب بیت المال هزینه برای کشیدن مترو برای خیابون فرعی معالی آباد (که بجز شیراز هیچ جای دنیا نمیبینی که برای فرعی این همه هزینه سرم سام آور بشه و شاهراه اصلی رو ول کنن….که خود آقایون هم میگن تازه برای اصلی ها هم هزینه زیاده) انجام داد.
حالا هم آقایون میخوان یک ایستگاه پل معالی اباد باشه
یه ایستگاه 100 متر بالاتر
اگه کسی بخواد پیاده بشه یا سوار بشه ایستگاه پل معالی اباد هست
اییتگاه دوم باید تاچارا و روبروی پارک علوی باشه
که اقلا 1 کیلومتر بالاتره
اینارو یه بچه 5 ساله هم میفهمه
دوست عزیز گاهی بهتره قبل از ثبت نظر کمی فکر کنیم! از کی تا کنون معالی آباد با این تعداد واحدهای مسکونی در هر دو سمت، اتصال به برجهای مسکونی کوی وحدت و در آینده برجهای مسکونی برف فروشان مسیر فرعی محسوب میشه؟ مسیرهای مترو شیراز به وسیله بهترین مشاوران انتخاب و طراحی شدند و کمبود دانش من یا شما نمیتونه اونهارو زیر سووال ببره.
اگر یاد می گرفتیم در زمینه هایی که هیچ تخصصی نداریم بدون فکر کردن نظر ندیم شاید به جایی می رسیدیم.
سعید جان
خط 4 مترو شیراز از میدان احسان شروع میشه و بعد از عبور از فرهنگ شهر و بلوار پاسداران و خیابان نادر به بلوار مدرس متصل میگردد . در واقع خط 1 و 4 از طریق معالی اباد به یکدیگر متصل میگردند .
اگر مترو در معالی اباد اجرا نشده بود خود شما بعد از اجرای خط 4 میگفتی چرا خط 1 و 4 بهم وصل نیستند .
کاش ایستگاه اول خط یک زیر ترمینال فرودگاه دستغیب طراحی شده بود در این صورت مسافر ها به راحتی از مترو استفاده می کردند و در کاهش ترافیک نقش زیادی داشت.
کاش هنوزم یه ایستگاه میزدن تو فرودگاه، زشته به خدا، تو تهران از ترمینال که خارج میشی ایستگاه مترو روبه روته، اینجا باید یه پول تاکسی بدی بری تا ایستگاه مترو!
خط ٢کی اجرایی میشه?
وتمام خطوط کی به پایان میرسه?
ساخت خط 2 از سه سال قبل شروع شده و فاز اول اون سال 97 قراره افتتاح بشه
سلام هنوز خطی راه اندازی نشده؟
بخشی از خط یک
سلام.اگه خط ۳ و ۴ رو بجای خط ۲ شروع می کردن بهتر بود .چون نیاز و تردد مردم در این دو خط زیاد هست و در اینده بار ترافیکی بسیار شدیدی بر خوردار است و ساخت مترو سخت می شود.
سلام. خط سه چه موقع به بهره برداری میرسه؟
من نمیدونم چرا ایستگاه مطهری تو مطهری نیست :/