تاریخ : پنج شنبه, ۶ مهر , ۱۴۰۲ Thursday, 28 September , 2023

آخرین اخبار

افتتاح رسمی نداشتیم و مردم خودشان هجوم آوردند! افزودن۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل صدرا وضعیت عجیب آزادراه شیراز – اصفهان در آستانه افتتاح ناامیدی نسبی استاندار فارس نسبت به تکمیل پروژه های ورزشی افتتاح شده شیراز یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر برخورد سمند با وانت نیسان در جاده سیاخ درانگون 📸 ایستگاه راه آهن شیراز 📸 پیشرفت ۲۸ درصدی پروژه زیرگذر گویم پس از یک سال / شهریور ۱۴۰۲ دلیل توقف فعالیت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در شیراز چیست؟ تعطیلی ایستگاه مترو عادل آباد پس از افتتاح! 📸 پیشرفت پردیس سینمایی جوان / شهریور ۱۴۰۲ 📸 تقاطع رحمت – قائم / شهریور ۱۴۰۲ 📸 پیشرفت تقاطع نواب صفوی – بزرگراه کمربندی شیراز / شهریور ۱۴۰۲ 📸 بزرگراه کوهسار / شهریور ۱۴۰۲ اعلام ساعت کار جدید ادارات فارس اعلام نرخ سرویس مدارس فارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ مرگ بیمار در سرویس بهداشتی بیمارستان نمازی پروژه نیمه کاره و شکست خورده المان ورودی غربی شیراز بررسی سامانه شفافیت شهرداری شیراز؛ قسمت اول: حقوق مدیران 🎥 افتتاح ۶ قطعه از آزاد راه شیراز – اصفهان تا پایان شهریور مشاهده پلنگ در منطقه حفاظت شده کوه هوا لامرد

82

نقشه کامل خطوط مترو شیراز با کیفیت مناسب

  • کد خبر : 30580
  • 29 شهریور 1395 - 11:42

نقشه کامل خطوط مترو شیراز با کیفیت مناسب

نقشه کامل خطوط مترو شیراز با کیفیت مناسب

نقشه کامل خطوط مترو شیراز با کیفیت مناسب

>
نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.
telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=30580

مطالب مرتبط

19بهمن
📷 افتتاح بخشی از خط دو مترو شیراز
با 3 ایستگاه در نیمه جنوبی؛

📷 افتتاح بخشی از خط دو مترو شیراز

11فروردین
۱۴ فروردین متروی شیراز رایگان شد
به مناسبت بازگشایی مدارس؛

۱۴ فروردین متروی شیراز رایگان شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. چرا اینا میخوان پل معالی آباد ۲ تا ایستگاه بزنن؟
    باز هم حتما نقشه ها رو همون بی سوادی کشیده که نقشه خط ۱ رو کشید و این همه خرج از جیب بیت المال هزینه برای کشیدن مترو برای خیابون فرعی معالی آباد (که بجز شیراز هیچ جای دنیا نمیبینی که برای فرعی این همه هزینه سرم سام آور بشه و شاهراه اصلی رو ول کنن….که خود آقایون هم میگن تازه برای اصلی ها هم هزینه زیاده) انجام داد.
    حالا هم آقایون میخوان یک ایستگاه پل معالی اباد باشه
    یه ایستگاه ۱۰۰ متر بالاتر
    اگه کسی بخواد پیاده بشه یا سوار بشه ایستگاه پل معالی اباد هست
    اییتگاه دوم باید تاچارا و روبروی پارک علوی باشه
    که اقلا ۱ کیلومتر بالاتره
    اینارو یه بچه ۵ ساله هم میفهمه

    • دوست عزیز گاهی بهتره قبل از ثبت نظر کمی فکر کنیم! از کی تا کنون معالی آباد با این تعداد واحدهای مسکونی در هر دو سمت، اتصال به برجهای مسکونی کوی وحدت و در آینده برجهای مسکونی برف فروشان مسیر فرعی محسوب میشه؟ مسیرهای مترو شیراز به وسیله بهترین مشاوران انتخاب و طراحی شدند و کمبود دانش من یا شما نمیتونه اونهارو زیر سووال ببره.

    • اگر یاد می گرفتیم در زمینه هایی که هیچ تخصصی نداریم بدون فکر کردن نظر ندیم شاید به جایی می رسیدیم.

  2. سعید جان
    خط ۴ مترو شیراز از میدان احسان شروع میشه و بعد از عبور از فرهنگ شهر و بلوار پاسداران و خیابان نادر به بلوار مدرس متصل میگردد . در واقع خط ۱ و ۴ از طریق معالی اباد به یکدیگر متصل میگردند .
    اگر مترو در معالی اباد اجرا نشده بود خود شما بعد از اجرای خط ۴ میگفتی چرا خط ۱ و ۴ بهم وصل نیستند .

  3. کاش ایستگاه اول خط یک زیر ترمینال فرودگاه دستغیب طراحی شده بود در این صورت مسافر ها به راحتی از مترو استفاده می کردند و در کاهش ترافیک نقش زیادی داشت.

    • از خود فرودگاه تا ایستگاه مترو همیشه یک دستگاه مینی بوس کار میکنه..همبشه هم خالی میره و میاد این مسیرو…من همیشه خودم تنها هستم داخل مینی بوس…راننده هم میگفت چندبار که اومدن به مسافرا اطلاعرسانی کنن..راننده تاکسیا اعتراض کردن…صرفا جهت اطلاع

  4. کاش هنوزم یه ایستگاه میزدن تو فرودگاه، زشته به خدا، تو تهران از ترمینال که خارج میشی ایستگاه مترو روبه روته، اینجا باید یه پول تاکسی بدی بری تا ایستگاه مترو!

  5. خط ٢کی اجرایی میشه?
    وتمام خطوط کی به پایان میرسه?

  6. سلام.اگه خط ۳ و ۴ رو بجای خط ۲ شروع می کردن بهتر بود .چون نیاز و تردد مردم در این دو خط زیاد هست و در اینده بار ترافیکی بسیار شدیدی بر خوردار است و ساخت مترو سخت می شود.

  7. سلام. خط سه چه موقع به بهره برداری میرسه؟

  8. من نمیدونم چرا ایستگاه مطهری تو مطهری نیست :/

  9. بعلت گذشت زمان چه قبل و چه بعد انقلاب و بعلت عدم توجه به مشکلات داخل کشور الویت به توسعه طلبی در خارج هزینه شد و مشکلات در داخل روی هم جمع گردید و محاصره از همه سو اغاز شد ضعف مدیریتی فاجعه آفرید و ثروتهای کشور در آتش نادانی سوخت و هنوز هم ادامه دارد و مسائل بسیار زیاد دیگر .در هر حال دولت و شهرداری باید همه امکانات را به مترو اختصاص دهند نه به کارهای ناپایدار دیگر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.