تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

آخرین اخبار

پیروزی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز برابر تیم مس رفسنجان دو کشته و سه مصدوم در برخورد کامیون با خودرو سواری 🎥: مرگ ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس 📸 افتتاح باند جنوبی بزرگراه کوهسار و سپس تعطیلی آن! فجرسپاسی برابر نفت مسجد سلیمان شد 📸 برداشت گل نرگس از بزرگترین نرگس زار دیم کشور شکست تیم لیموندیس شیراز مقابل نماینده آبادان 🎥 معرفی پروژه پارک آبی شیراز 🎥 ادامه روند ساخت بزرگراه شرق شیراز ارایه لایحه بودجه ۲۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۳ پروژه نیمه کاره و شکست خورده المان ورودی غربی شیراز خرید آنلاین تنقلات تا ۵۰% تخفیف در شیراز: لذت خرید بدون دردسر حوادث بی پایان رانندگی در آزادراه شیراز – اصفهان 🎥 تصاویر هوایی از طبیعت برفی فارس گلایه شهردار شیراز از شرایط تامین واگن برای خط ۲ مترو گازگرفتگی ۳۸ نفر در استان فارس تبلیغات گسترده در صفحات اینستاگرام شیراز بازگشت خطوط شبانه اتوبوس به شیراز ورود سامانه بارشی به فارس 📸 پیشرفت پروژه زیرگذر گویم / آذر ۱۴۰۲

7

نتیجه نظرسنجی با عنوان “کدام پروژه از اولویت اجرای بیشتری برخوردار است؟”

  • کد خبر : 14907
  • 25 آبان 1393 - 1:40

نتیجه نظرسنجی با عنوان “کدام پروژه از اولویت اجرای بیشتری برخوردار است؟”

همانگونه که پیش بینی می شد در نظرسنجی انجام گرفته، پروژه تقاطع سه سطحی قصردشت از نظر بینندگان سایت از بالاترین اولویت برای اجرا برخوردار است.

نظرسنجی

telegram
لینک کوتاه : https://shiraz1400.ir/?p=14907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. ممنون از نظر سنجی هاتون
    به راستی تقاطع قصرالدشت هم از لحاظ بار ترافیکی و هم در راستای ادامه پروژه کوهساراز اهمیت بیشتری برخورداره امیدوارم هرچه زودتر فکر اساسی برای کلنگ زنی این پروژه بشه

  2. یک سوال …….به نظرتون اگر پروژه قصرالدشت در حال حاضر کلنگ زنی بشه و همزمان هم که پروژه معلم داره پیش میره بار ترافیکی این سمت شیراز باید به کدام سمت بره ( منظور تخلیه بار ترافیکی و مسیر جایگزین هست ) یک فاجعه ترافیکی در سمت قصرالدشت ..همت شمالی و حتی فلکه معلم و خیابان های همجوار قصرالدشت و همت به وجود میاد ………فکر میکنم باید ابتدا پروژه معلم و گلشن به سر انجام برسه هر چه زود تر و هنگامی که ۸۰ % اون پروژ ها به سرانجام رسید سپس پروژه قصرالدشت شروع بشه که مشکلات کمتر به وجود بیاد

    • هر جا پروژه ای اجرا بشه بالاخره ترافیک هم همراهش هست ولی در مورد تخلیه بار مسیر زیاد هست . از طریق گلخون میتونه به کنار گذرهای ساحلی برسه یا از طریق اون خیابونی که کنار ایستگاه مترو هست برسه به چمران یا حتی به سمت پل معالی اباد برسه که میتونه ترافیک رو پخش کنه حتی قبل از پل معالی اباد میشه از طریق بلوار شاهد ترافیک رو پخش کرد از سمت همت شمالی هم میتونه وارد قدوسی بشه یا حتی میشه به سمت زرگری رفت که بیشتر کوچه ها میرسن به کنار گذر ساحلی . مسیر زیاد هست واسه جابه جایی حتی با ۱ طرفه کردن بعضی از خیابونها به صورت موقت میشه کمی ترافیک رو روانتر کرد برای تردد . دیگه معضلش بدتر از فلکه معلم که نیست که الان فرهنگ شهر نصفش رو کندن ورودی به فلکه معلم اگر ۳ لاین فرض کنیم ۱ لاینش رو کارگاه گرفته چه از سمت پاسداران چه فرهنگ شهر از سمت همت جنوبی هم که اخرش میرسه به کمربندی که فاجعه هست بعضی وقتها بالای ۳ دقیقه باید تو ترافیک بود . به نظر من هر چی عقبتر بیوفته سخت تر هست دفعه پیش اقا امین مدیر سایت گفتن دارن تملک میکنن به نظر من الان که تو فصل سرد سال هستیم و ترافیک کمتر شده که به وضوح میشه دید چز بعضی ساعات و روزهای خاص بهتره از این کم شدن ترافیک استفاده بشه

    • سامان جان تقاطع قصرالدشت حتی باید از معلم هم زودتر شروع میشد شما تصور کن پروژه کوهسار و معلم تموم بشه اونوقت با اضافه شدن بار ترافیکی از این دو مسیر و ترافیکی که همین الانم هست و روز به روز با ازدیاد خودروها بدترم میشه چه فاجعه ای اونجا صورت میگیره و در حقیقت ادامه پروژه کوهسار به سمت قصرالدشت عملا به یک گره وحشتناک ترافیکی ختم میشه و من فکر نمیکنم تونل ایمان و پل بزرگ چمران قابل افتتاح شدن باشه تا قبل از اتمام تقاطع قصرالدشت چون مسیری به بنبست هست

  3. وقتی نه پل چمرانی هست و نه پل معلمی و نه مسیر جایگزین مناسب و نه تملک مربوطه چطور میشه پروژه رو کلنگ زد؟

    • مجید جان . پل چمران که هست چندین خونه تو راستای اون پروژه هم تخریب شده واسه ادامه پروژه . مسیر هم که تو نظر بالا عرض کردم مسیر واسه جایگزین زیاده و یا حداقل نسبت به پروژه های مرکز شهر یا همین اطراف پروژه قصردشت در حال انجام هست بیشتر راه جایگزین داره و تملک هم که در حال انجامه . مجید جان اگر قرار باشه اینطور دید داشت به انجام پروژه پس فلکه معلم هم باید میگفتن راه نیست تملکم داره قصردشت هم که هنوز اماده نشده پس هیچی و این اتفاق باید برای تمام پروژه های شیراز میوفتاد اما باید دید بلندتر داشت الان بدون شک اگر قصردشت شروع بشه دیرتر از پل فلکه معلم و پل چمران تمام میشه پس شهرداری باید زودتر شروع کنه وگرنه این همه هزینه نمیگم بلا استفاده ولی اون هدفی رو که داشته به دست نیاورده . از طرفی راه اندازی این رینگها نه تنها واسه منطقه مهمه بلکه باعث کم شدن ترافیک مرکز شهر هم میشه و معضل اونها رو کمی برطرف میکنه و میشه ترافیک رو از این حالت متمرکز دراورد و پراکنده کرد اینطوری پروژه های وسط شهر هم راحتر اجرا میشه به خاطر کم شدن ترافیکشون

  4. تنها اجرای یک تقاطع غیر همسطح در قصردشت دردی دوا نمیکنه ایمان شمالی به دلیل باریک بودن در صورت افتتاح کوهسار از ترافیک منفجر میشه.۹۰ درصد رفت و آمد ماشینها به طرف کوهسار جنوبه. پهن کردن و بزرگراه کردن ایمان شمالی به دلیل مشکلات و هزینه بالای تملک اقتصادی نیست تنها راه حل دو طبقه کردن ایمان که طبقه بالا بصورت بزرگراه به امام خمینی وصل شود.(ایجاد شبکه بزرگراهی) در هیج جای دنیا آخر یک بزرگراه به خیابون شلوغ و باریک نمیخوره!

  5. لطفاً نتیجه این نظرسنجی رو به از طریق ایمیل به شهردار ارسال کنید
    eshiraz.ir/mayor

  6. ممکنه لطفا طرح تقاطع قصردشت و یا طرح احتمالی اصلاحی اون رو بزارید
    ممنون

  7. سلام . پیشنهاد می گردد آرشیو نظرسنجی در سایت فعال شود تا سایت پویا تر گردد..

  8. اجرای طرح کمربندی در شیراز خیلی مهم هست.چون شیراز شهری طولی هست ویک خیابان از بلوارمدزس تا گلستان میره،اگه دو سه تامسیر دسترسی به شرق و غرب از طریق کمربندی وجودداشته باشه،خیلی خیلی ترافیک مسیر اصلی ومستقیم شهر کم میشه وشهر از حالت طولی خارج میشه وترافیک پخش میشه.البته به شرط جانمایی درست اماکن در دست ساخت شهر درمکان های مناسب

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.