آخرین مراحل ساخت پل طبقاتی معلم شیراز

آخرین مراحل ساخت پل طبقاتی معلم شیراز

>

نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.

telegram

مطالب مرتبط

9 نظر

  1. فرهاد

    یکی از بزرگترین اشتباهان شورای چهارم لغو دو طبقه شدن خیابان همت شمالی بود. امیدوارم در شورای پنجم این موضوع اجرایی شود. از طرف دیگر باید فکری به حال بازسازی فضای سبز میدان معلم که یکی از میادین نوستالژیک ما شیرازی ها است شود.

    مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 22 Thumb down 6

    پاسخ
    1. دوست

      تا اینجا از صحبت هایی که ریس موقت شورای پنجم و بعضی از اعضای اون زدن بنظرم از شورای چهارم هم واپس گرا تر باشن و شیراز از مدرنیته شدن و دیدن ابر پروژها محروم و بصورت دهداری اداره شود

      مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 24 Thumb down 3

      پاسخ
    2. سر ستون

      دو طبقه کردن خیابان ها اشتباه هست.قبل از منفی دادن به این برید یه سرچ بکنید تمام جاهایی رو که دو طبقه کردن در امریکا و ژاپن سال ها پیش تخریب کردن.خیلی مشکلات مهندسی و ایمنی داره و اصلا نباید اجرا بشه.اینی که تهران زدن رو هم باید تخریب کنن.باید از راه های حل های دیگه استفاده بشه.

      رد این دیدگاه به وسیله مخاطبان، نظر شما چیست ؟ Thumb up 16 Thumb down 14

      پاسخ
      1. علی

        با نظر شما تا حد زیادی موافقم. نه تنها اشکالات تجربه های قبلی وجود داره بلکه مطمئن باشید با تجربه ای که از اجرای پروژه ها تو ایران و علی الخصوص شیراز داریم نتیجه اون مسیر دوطبقه جز نابودی طبیعت زیبای بلوار همت شمالی نخواهد بود. باور کنید اگه تقاطع های مسیر کامل ساخته بشن هیچ نیازی به دو طبقه کردن و ظاهرسازی نخواهد بود

        مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 14 Thumb down 7

  2. علی

    شورا اگه بخواد پاک فطرتو کنار بذاره باید درشو گل بگیرن

    مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 6 Thumb down 1

    پاسخ
  3. سينا

    واقعیت اینه که اکثریت پروژه هایی که در سال های اخیر در شیراز اجرا شده از کیفیت فنی و مهندسی خوبی برخوردار نیست شهرداری که باید الگوی ایمنی و کیفیت باشد, نگاهی به وضعیت ایمنی کارگاهها و کارکنان تاییدی بر دسیپلین غیر حرفه ای شهرداری شیراز است, بعد ازانجام این تعداد پروژه به عنوان یک مثال ورودی های کند رو به بزرگراه حسینی الهاشمی فاقد ایمنی و مرجینگ لاین می باشد که جزو بدیهیات می باشد. قبل از اجرای هر پروژه ای بهتره از مشاورین ارشد و کشورهایی که تجربه دارن استفاده کنن, هیچ شهری تو دنیا به خاطر ساخت پل و اتوبان معروف نشد . فراموش نکنید که وظیفه ی شهرداری فقط عمرانی نست, بلکه اهمیت به فضای سبز و محیط زیست, امنیت و توجه به اموزش و مخصوصا ایجاد فضای اموزشی برای کودکان, ایجاد سیستم حمل و نقل عمومی منسجم احترام به حقوق شهروندی و, کمک به ایجاد شغل و رونق اقتصادی از اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به فعالیت های عمرانی برخوردار ست. در پایان مهمترین عاملی که باعث رونق اقتصادی یک شهر و کشور میشود توریست و مهاجران اقتصادی است, پس با اغوش باز پذیرای مهاجرین باشید تا روزی از داشتن یک شهردار مهاجر مثل صادق خان در لندن افتخار کنید, با نگاهی به ۱۰ شهر برتر جهان خواهید فهمید که به ندرت شهردار متولد شهریست که مسولیت شهرداری را به عهده دارد.تخصص, نگاه حرفه ای, تعهد و تسلط و شناخت به فضای مدرن جهانی لازمه ی شهردار جدید هست نه لزوما اهل شیراز بودن که من و خیلی از شما هستیم.

    موافق یا مخالف: Thumb up 1 Thumb down 4

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *