نتیجه نظرسنجی با عنوان “کدام پروژه از اولویت اجرای بیشتری برخوردار است؟”

نتیجه نظرسنجی با عنوان “کدام پروژه از اولویت اجرای بیشتری برخوردار است؟”

همانگونه که پیش بینی می شد در نظرسنجی انجام گرفته، پروژه تقاطع سه سطحی قصردشت از نظر بینندگان سایت از بالاترین اولویت برای اجرا برخوردار است.

نظرسنجی

>

نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.

telegram

مطالب مرتبط

11 نظر

  1. bab

    ممنون از نظر سنجی هاتون
    به راستی تقاطع قصرالدشت هم از لحاظ بار ترافیکی و هم در راستای ادامه پروژه کوهساراز اهمیت بیشتری برخورداره امیدوارم هرچه زودتر فکر اساسی برای کلنگ زنی این پروژه بشه

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ
  2. saman.gholami

    یک سوال …….به نظرتون اگر پروژه قصرالدشت در حال حاضر کلنگ زنی بشه و همزمان هم که پروژه معلم داره پیش میره بار ترافیکی این سمت شیراز باید به کدام سمت بره ( منظور تخلیه بار ترافیکی و مسیر جایگزین هست ) یک فاجعه ترافیکی در سمت قصرالدشت ..همت شمالی و حتی فلکه معلم و خیابان های همجوار قصرالدشت و همت به وجود میاد ………فکر میکنم باید ابتدا پروژه معلم و گلشن به سر انجام برسه هر چه زود تر و هنگامی که ۸۰ % اون پروژ ها به سرانجام رسید سپس پروژه قصرالدشت شروع بشه که مشکلات کمتر به وجود بیاد

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ
    1. soroush

      هر جا پروژه ای اجرا بشه بالاخره ترافیک هم همراهش هست ولی در مورد تخلیه بار مسیر زیاد هست . از طریق گلخون میتونه به کنار گذرهای ساحلی برسه یا از طریق اون خیابونی که کنار ایستگاه مترو هست برسه به چمران یا حتی به سمت پل معالی اباد برسه که میتونه ترافیک رو پخش کنه حتی قبل از پل معالی اباد میشه از طریق بلوار شاهد ترافیک رو پخش کرد از سمت همت شمالی هم میتونه وارد قدوسی بشه یا حتی میشه به سمت زرگری رفت که بیشتر کوچه ها میرسن به کنار گذر ساحلی . مسیر زیاد هست واسه جابه جایی حتی با ۱ طرفه کردن بعضی از خیابونها به صورت موقت میشه کمی ترافیک رو روانتر کرد برای تردد . دیگه معضلش بدتر از فلکه معلم که نیست که الان فرهنگ شهر نصفش رو کندن ورودی به فلکه معلم اگر ۳ لاین فرض کنیم ۱ لاینش رو کارگاه گرفته چه از سمت پاسداران چه فرهنگ شهر از سمت همت جنوبی هم که اخرش میرسه به کمربندی که فاجعه هست بعضی وقتها بالای ۳ دقیقه باید تو ترافیک بود . به نظر من هر چی عقبتر بیوفته سخت تر هست دفعه پیش اقا امین مدیر سایت گفتن دارن تملک میکنن به نظر من الان که تو فصل سرد سال هستیم و ترافیک کمتر شده که به وضوح میشه دید چز بعضی ساعات و روزهای خاص بهتره از این کم شدن ترافیک استفاده بشه

      موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

      پاسخ
    2. bab

      سامان جان تقاطع قصرالدشت حتی باید از معلم هم زودتر شروع میشد شما تصور کن پروژه کوهسار و معلم تموم بشه اونوقت با اضافه شدن بار ترافیکی از این دو مسیر و ترافیکی که همین الانم هست و روز به روز با ازدیاد خودروها بدترم میشه چه فاجعه ای اونجا صورت میگیره و در حقیقت ادامه پروژه کوهسار به سمت قصرالدشت عملا به یک گره وحشتناک ترافیکی ختم میشه و من فکر نمیکنم تونل ایمان و پل بزرگ چمران قابل افتتاح شدن باشه تا قبل از اتمام تقاطع قصرالدشت چون مسیری به بنبست هست

      موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

      پاسخ
  3. مجید

    وقتی نه پل چمرانی هست و نه پل معلمی و نه مسیر جایگزین مناسب و نه تملک مربوطه چطور میشه پروژه رو کلنگ زد؟

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ
    1. soroush

      مجید جان . پل چمران که هست چندین خونه تو راستای اون پروژه هم تخریب شده واسه ادامه پروژه . مسیر هم که تو نظر بالا عرض کردم مسیر واسه جایگزین زیاده و یا حداقل نسبت به پروژه های مرکز شهر یا همین اطراف پروژه قصردشت در حال انجام هست بیشتر راه جایگزین داره و تملک هم که در حال انجامه . مجید جان اگر قرار باشه اینطور دید داشت به انجام پروژه پس فلکه معلم هم باید میگفتن راه نیست تملکم داره قصردشت هم که هنوز اماده نشده پس هیچی و این اتفاق باید برای تمام پروژه های شیراز میوفتاد اما باید دید بلندتر داشت الان بدون شک اگر قصردشت شروع بشه دیرتر از پل فلکه معلم و پل چمران تمام میشه پس شهرداری باید زودتر شروع کنه وگرنه این همه هزینه نمیگم بلا استفاده ولی اون هدفی رو که داشته به دست نیاورده . از طرفی راه اندازی این رینگها نه تنها واسه منطقه مهمه بلکه باعث کم شدن ترافیک مرکز شهر هم میشه و معضل اونها رو کمی برطرف میکنه و میشه ترافیک رو از این حالت متمرکز دراورد و پراکنده کرد اینطوری پروژه های وسط شهر هم راحتر اجرا میشه به خاطر کم شدن ترافیکشون

      موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

      پاسخ
  4. ایمان

    تنها اجرای یک تقاطع غیر همسطح در قصردشت دردی دوا نمیکنه ایمان شمالی به دلیل باریک بودن در صورت افتتاح کوهسار از ترافیک منفجر میشه.۹۰ درصد رفت و آمد ماشینها به طرف کوهسار جنوبه. پهن کردن و بزرگراه کردن ایمان شمالی به دلیل مشکلات و هزینه بالای تملک اقتصادی نیست تنها راه حل دو طبقه کردن ایمان که طبقه بالا بصورت بزرگراه به امام خمینی وصل شود.(ایجاد شبکه بزرگراهی) در هیج جای دنیا آخر یک بزرگراه به خیابون شلوغ و باریک نمیخوره!

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ
  5. مجتبی

    لطفاً نتیجه این نظرسنجی رو به از طریق ایمیل به شهردار ارسال کنید
    eshiraz.ir/mayor

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ
  6. آرش تاچارا

    سلام . پیشنهاد می گردد آرشیو نظرسنجی در سایت فعال شود تا سایت پویا تر گردد..

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ
  7. محمد

    اجرای طرح کمربندی در شیراز خیلی مهم هست.چون شیراز شهری طولی هست ویک خیابان از بلوارمدزس تا گلستان میره،اگه دو سه تامسیر دسترسی به شرق و غرب از طریق کمربندی وجودداشته باشه،خیلی خیلی ترافیک مسیر اصلی ومستقیم شهر کم میشه وشهر از حالت طولی خارج میشه وترافیک پخش میشه.البته به شرط جانمایی درست اماکن در دست ساخت شهر درمکان های مناسب

    موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *