تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

آخرین اخبار

پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز ارایه لایحه بودجه ۲۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۳ پروژه نیمه کاره و شکست خورده المان ورودی غربی شیراز خرید آنلاین تنقلات تا ۵۰% تخفیف در شیراز: لذت خرید بدون دردسر حوادث بی پایان رانندگی در آزادراه شیراز – اصفهان 🎥 تصاویر هوایی از طبیعت برفی فارس گلایه شهردار شیراز از شرایط تامین واگن برای خط ۲ مترو گازگرفتگی ۳۸ نفر در استان فارس تبلیغات گسترده در صفحات اینستاگرام شیراز بازگشت خطوط شبانه اتوبوس به شیراز ورود سامانه بارشی به فارس 📸 پیشرفت پروژه زیرگذر گویم / آذر ۱۴۰۲

10

پیشرفت ۷۶ درصدی پل روگذر چمران

  • کد خبر : 4890
  • 13 آبان 1392 - 7:34

ساخت پل روگذر چمران تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید. به گزارش شیراز۱۴۰۰، این پل که تونل ایمان و بزرگراه کوهسار را به میدان قصردشت متصل می‌کند دارای ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی است و بنابراخبار رسیده به شیراز۱۴۰۰، فاز اول پروژه کوهسار از بلوار جمهوری تا بلوار چمران امسال به بهره برداری خواهدر سید.

 

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=4890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 20در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۰
  1. پل موثری است فقط ای کاش برای ساختش درختان کمتری نابود میشد
    امیدوارم به طور شایسته زیباسازی بشه و اگر امکان داشت یک خروجی برای بولوار چمران براش در نظر میگرفتند

    • واقعا چرا درختها باید نابود بشه؟
      یه بار انتقد می کنید چرا درخت ها نابود میشه یه بار می گید چرا نابود نمیشه

  2. عالیه
    فقط امیدوارم هرچه سریع تر یه فکری به حال فلکه ی قصردشت کنن و زودتر دست به کار بشن.
    همچنین روشن کنن که چه جوری حجم ترافیکی که از بزرگراه کوهسار میاد و با بلوار چمران جمع می شه رو می خوان بفرستن سمت ایمان شمالی و خیابان قصردشت.چون این خیابون ها خیلی باریک تر و کم عرض تر از اینی هستن که بتونن این حجم ترافیک رو انتقال بدن!
    امیدوارم زودتر تصمیم گیری بشه و سریع تر شروع کنن تا ما شاهد افتتاح کامل پروژه بزرگراه کوهسار تا فلکه ی قصردشت و از اونجا به سمت کمربندی باشیم تا یک مسیر شمال و جنوب فوق العاده در رینگ شهری شیراز بوجود بیاد.

  3. با عرض پوزش از آقا امین. اگرچه کار بزرگی است و امیدوارم در همان آخر سال به بهره برداری برسد،اما با توجه به تجربه های قبلی تعیین زمان دقیق افتتاح ،متاسفانه هنوز کاری بسیار سخت است برای شهرداری شیراز. دلایل متفاوتی هم دارد. نمونه عینی و برجسته اون هم زیرگذر ستارخان که اول شهریور قول دادند تا ۲۵ شهریور افتتاح شود! این پروژه بطور حتم به سال آینده کشیده خواهد شد

  4. منم با شما موافقم .خروجی به چمران خیلی مهمه.ای کاش در نظر بگیرن.

  5. واقعا واسه درختان تو مسیر چه فکری دارن؟؟؟؟

  6. پل عظیم و زیبا و تاثیر گذاری است و این پل به خودی خود یکی از زیباترین مناظر شهری را برای همگان بوجود خواهد آورد. و مردم با عبور از روی پل شاهد این موضوع خواهند بود. اما جای نگرانی و تاسف دارد برای درختان موجود در این مسیر. انتظار نمیرود شهرداری کمر به قطع تمامی آنها ببندد.
    در ضمن لوپ های موجود در این مسیر به نظر من کافی نیست و باید یک پل روگذر چپ گرد برای اتومبیل هایی که قصد رفتن از بزرگراه چمران به بزرگراه کوهسار و تونلهای ایمان را دارند، طراحی و اجرا شود. در غیر این صورت کسی که قصد رفتن از چمران به کوهسار را دارد باید از پلهای چمران-مطهری و دوربرگردان های غیر ایمن عبور کند.گرچه احتمال و انتظار میرود دوربرگردان های همسطح بسته شوند. شهرداری هنوز میتواند با طراحی و عبور دادن پلی روگذر ساده بصورت چپگرد، که از کناره یا بالای پل چمران عبور کرده و مسیر مورد نظر راه اندازی شود.
    همچنین بهتر است از همین الان فکری هم بحال عابرین پیاده در این مسیر بشود. چون این مسیر پارک هست.

    ممنون از امین گرامی.

  7. ببخشید بخشی از پروژه(جاده ) از روی کوه رد میشه؟
    و آیا فکری به حال زیباسیزی اطراف جاده میشه؟
    یا یک مسیر بی آب و علف خواهد بود؟مثه کمربندی کوه معالی آباد؟

  8. نمى خواهم تلاش شهردارى رو در ىکى دوسال اخیر انکار کنم اما نمى دونم کى مىشه که دىگه شاهد اجرا طرحها ى نصفه نىمه در شىراز نباشىم. اگه ممکنه در مورد پروژهاى تقاطع هفتن ،دلگشا -باغ موزه مشاهىر-پارک ابى فروزان هم اطلاع رسانى کنید .

  9. تحولات جدید در چشم انداز مطالعات باستان شناسی دوره هخامنشی

    علت تغییر نام پارسه به پرسپولیس مشخص شد

    سرپرست تیم ایرانی کاوش در شهر پارسه تخت جمشید از انجام آزمایش کربن ۱۴ بر روی اشیای کشف شده از شهر جدید این منطقه خبر داد و گفت: در زمان ساخت تخت جمشید، قبیله پارسی در این شهر ساکن بودند و کوروش به دلیل اینکه خود پارسی بود، بنیان این شهر را گذاشت و داریوش تختگاه تخت جمشید را بر آن افزود، شهر در دوره پس از هخامنشی با اتکاء به قدرت فرمانروایان محلی فارس از سلوکیان استقلال سیاسی گرفته و این شهر به پرسپولیس تغییر نام داده است.

    http://www.chn.ir/NSite/FullStory/News/?Id=107344&Serv=3&SGr=22

  10. ممنون امین. این مسیر میتونه ترافیک ارم، الم، نمازی و ملاصدرا رو خیلی کاهش بده. ترافیک جمهوری تا الم خیلی سنگینه. خوب میشه اگر باغ ارم بتونه یه نفسی بکشه.

  11. امیدوارم که همین جور باشه و واقعا دلمم میخواد این جوری بشه… ولی واقعا عاقلانه فکر کنیم تقریبا غیر ممکنه چون واسه ورودی تونل از سمت خیابون جمهوری تا شروع تونل که قرار بود به صورت تقاطع غیر هم سطخ ساخته بشه هیچ اقدامی نشده…درست شدن تقاطع غیر هم سطح ورود تونل تا ۵ ماه دیگه غیر ممکن به نظر میاد….. اما کاش واقعا ساخته می شد….

  12. یه سوال !!
    توی عکسا که خروجی از چمران به تونل ها وجود داره !!!
    چرا دوستان این جا میگن خروجی نداره؟؟

  13. مرسی بابت خبر

    اون تکه از شاخه سمت راست (عکس ۶) , چرا ساخته نشده ؟

    • اون قسمت مربوط به قسمتی از پل هست که به دو روش مختلف سنتی و شاریو ساخته شدند و بدها به هم دیگه متصل میشن

  14. عالیه ولی حیف حیف از این همه درخت که قطع شد امیدوارم شهرداری فکری برای احیا بکنه

  15. این پل مهم با سیستم جهانی شاریو یا به زبان ساده تر قالب های خزنده یا لغزنده ساخته میشه که در واقع برای اجرای اون نیاز به مسدود کردن مسیری نیست و عملیات احداث در همون ارتفاع و با سرعت بیشتر نسبت به یتن ریزی های معمولی انجام میشه..دوستان این سیستم در سال ۱۹۷۰ میلادی به وجود اومده که امروزه در کشورهای پیشرفته زیاد مورد استفاده قرار میگیره..اسان و سریع نصب میشه و به صورت لغزنده روی روی ریل بعد از اجرای یک مقطع جلو میره و برای اجرای بتن مقطع بعد اماده میشه که اینکار هم سرعت و دقت رو بالا میبره هم هزینه ها رو کاهش میده و هم جایی رو مسدود نمیکنه…

  16. طبق گفته های معاون عمرانی شهرداری شیراز، در باغ های موجود بر سر راه پل ایمان، بیشتر درختها یا جابجا میشوند و از قطع انها جلوگیری میشود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.